Od razu zaznaczamże nie mam capri tylko transita.
W tej chwili mam silnik blok 2.0 głowica 1.6 ohc z gaźnikiem motorcraft vv.
Samochód jeździ słabo, gaźnik ma ciągle problemy z mocą na wyższych obrotach i pali koszmarnie dużo od 15 w górę.
Teraz czas na pytanie jaki silnik zamiast tej konfiguracji, ja myslę nad 2.0 efi plus jakiś gaźnik tylko jaki?
kwiatkowski / 2006-03-02 16:50:18 /
2litrowy dohc mocny na swoja poj i oszczedny
Łukasz 33 radom / 2006-03-02 17:09:37 /
Ten wariant raczej odpada ze wzgędu na wydech po drugiej stronie i stopień komlikacji silnika i koszty ewentualnych napraw.
kwiatkowski / 2006-03-02 17:47:14 /
Ale DOHC jest najoszczędniejszy. Co do awaryjności, nie jest tak źle. Ew. trochę bardziej paliwożerny jest OHC efi. Też się zastanawiałem ostatnio nad wywaleniem mułowatej i paliwożernej fałki 2,0. Jedyne, co ma fajne, to dźwięk. Jeszcze się nim pokatuję ;)
radzieckii / 2006-03-02 18:10:17 /
zdrowy 2.0 ohc będzie dobry i nie kłopotliwy, za dużo też nie spali
Ale jaki gaźnik?
kwiatkowski / 2006-03-02 18:25:29 /
gaźnik weber32/36 dgav taki typowy
zaloz taki jak powinien byc czyli 2.0 z glowica od 2.0 i gaznikiem od 2.0 :)
moj pali miedzy 15 a 18 gazu tyle ze to wersja maxi i ma spory opor :) wys 2.6m
co i tak wychodzi taniej niz gdybym mial takiego samego a w dieslu
za to kltura jazdy jak w osobowce
El'pozdro
Zakrzak! / 2006-03-02 18:33:52 /
Typowy czyli występujący w jakich latach?
kwiatkowski / 2006-03-02 18:34:18 /
Mój na trasie do niemiec jazda na maksa czyli 120-140 spalił poniżej 14 litrów benzyny i gazu tak pół na pół.
Brzed chwilą go odpalałem zapala idealnie ale szuflada się nie przesówa i maks obroty jakieś 3500.
kwiatkowski / 2006-03-02 18:39:17 /
ojciec ma transita z 2,0 ohc, kombinowałem z różnymi gaźnikami, najmniej pali na gaźniku motorcrafta tzw. szufladzie. bardzo łatwo też do tego założyć gaz.
ojcu w mieście nieprzekracza 13L LPG
Trójkąt / 2006-03-02 22:56:38 /