logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » wnętrze » Skośna deska rozdzielcza Taunus mk1

Skośna deska rozdzielcza Taunus mk1

Witam
Czy ktoś posiada może skany stron pokazanych na fotkach opisów wskaźników i przełączników manuala w języku angielskim? Może link do stron www?
Ewentualnie czy ktoś mógłby przetłumaczyć opis z francuskiego dla wersji L i GT/GXL dla fotek zamieszczonych poniżej?
Z góry dzięki za pomoc

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-12 09:48:04 /


Angielskiego nie znajdziesz, bo TC1 nigdy nie trafił na rynek GB, USA czy CND. Francuskie przetłumaczę jak wrócę za kilka godzin, bo w tej chwili wyjeżdżam :(
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-12 10:19:59 /


Juz jestem :)
Rysunek I - wersja standard:
1-włącznik świateł, 2-włącznik świateł awaryjnych, 3-kontrolka świateł awaryjnych, 4-kontrolka lewego kierunkowskazu, 5-wskaźnik poziomu paliwa, 6-kontrolka ciśnienia oleju, 7-prędkościomierz, 8-kontrolka ładowania akumulatora, 9-termometr chłodziwa, 10-kontrolka prawego kierunkowskazu, 11-włącznik wycieraczek, 12-zaślepka otworu radia, 13-sterowanie ogrzewaniem, 14-wylot nawiewu, 15-schowek, 16-przełącznik zespolony, 17-dźwignia otwierania maski, 18-pompka spryskiwacza, 19-stacyjka, 20-zapalniczka, 21-popielniczka.

Rysunek II - wersja GT:
1-włącznik świateł, 2-kontrolka świateł awaryjnych, 3-kontrolka lewego kierunkowskazu, 4-wylot nawiewu, 5-zegar czasowy, 6-prędkościomierz, 7-obrotomierz, 8-kontrolka ogrzewania tylnej szyby, 9-kontrolka prawego kierunkowskazu, 10-włącznik wycieraczek, 11-włącznik ogrzewania tylnej szyby,
12-sterowanie ogrzewaniem, 13-popielniczka, 14-włącznik wentylacji, 15-schowek, 16-wylot nawiewu, 17-sterowanie nawiewem, 18-włącznik świateł awaryjnych, 19-przełącznik zespolony, 20-dźwignia otwierania maski, 21-pompka spryskiwacza, 22-stacyjka, 23-zapalniczka, 24-wskaźnik poziomu paliwa, 25-termometr chłodziwa, 26-manometr oleju, 27-amperomierz.

Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-12 13:29:03 /


merci!

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-12 14:32:02 /


Jeszcze kilka ważnych i pilnych pytanek!
W wersji L oraz XL czerwona kontrolka zaznaczona czerwoną strzałką odnosi się do ciśnienia oleju, natomiast czerwona kontrolka zaznaczona niebieską strzałką dotyczny ładowania.
Jak jest z tymi kontrolkami w zegarach GXL/GT (zdjęcie)? Odnośnie ciśnienia oleju to na centralnej konsolce (4 zegary) jest wskaźnik ciśnienia.
-Czy w GXL/GT kontrolka zaznaczona czerwoną strzałką także dotyczy ciśnienia oleju?
Kontrolka zaznaczona niebieską strzałką w GXL/GT jest niebieska.
-Czy jest to kontrolka świateł długich?
-Jeśli kontrolka zazanaczona czerwoną strzałką odnosi się do czujnika ciśnienia oleju, to gdzie przy silniku podłącza się wężyk doprowadzający olej do wskaźnika ciśnienia na centralnej konsolce?
Wdzięczny będę za kompleksową i wyczerpującą odpowiedź. Chcę to jutro popodłączać i nie wiem do końca co do czego...
Pozdrawiam

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-17 18:49:40 /


Wydaje mi sie ze niebieska lampka - bedzie to kontrolka od swiateł dlugich. Kiedy podłączano zegar cisnienia oleju, to rezygnowano z kontrolki oleju. Podłączenie przy silniku zostaje w tym samym miejscu dla kontrolki jak i manometru, tylko albo czujnik, albo wężyk jest wkrecony w silnik.

