Ostatnio wymieniłem chłodnicę oleju przewody wszystko do automatu przejechałem okolo 2tys kilometrów i pewnego pieknego poranka wsiadam włączam silnik jadę 2tys,3tys,4tys obr/min 4,5tys właczyła mi się dwójka pojechałem do kumpla powiedział filtr oleju wymień, wymieniłem i nic przełacza biego powyzej 4tys co sie mogło stać, wszystkie propozycje mile widziane lub cena "nowej"skrzyni automatycznej:(
gilmor / 2002-11-21 21:36:19 /
a wolne obroty masz i łatwo pali?, jak nie to może PRZEWÓD PODCIŚNIENIOWY do skrzyni,
jak pali dobrze, to może modulator zmiany biegów luźny czy też padł
cena "nowej" z gwarancją 4-ero biegowej - z nadbiegiem A4LD - 750 zł (szukaj gościa na allegro, dużo skrzyń sprzedaje) ale nie wiadomo czy 100 pasuje, popytasz gościa i Ci powie, rzetelny jest - nick: Toomasz27 ).
ADRIANna44 / 2002-11-21 22:56:08 /
a na jakich obrotach powinien automat zmieniac biegi z 1 na 2 i 2 na 3? bo mi przelacza na zbyt wysokich a nie wiem jakie powinny byc.
Kriss_MustangII / 2002-11-22 10:19:04 /
Może za mało oleju, bo kumpel miał automata w grasi i mówił, że żeby dobrze zmieniała musi mieć oleju ponad stan, a sprawdzał na zgaszonym silniku. Nie wiem w końcu jak to jest, ale jedem gość co jeździ beemkami w automatach mówił mi, że stan oleju sprawdza się na włączonym silniku. I faktycznie wchodzi wtedy więcej żeby na bagnecie było max. Ja bym spróbował dolać.
Mysza liil (EM) / 2002-11-22 11:06:18 /
Poziom oleju sprawdza się wyłącznie na włączonym silniku i skrzyni w pozycji park. Sprawdź czy przypadkiem nie zacięła się linka kick-down'a.
Krzychu / 2002-11-22 14:12:20 /