logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » zablokowany silnik...

zablokowany silnik...

witam...mam nastepujacy problem..jakis czas temu zmienilem w moim capri silnik z 2.3 na 2.8i od sierki xr 4 4x4...skrzynia zostala ta sama ,rozrusznik tez i z 2.3 zalozylem kolektor i gaznik i zmienilem miske olej (tez z 2.3),do tego nowy o i olej filtry no i przekrecilem kluczyk....strasznie ciezko krecil pomimo mocnego akumulatora ale wkoncu zapalil i calkiem niezle chodzil,,,,ale w czasie rozruchu co jakis obröt sobie stuknal i przy ostatniej pröbie silnik zablokowal sie na amen,,,ani w prawo ani w lewo,(jestem pewien na 100% ze nie zostawilem zdnej srubki witd w siniku )....moze to rozrusznik,kolo zamachowe ,sprzeglo,...nie mam pojecia ,Pomocy:(

johny B / 2006-03-14 19:27:10 /


ja jak za pierwszym razem składałem swoje 1,7 v4 to złą śrubkę wkręciłem do miski (miałą być 1 krótka ) i zaślepkę wałka balansowego delikatnie zagięło i zblokowało wałek.

capriman / 2006-03-14 20:02:34 /


Probowałem przekonać mlodszego brata do mechaniki (zamiast hip-hopu :/ )
Pomagał mi silnik ze skrzynia spinać. Po paru dniach urwała mis się linka sprzegła, potem nastepna :| Szczesciem w nieszczesciu lapa sie zablokowala i musialem rozlozyc to jeszcze raz. ku mojemu zdziwieniu znalazlem w dzwonie zmielony klucz nasadkowy....

nmd / 2006-03-14 20:33:12 /


to czytałes? http://www.capri.pl/forum/87684#87723

Mysza liil (EM) / 2006-03-14 20:45:11 /


bardzo mozliwe ze rozrusznik sie zablokowal o wieniec
sprobuj go poluzowac

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-14 20:47:03 /


a te stuki ....moga temu towarzyszyc?

johny B / 2006-03-14 20:50:54 /


co jakis obröt przy kreceniu rozrus
znikem nagle stuknal i stanal ale zaczal krecic dalej ...sprzeglo to napewno nie jest bo nie zrobilem nim 1 kilometra (chociaz nigdy nie wiadomo)

johny B / 2006-03-14 20:55:11 /


A miska olejowa?? Może jest nie przystosowana do 2,8 ? Tego dokładnie nie wiem.Ale kiedyś podobnie miałem w Fiat 125p. zobacz może to to albo przygieła sie??

CORONER Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-14 20:55:59 /


witam najpierw kluczem za sirubę koła pasowego kręć jesili miska to będzie blokował ,rozrusznik z 2,3do 2,8 inawet do 2,9 pasuju tylko przed zmontowaniem było sprawdzić stan trubów na wiencu i rozruszniku .

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-14 22:02:31 /


myślę, że mniej czasu zajmuje wyjęcie skrzyni niż produkowanie posta i czekanie na odpowiedź. Weź się do roboty.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-14 22:07:11 /


a zopisu stawiałbym na miske oleju, tymbardziej że piszesz tak co jakiś czas sobie stuknoł tylko nierozumiem czy stuknoł po odpaleniu istukał jak chodził ,czy kręcąc rozrusznikiem to stukał ajak odpalił to niestukał, a blaszke dystansową masz pomiędzy blokiem a dzwonem.

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-14 22:15:21 /


miski we wszyskich kolnach są zamienne

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-14 22:16:55 /


dokladnie
sprawdz czy rozrusznik sie dobrze zazebia z wiencem kola

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-14 22:31:11 /


no wlasnie... nie ma blachy dystansowej!!!!czy prolem rzeczywiscie wywodzi sie z tego powodu?

johny B / 2006-03-14 22:44:30 /


kiedy zapalil to juz chodzil normalnie..

johny B / 2006-03-14 22:46:55 /


Tak, to może być problem - rozrusznik masz ok 1,5 mm za blisko koła zamachowego. Zacznij od podłożenia normalnych podkładek płaskich pomiędzy rozruch a dzwon.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-14 22:58:29 /


Co to znaczy ze silnik ani drgnie? Rozrusznikiem nie drgnie? czy za koło pasowe rekami nie drgnie w jedna ani w druga strone? Sprobowales obrocic na wykreconych swiecach? (moze ciecz chlodzaca w cylindrze)

Co do miski to napewno sa takie same, pewnie zmieniłes bo miała dziure na poloske napedową. Trzeba bylo sprawdzic od razu czy korbowody sa podokrecane.

Mysza liil (EM) / 2006-03-14 23:06:48 /


sprawdź czy woda do cylindrów się niedostała! moze przy montarzu kolektora uszkodziała się uszczelka. objaw właśnie taki jak opisujesz. mocne pukanie a w końcu silnik staje dęba. Wykręć świece i sprwadź czy da się wałem obrucić.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-14 23:13:30 /


miałem coś takiego, albo sie blokował, albo straszny zgzyt robił. Okaząło sie że miałem dzwon od skrzyni pęknięty.

Co do misek olejowych to miałem ostatnio w rekach od 2.8 o od 2.3, od 2.8 była troche większa, a od 2.3 nie dało sie przykrecić do bloku od 2.8 inny rozstaw otworów miała. Skad ta różnica ??

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-15 00:14:10 /


Spawn, tylko 4,0 ma inny rozstaw. Nie mam pojecia co to mogła byc za miska.

Mysza liil (EM) / 2006-03-15 07:02:08 /


miski sa takie same
skoro ladnie chodzil to silnik tez powinien byc w porzadku, ale tu pewnosci nie ma

jesli jednak nie masz blachy to tak jak pisalem najprawdopodobniej zablokowal sie rozrusznik

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-15 07:45:07 /