Mysza liil (EM) / 2006-03-17 20:45:16 /


w "Jetz helfe ich mir selbst" zaznaczono dla zegarów GXL czerwoną kontrolkę zaznaczoną czerowną strzałką jako "Ladekontrolleuchte" Czy to długie słowo oznacza kontrolkę ładowania?
Nie wiem dlaczego natomiast kontrolkę zaznaczoną niebieską strzałką opisano:
"Oldruckkontrolleuchte (bej GT nich angeschlossen)"? W GT w ogóle nie było tej kontrolki tylko w GXL?
Dla L i XL to właśnie kontrolka oznaczona czerwoną strzałką była od ciśnienia oleju a nie ta druga. Czy dla GXL czerwona kontrolka jest to kontrolka ładowania? Czy taka kontrolka musi występować dla wzbudzenia alternatora?

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-18 05:04:20 /


druck- to z niemieckiego cisnienie, nacisk, zas Ol to olej :-) - wiec to co opisales jako 'oldruckkolntolleuchte' bedzie kontrolka cisnienia oleju.

kontrolka ładowania - owszem, słuzy do wzbudzenia alternatora

Mysza liil (EM) / 2006-03-18 08:53:11 /


Angeschlossen = podłączona, a więc Nicht angeschlossen = niepodłączona. Nie miałem w życiu dziobaka, ale dedukując jeno z teorii wynika, że w GT manometr oleju był ZAMIAST kontrolki. Natomiast jesli w GXL była kontrolka, to co było ZAMIAST manometru w konsoli? Woltomierz? Termometr oleju? Skąd wziąłeś ten opis "Oldruckkontrolleuchte (bei GT nich angeschlossen)"? Moim zdaniem powinno być "...bei GT/GXL nicht..."
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-18 09:39:11 /


"Oldruckkontrolleuchte (bei GT nich angeschlossen)" jest z pozycji: Ford Taunus alle modelle '71 bis ende '75 Jetzt helfe ich mirs selbst niejakiego Dieter Korp, str. 155 górne zdjęcie tyłu zegarów od GXL i opis obok.
Coś mi się zdaje że ten opis jest nieco pomylony...
Jeśli, tak jak stwierdził Mysza kontrolka niebieska jest od świateł długich,
to kontrolka czerwona po lewej stronie zegarów jest od ładowania?
W wersjach L i XL była to kontrolka ciśnienia oleju, natomiast jeśli rzeczywiście w bloku silnika stosuje się albo czujnik, albo króciec do podłączenia wężyka, to wychodzi na to że dla GXL/GT nie jest to kontrolka ciśnienia oleju, lecz ładowania?
Centralna konsolka 4 zegarków traktuje o: 1.wskaźniku paliwa, 2.ciśnieniu oleju (bodajże skala do 5kp/cm2(?)), 3.temperaturze płynu chłodzącego, oraz 4.amperomierzu (od -45 do +45)
Tak więc czy to możliwe że ta czerwona lampka jest od ładowania?

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-18 09:59:10 /


A tak z czystej ciekawości...
wiadomo że najpopularniejsze kolory deski rozdzielczej, skośnej w Dziobakach to czarny i brązowy...
widziałem także kolor zielony w XL i niebieski w L oraz w GXL.
czy istnieje czerwona deska rozdzielcza?
czy ktoś może ma zdjęcia wnętrza Dziobaka z niebieską i czerwoną deską?
( jeden taki na capri.pl jest:
http://www.capri.pl/image/car/1557/46436 )
Może jakieś fotki z folderów?

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-27 22:44:20 /


:-)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-27 23:19:19 /


ochida zegary białe

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-27 23:24:17 /


Jakie ladne, biale zegary :)

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-28 01:08:23 /


Biale zegary sa ladne ale do czarnej deski :)

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-28 11:33:07 /


Białe zegary nie są ładne do żadnej deski w dziobaku :-p

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-03-28 23:05:12 /


a ta deske pod jaki kolor mozna zakwalfikowac??? :)
nie wiem jak waszym ale moim zdaniem jest zajebista...

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-30 10:47:01 /


czym roznia sie zegaary z "czerwonym zakresem" na obrotomierzu od tych ktore ja posiadam???

czy te z czerwonym zakresem sa od rzedowki???

