Jaka skrzynie i jaki most zastosowac do Taunusa 2.0 R4 ,zeby auto było szybkie i a nia straciło na mocy?
czarek666 / 2006-01-13 20:00:05 /
Most od 1,6 i skrzynia V - ten zestaw podobal mi sie w pinto.
Mysza liil (EM) / 2006-01-13 20:12:42 /
skrzynia od cortiny 1,3, most od taunusa 1,6. Efekt zapierający dech w piesi:) natomiast spalanie nie do zaakceptowania...
bobik liil / 2006-01-14 00:19:39 /
oj:( ja podałem wariant odwrotny:)
myślę, że szybkie i mocne jest auto z oryginalnymi przełożeniami:)
bobik liil / 2006-01-14 00:41:17 /
skrzynia(5) N9 od Ściery i most z dużymi bębnami od 2.0, 2.3 czyli o przełożeniu 3,44 lub 3,45. Jeśli chodzi o V max, to chyba jest to najszybsze z dostępnych rozwiązań, bez modyfikacji dyferencjału. O ile pamiętam to KrK4m opisywał gdzieś na forum teoretyczne możliwości zamian ataku i tależa w dyferencjale celem uzyskania jeszcze szybszego przełożenia.
Pozdro
♠Zoggon♠ / 2006-01-14 09:32:21 /
Temat wałkowany wielokrotnie... Nie wiem co kolega czarek666 ma na myśli pytając, co zrobić aby auto było szybkie. Przyspieszenie czy prędkość maksymalną?
Śmietan / 2006-01-14 10:53:18 /
Smietan.Chciałbym zeby auto miało lepszy przyspiech,a gdy by w parze szła jeszcze predkosc to by było ok
czarek666 / 2006-01-14 14:42:09 /
Polecam lekturę postów w dziale "przeniesienie napędu" było tam wiele powiedziane o przełożeniach skrzyń i mostów. Poszukaj. Do twojego 2.0 raczej dobry byłby most 3,89 od 1.6 i skrzynia od 2.0. Poczekaj na wypowiedzi prawdziwych fachowców, ja mam za sobą dopiero kilka przekładek :)
Pozdro
Śmietan / 2006-01-14 15:07:31 /