Mam pewien mały problem, przerobiłem trochę instalację w capri mk1, żeby spełniała wymagania dzisiejszych czasów ;-) i mam pewien zgryz z rozrusznikiem.
Nie wiem jaki był oryginalnie, ale chyba od V4. Teraz mam dwa rozruszniki ze sierry jeden z 1.6 drugi z 2.0. jeden ma 3 terminale drugi 2, do jednego dużego (30) + z akumulatora . Mały czarny kabel na wsuwkę do pinu przy rozruszniku ( 50) , i w instalacji jest jeszcze przewód od rezystora balastowego na cewke i do rozrusznika na pin 15. ale mam elektroniczny zapłon ze sierry wiec chyba nie muszę go podłączać do rozrusznika ??
Rozrusznik nie daje oznak życia po przekręceniu kluczykiem, na pinach w stacyjce jest prąd.
Mam jeszcze jeden rozrusznik ale w nim są tylko dwa piny. Czy to znaczy że można nie podłączać tego kabla z rezstorem balastowym do cewki ?
Był jeszcze jeden przewód z dużym oczkiem ( czerwony) czy podłączyć go trzeba pod ten sam zacisk co przewód bezpośrednio z akumulatora ?
Ma ktoś może schemat do capri mk1 z silnikami R4 ? Bo te w dziale garaż to kolory przewodów generalnie się nie zgadzają z rzeczywistością.