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-03-30 10:57:16 /


Prawdopodobnie tak. Ja miałem z czerwonym polem od V-ki, a ponieważ mam rzędówkę to załatwiłem sobie do rzędówki i on nie ma czerwonego pola.
Nie wiem czy to istotna informacja ale ten do rzędówki mam z Cortiny... no ale w sumie mechanicznie to to samo auto :P

STEVE Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-02 18:40:25 /


mam 2 szt. zegarów GXL/GT do rzędówki i oba obrotomierze mają czerwone pole

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-03 01:48:43 /


Czyli wynika z tego ze "czerwony" jest z rzedowki...bo na moim obrotomierzu jest napisane "6cyl"

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-04-03 13:10:54 /


sprawa do specow :)
1. czy ktos dysponuje moze fotkami wezyka od silnika do manometru oleju?
2. ktoredy poprowadzony byl ten wezyk?
3. jaki czujnik powinien byc do zegarka temperatury w centalce koncowej?

nmd / 2006-10-16 00:01:26 /


wężyk jako taki nie ma zasadniczego znaczenia, ważne by miał odpowiednią wytrzymałość no i średnicę, która przypasuje do końcówki ciśnieniomierza w centralnej konsolce. Problemem jest tu raczej króciec wkręcany w blok silnika, z tego względu że to rzadkość. Wersje uboższe miały tam czujnik, natomiast GXL/GT miały po prostu wkręconą "rurkę" do której podłącza się wężyk doprowadzający olej do konsolki. Mam taki kawałek wężyka, który sam zastosowałem w swoim Tauniaku. Jutro porobię fotki i zapodam wymiary (tzn. już dziś). Jeśli będziesz miał problem ze znalezieniem takego króćca wkręcanego w blok silnika (z tyłu silnika po lewej stronie) to po prostu wykręć czujnik (od wersji L, XL) zmierz średnicę zew. końcówki przy zegarze w konsolce i zanieś czujnik do ślusarza, każ dorobić taką rurkę z takim gwintem jak czujnik i taką średnicą zew. króća jaka jest w końcówce przy konsolce...

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-16 00:09:35 /


co do czujnika do temperatury, to raczej taki sam jak dla L/XL chociaż napewno nie nada się od sierry, ma jakąś inną charakterystykę i pokazuje głupoty, więc trzeba szukać w starych silnikach 1,3 1,6 (o ile o rzędówkach mowa). Co do poprowadzenia wężyka, to patrząc od przodu pod maskę, pod serwem troszkę w lewo jest taki otworek w ściance, a jak nie ma, to wiertarka jest ;-)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-16 00:19:41 /


Jak to zwykle z moim autem bywa natrafiłem na kolejny problem, w mojej wiązce niestety brak jest wtyczek do przełączników, a jakoś trzeba je podłączyć, co bez oznaczeń pinów jest nieco problematyczne, największy problem sprawia przełącznik awaryjnych, tam chyba z siedem kabli idzie.
I teraz pytanie:
Czy ktoś dysponuje schematem tych wtyczek? Albo może ma te wtyczki i mógłby zdjęcie zrobić? Wszelkie podpowiedzi mile widziane...

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 19:05:29 /


Ten schemat co Ci dałem powinien wystarczyc (jest tam przełącznik od śroka pokazany co do czego idzie), w razie czego pomogę :)

STEVE Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-17 23:02:11 /


Jak byś zajrzał z fleszem pod deche jakoś i fotkę strzelil, to by bylo cudnie!

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 11:54:38 /


zdobyłem taki psztyczek ;) Czy ktoś wie, co on oznacza?

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-11 00:32:48 /


coś od napędów 4x4, blokada między mostami?? Rczej nie z dzioba, raczej nie ze starego forda. Może mondeo 4x4 bo sierka też nie ma takiego cuda, a może explo?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-11 00:39:20 /


raczej stary i raczej dziobakowy ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-11 00:55:08 /


Nie upieram się, chociaż po baczniejszym się wpatrzeniu, faktycznie jakby nie z dzisiejszych plastików. Symbol w każdym razie przypomina mi właśnie jakąś operację w 4x4.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-11 01:05:36 /


wal do Konara, może już gdzieś to widział.

