Jakie sa roznice miedzy glowicami od 2.0 V6 i 2.3 V6?
capriditutti / 2006-01-10 23:20:21 /
http://www.capri.pl/garage/engine-2000-v6
http://www.capri.pl/garage/engine-2300-v6
zasadnicza różnica polega na średnicy tłoka
MikeB4 / 2006-01-10 23:46:15 /
Sa roznice w srednicy zaworow i wielkosci komory spalania, ksztalt kanalow dolotowych rowniez jest inny, ale jak masz od nich oryginalny kolektor to generalnie zakladasz i jezdzisz... Uszczelki pod glowice od 2.3 oczywiscie.
Mysza liil (EM) / 2006-01-11 08:05:43 /
http://www.capri.pl/forum/40ee3f8870785#40fa5fda76bcb
http://www.capri.pl/forum/40ebbda4a3dc6#40edb091ef67a
a w ogóle to WYSZUKIWARKA!
granadziarz_3M / 2006-01-11 08:11:39 /
tylko nieco zmieni sie kompresja, w gore lub w dol, zalezy jaka kombinacje zrobisz
zakladanie glowic od 2.0 do 2.3 zwiekszy kompresje ale beda mniejsze zawory i kanaly dolotowe - porazka
w druga strone dolot bedzie wiekszy ale kompresja sie zmniejszy - tez porazka, szukaj odpowiednich, akurat z 2.0 i 2.3 nie ma problemu
dodatkowo w obu tych silnikach zmienily sie zawory i kanaly w 79r, lepiej zalozyc zestaw po 79r (razem z kolektorem ssacym)
camaro / 2006-01-11 08:54:47 /
camaro nie taka porażka - ja u szwagra (ta granada co w Gryźlinach nią byłem) założyłem głowice od 2,0, ale te pod kolektor grzany spalinami, z zaworami jak 2,3 108 koni. Silnik chodzi miodowo, kręci 60000min bez bólu, robi 100 na II biegu, targa lawetę jak trzeba holownika i zawija agrafkę na asfalcie jak trzeba ciasno nawrócić. Tylko podstawą jest zdrowy dół, bo jak dół ma dość to po zwiększeniu kompresji padnie w przeciąu 10 000 km.
granadziarz_3M / 2006-01-11 10:36:27 /
>kręci 60000min bez bólu,
chyba założyłeś silnik odrzutowy od jakiegoś samolotu ;] powiedz jak wrażenia z jazdy ;]
Trójkąt / 2006-01-11 11:22:09 /
jedynie taka kombinacja ma sens, jest nawet ciekawa, rzeczywiscie w nowszych 2.0 zawory sa praktycznie takie jak w starych 2.3, kolektor jest lepszy i sprezanie bedzie wieksze - tylko pytanie czy efekt jest lepszy niz gdyby zalozyc nowszy typ gory do 2.3? watpie
ale chyba kazda inna kombinacja jest slabym wyjsciem
camaro / 2006-01-11 12:29:56 /
6 000, zero zamiast spacji nacisnąłem :-)
to co stracił na zaworach, zyskał na kompresji, bilans jes równy zero :-)
granadziarz_3M / 2006-01-11 19:56:02 /
grandziarz z pelnym szacunkiem poprosze o przepis na r4 2,o gazoodporny nowy silnik[dohc lub cos takiego]zasilany gaznikiem[piekny okragly chromowany filterek]obok dyskretny silniczek krokowy lub blos czyli kompromis miedzy moca ekonomika estetyka poprostu MIUT pod noga w komorze i kieszni,o tym miszaniu to bez ksywek zona ma dostep do forum moge miec skutki[a bylem grzeczny jak szewc]
co to jest MIUT ?
chyba nie to o czym myśle <hmmm> ?? coś z pszczołami ?
MikeB4 / 2006-01-12 02:54:29 /
Nie Mike, to z pszczolami to MJUT
Mysza liil (EM) / 2006-01-12 07:34:48 /
Fabrycznie gazoodporność nie istnieje - prędzej czy później nawet gniazda pod bezołów usiądą. Ale raczej później. Co mogę poradzić??? DOHC, i nic więcej. W jedyneczce nawet na gaz się nie opłaci przerabiać, bo i tak mało pali, przy dzisiejszym stosunku gazu do beny, za długo będzie się zwracać inwestycja w gaz. Za to do.....ala niemiłosiernie. ładnego otągłego filterka nie będzie, ale za to ładna pokrya zaworów - można dać do polakierowania ładnie, albo wypolerować. A jakbyś miał sporo środków płatniczych, to zapoluj na 2,3 16V od scorpio wieloryba. Ekonomika ta sama, a kopyto jeszcze większe. Za to ze względu na plastikowy kolektor ssący - tylko sekwencja jak się uprzesz na gaz.
granadziarz_3M / 2006-01-12 07:42:17 /
dzieki grandziarz,panowie MIUT to to pod maska,jakie pszczoly cos sie misiom pomyrdalo,pszczoly,swistaki i szary papier
granadziarz polecam 2.9 cosworth super moment i gaz też nie drogi 2.3 16v tęż niezły ale plastik.kolektor i jak dostaje ostro w pupę siada głowica wiem z autopsji zresztą skomplikowana elektronika.cosworth ma prosta elektronike