Witam
Niestety mam podobny problem jak kolega KrystianN. Samochód bo blacharce lakierze i elektryku. Prąd do cewki dochodzi. Silnik przed remontem był na chodzie. Sam zrobiłem nim ok 1000km. Silnik był wyciągnięty, gaźnik zdemontowany. Uszkodzeniu uległa jedynie kopułka. Odkupił ja mechanik, nie wiem jedynie skąd ja dostał. W silniku nic nie ruszałem. Wymienione jedynie zawieszenie i układ wydechowy. W piątek udało odpalić sie samochód, nie gadał na 2 cylindry. Wczoraj już odpalił. Od początku strzela w gaźnik bądź wydech. Pokrywa filtra już przepalona. Przewody WN ustawione wg charakterystyki zapałonu z "garażu" dla 2.0 V6. Świece wymienione na nowe. Jedynie plus ze do dnia docelowego zostały mi 2 miesiące. Teraz pytanie czy ktoś byłby w stanie pomoc merytorycznie z uruchomieniem fury bądź w przypadku całkowitej klapy chłopaków podjął się próby uruchomienia Capri. Rejon woj. łódzkiego bądź Śląsk. Auto aktualnie znajduje się w rodzinny mieście pod opieka mechanika i Ojca.
Pozdrawiam i liczę na Wasza pomoc Panowie
Tomczi
Tomczi / 2017-06-06 22:45:53 /
Miałoby ze od wczoraj kręci, ale nie odpala.
Tomczi / 2017-06-06 22:50:46 /
ja zacząłbym od sprawdzenia podłączenia kabli zapłonowych i ustawienia aparatu zapłonowego
Baytek / 2017-06-06 22:58:11 /
W rejonie Łodzi mogę looknąć.
docencik12 / 2017-06-06 23:33:01 /
Jak stoi bliżej Łodzi niż Śląska to mogę podjechać i uruchomic
Mordian / 2017-06-07 06:47:56 /
Sporo ślubów ostatnio :D Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę. Niech Ci ktoś ogarnie ten silnik a resztę czasu przeznacz na dopieszczenie pierdół, których zawsze jest masa przy składaniu.
rzułty BUC / 2017-06-07 06:52:37 /
Napisz konkretnie gdzie stoi.
docencik12 / 2017-06-07 11:00:45 /
Samochód aktualnie znajduje sie w Radomsku - pomiędzy Piotrkowem Trybunalskim a Częstochowa. Docelowo chce sciągnąć go do siebie do Gliwic. Uratowałaby mnie nawet rozmowa telefoniczna. Mój to pierwszy gaźnikowiec, niestety mechanika chyba tez.
Tomczi / 2017-06-07 15:02:12 /
Wygląda na zamienione kolejnością kable zapłonowe. 1-4-2-5-3-6 ma być, cylindry numerowane od chlodnicy do grodzi po stronie pasażera 1-2-3, a dalej od chłodnicy do grodzi po stronie kierowcy 4-5-6.
Mysza liil (EM) / 2017-06-07 20:53:37 /
Gadałem z gościem , chyba nie ten obrót , czterotakt .
W syrence było prościej o 50% .
Jest dokładnie jak mówi kolega alwax ;) Temat opanował przypadkowo elektryk "starej" daty, który przypadkowo wpadł w odwiedziny. Samochód na chodzie, teraz tylko przegląd. Potrzebuje pokrywy obudowy filtra powietrza ponieważ przy jednym z wystrzałów z gaźnika przepaliło ją.
Dziękuje Panowie za sugestie, zainteresowanie i pomoc. Wielkie dzięki :D Mogę jedynie dodać, że mój uśmiech był tak duży jak przy kupnie samochodu kiedy pierwszy raz usłyszałem klank silnika.. ahhh usłyszeć odgłos pracy po 1.5 roku przerwy bezcenne. Na razie jedynie przez telefon ale w weekend jadę załatwić sprawę przeglądu ;)
Dzięki!
Tomczi / 2017-06-07 22:06:48 /
A to auto naprawde tak źle wygląda że nie masz stronki z fotami ?
Nie mam czasu przygotować strony, a samych fotek nie chce wrzucać. Mam fotki z większości etapów remontu. Jak tylko znajdę trochę czasu to coś stworze ;)
Tomczi / 2017-06-07 22:58:41 /
to się śpiesz, bo po ślubie czasu nie znajdziesz..
No są jaszcze te dwa , trzy dni jak rodzi .
Moja rodziła 20 minut , mało czasu....
Lesioo / 2017-06-08 15:54:03 /
Ale co ? 20 minut , dziecko na rękę i do domu , chyba trochę poleżała ?
Pisałeś rodzi więc rodziła krótko, co do leżenia masz rację, ten czas można wykorzystać jest długi, potem już się nie da :-/
Lesioo / 2017-06-08 21:48:49 /
Ale co się nie da???
Trza se umieć wychować przed założeniem GPSa
wiśnia / 2017-06-08 23:06:12 /