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-11 02:04:00 /


Amator, kształt trochę za współczesny na Taunusa, faktycznie pasowałoby jakieś blokowanie Taunusowego dyfra w Ścierwie lub Skorku, mam na codzień Granadę, tam są inne przełączniki, więc ją bym na wstępie wykluczył, a w Taunusie nie znam opcji odpowiadającej temu znaczkowi, a wiesz, że kolekcjonuję mity, legendy i fakty :P

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-11 02:13:44 /


Kształt podobny do dziobakowego

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-11 09:14:01 /


Na moje kaprawe oko, to może być też coś od hamulców. Może jakiś sprawdzacz czy kontrolka poziomu płynu działa?
Czy on po przełączeniu zostaje w pozycji przełączonej, czy wraca samoczynnie do spoczynkowej?

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-11 09:15:46 /


Kształt typowo dziobakowy od skośnej dechy. A symbol faktycznie głupi, ale taunusy miały heblopłynosprawdzacz jak Gryziu sugeruje, więc może właśnie od tego jest.

Mysza liil (EM) / 2009-01-11 09:23:51 /


Beddie, pogromco mitów ... to grzybek dziobakowy. Chyba, że pasuje też do innych Fordów, czego nie wiem i nie mogę wykluczyć. Mam go oddzielnie, bo komletuje brakujące elementy do gxl. Właśnie wygląda jak rysunek ukł. hamulcowego.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-11 10:19:36 /


Może to od jakiegoś Hamerykanca starszego?

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-11 10:31:48 /


włącznik kontroli trakcji w dziobaku :D

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-11 12:18:55 /


Kontrola trakcji pierwszej generacji :D
Zoggon będzie wiedział, on przecież dziobaki na wylot zna.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-11 23:21:44 /


Na moje oko, to od australijskiej Cortiny TD.
Może u nich montowali coś związanego z hamulcami co się włączało tą kontrolką...

Konar / 2009-01-11 23:26:13 /


Dobra, już wiem na 99% co to za przełącznik :)
Nazywa się "Zweikreibremsanlage Schalter" (przełącznik dublowanego układu hamulcowego (?)) - tylko w Dziobakach do 73, tylko wersje eksportowe na Szwecję i Szwajcarię. Wedle schematu idzie ten przełącznik do czujnika, który jest sprzężony z kontrolką.

Konar / 2009-01-28 22:35:59 /


no dobra ale o co w tym chodzi??

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-28 23:11:28 /


Podejrzewam, że czujnik jakiejś właściwości hamulców (poziomu plynu np.) - pstrykasz i zapala się kontrolka jak jest ok (albo nie-ok)...

Konar / 2009-01-28 23:14:51 /


a czy ktoś pomyślał o Fordzie P100 na bazie Taunusa ? :D

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-28 23:25:17 /


Konar, ale takie podejście jest nieracjonalne - "nie jest ok = samo się załącza". Przeca żaden z producentów nie będzie liczył, że sprawdzisz kontrolnie stan układu, tylko walnie awtamatyczną czerwoną diodę na desce!

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-28 23:30:56 /


Nie wiem, układ nazywa się "Zweikreis-Bremswarnanlage". Warto zwrócić uwagę, że to bajer na Szwecję i Szwajcarię - może lokalne prawo wymagało jakiejś bzdury to ją założyli :)

Konar / 2009-01-28 23:40:21 /


po rozłożeniu na czynniki pierwsze wyszło mi coś takiego "dwa koła-hamulec urządzenie ostrzegawcze" bądź coś podobnego

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-29 00:01:50 /


Jak przyjdzie agielski workshop to bedzie wiadomo:D

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-29 00:55:07 /


po rozłożeniu na czynniki pierwsze wyszło mi coś takiego "dwa koła-hamulec urządzenie ostrzegawcze" bądź coś podobnego


To może po prostu kontrolka ręcznego?

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-29 08:26:08 /


Myślę, że w tłumaczeniu to będzie raczej chodziło o "dwuobwodowy układ hamulcowy" A konkretnie to u mnie w Bluesmobilu też był taki układ, tylko ciut inaczej rozwiązany. Mianowicie po w okolicy lewego kolana na desce (właściwie pod) był czerwony transparentny guziczek z żarówką w środku. Do owej żarówki było podciągnięte +12V oraz masa łączona poprzez czujnik poziomu płynu hamulcowego w zbiorniczku. Ponadto wciśnięcie rzeczonego guziczka również skutkowało zmasowaniem żarówki (i jej zaświeceniem). Zatem układ był po to by ostrzec w przypadku niskiego poziomu płynu, zaś wciśnięciem można było sprawdzić czy układ (nie hamulcowy a ostrzegawczy) działa.
A z tym podejściem nieracjonalnym, to nie rozumiem czemu się Hrabia dziwisz? Przecież to Ford. :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-29 08:37:31 /


Też miałem taki układ z lampką w taunusie, ale jakoś inne posty mnie zmyliły. To może być to...

