tak jak w temacie mam kompletne zawieszenie (tył) od granady 2.1 D i zastanawiam się czysto teoretycznie nad tym jak sprawowało by się takie rozwiązanie przy silniku 2.3 B, dzięki za ewentualne info w sprawie
wiedźmin / 2006-03-02 13:54:29 /
Jak masz skrzynie V to spoko. W przeciwnym wypadku spalanie bedzie spore w trasce.
Mysza liil (EM) / 2006-03-02 13:56:13 /
Grania 2.1D ma wg wszelkich źródeł przełożenie dyfra 3.89:1. Natomiast z silnikiem Koeln 2.3V6 miała PODOBNO w budzie MkI również 3.89:1, a w MkII ma NA PEWNO 3.64:1.
Pomijając fakt, że różnica jest niewielka [niecałe 7%], możesz się liczyć ze wzrostem zużycia paliwa o podobną wartość [~5-10%] przy jednoczesnym spadku prędkości maksymalnej o 10km/h i ledwie zauważalnej poprawie przyspieszenia [też poniżej sekundy na 0-120km/h].
Wiekszy rozrzut danych zdarza się nieraz pomiędzy dwoma inaczej wyregulowanymi egzemplarzami z tym samym motorem, skrzynią i dyfrem - więc pakuj bez obaw :)
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-03-02 14:20:15 /
Miałem własnie taką kombinację w poprzedniej Granadzie. Z tym, że skrzynia to automat C3. Działało dobrze, most musiałem wymienić, kiedy pojawił się silnik 2,9 -niestety spalanie.
mtango / 2006-03-02 21:09:18 /
dzięki za zainteresowanie sprawą :) pozdro
wiedźmin / 2006-03-03 16:29:21 /