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-29 08:50:01 /


czy byłby ktoś uprzejmy to przetłumaczyć?
http://www.taunus.pl/files/technika/elektryka/schemat02_opis.jpg?PHPSESSID=445ba9b61a0591de776c5aa3f4230c2d

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-02-04 22:39:46 /


Niucham w tym jakąś Amatorszczyznę:D

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-02-04 22:58:43 /


:D

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-02-04 23:02:42 /


Poczekajcie godzinę - właśnie jade do Copy General zeskanować schematy do Dziobaka z serwisówki w dużym, ładnym formacie i przetłumaczę od razu :)

Konar / 2009-02-04 23:05:46 /


:D:D:D:D:D

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-02-04 23:06:16 /


ale superancko!!! ;))))

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-02-04 23:21:22 /


Na razie same skany (ok. 75x50 cm @ 300dpi).
Legendę dorobię jutro.

http://tkonarski.com/taunusopedia/schematy/

Konar / 2009-02-05 01:32:26 /


Wie ktoś już do czego służy przełącznik Amatora? Mam taki sam w moim cudzie ze Szwecji i w instrukcji też jest opis, że po szwedzku. Mogę zeskanować jakoś zna ;)

Kristoff Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-05-05 00:45:33 /


Acha, na pewno jest to coś od hamulców, ale jak to działa to nie mam pojęcia.

Kristoff Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-05-05 00:46:33 /


no doszliśmy, że to czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w układzie. To było połączone z takim czujnikiem zamontowanym na przewodach hamulcowych przy pompie.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-05-05 04:55:24 /


Zauważyłem to i Ciebie Kriss i też miałem przypomnieć, że ktoś pytał o to na forum. Jest do tego jakaś kontrolka?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-05 23:36:12 /


Jest kontrolka koło niego, i nawet działa! To wszystko jest podpięte tak jak pisze Amator. A przełącza się tylko na chwilę, by sprawdzić czy działa kontrolka. W razie awarii układu hamulcowego kontrolka ma świecić.

Kristoff Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-05-05 23:55:51 /


Jeśli jest, to prawdopodobnie na elemencie oznaczonym na schemacie numerem 54:
http://pl.fordopedia.org/parts-catalog/taunus-tc1-cortina-mk3/A5.10

W zależności od wersji/rynku/rocznika dostępne były następujące kombinacje tego elementu:
1. włącznik świateł + włącznik awaryjnych + kontrolka awaryjnych
2. włącznik świateł + włącznik ogrzewania tylnej szyby + kontrolka ogrzewania tylnej szyby
3. włącznik wycieraczek + WŁĄCZNIK ALARMU CIŚNIENIA W UKŁ. HAMULCOWYM + kontrolka od tegoż
4. włącznik świateł + włącznik ogrzewania tylnej szyby + włącznik awaryjnych + kontrolka ogrzewania tylnej szyby + kontrolka awaryjnych
5. włącznik świateł (2x) + włącznik awaryjnych + włącznik podświetlenia deski + kontrolka awaryjnych + kontrolka kierunkowskazów
6. włącznik świateł (2x) + włącznik awaryjnych + włącznik podświetlenia deski + włącznik ogrzewania tylnej szyby + kontrolka awaryjnych + kontrolka kierunkowskazów + kontrolka ogrzewania tylnej szyby
7. włącznik świateł + włącznik dodatkowy
8. włącznik świateł + włącznik dodatkowy + włącznik awaryjnych + kontrolka awaryjnych

Konar / 2010-05-06 00:16:04 /


O, Kristoff już odpowiedział - jest na elemecie 54 czy 52? :)

Konar / 2010-05-06 00:17:41 /


Kontrolka i jak i przełącznik są obok siebie, czyli na elemencie 52. Wrzucę skan instrukcji po szwedzku. Może się przyda dla następnych pokoleń ;-)

Kristoff Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-05-06 08:34:07 /


Obiecane skany:

;-)

Kristoff Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-12-28 22:42:12 /