logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » roznica glowic do 2.0 i 2.3

roznica glowic do 2.0 i 2.3

Jakie sa roznice miedzy glowicami od 2.0 V6 i 2.3 V6?

capriditutti / 2006-01-10 23:20:21 /


http://www.capri.pl/garage/engine-2000-v6

http://www.capri.pl/garage/engine-2300-v6

zasadnicza różnica polega na średnicy tłoka

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-10 23:46:15 /


Sa roznice w srednicy zaworow i wielkosci komory spalania, ksztalt kanalow dolotowych rowniez jest inny, ale jak masz od nich oryginalny kolektor to generalnie zakladasz i jezdzisz... Uszczelki pod glowice od 2.3 oczywiscie.

Mysza liil (EM) / 2006-01-11 08:05:43 /


http://www.capri.pl/forum/40ee3f8870785#40fa5fda76bcb
http://www.capri.pl/forum/40ebbda4a3dc6#40edb091ef67a
a w ogóle to WYSZUKIWARKA!

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-11 08:11:39 /


tylko nieco zmieni sie kompresja, w gore lub w dol, zalezy jaka kombinacje zrobisz
zakladanie glowic od 2.0 do 2.3 zwiekszy kompresje ale beda mniejsze zawory i kanaly dolotowe - porazka
w druga strone dolot bedzie wiekszy ale kompresja sie zmniejszy - tez porazka, szukaj odpowiednich, akurat z 2.0 i 2.3 nie ma problemu
dodatkowo w obu tych silnikach zmienily sie zawory i kanaly w 79r, lepiej zalozyc zestaw po 79r (razem z kolektorem ssacym)

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-11 08:54:47 /


camaro nie taka porażka - ja u szwagra (ta granada co w Gryźlinach nią byłem) założyłem głowice od 2,0, ale te pod kolektor grzany spalinami, z zaworami jak 2,3 108 koni. Silnik chodzi miodowo, kręci 60000min bez bólu, robi 100 na II biegu, targa lawetę jak trzeba holownika i zawija agrafkę na asfalcie jak trzeba ciasno nawrócić. Tylko podstawą jest zdrowy dół, bo jak dół ma dość to po zwiększeniu kompresji padnie w przeciąu 10 000 km.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-11 10:36:27 /


>kręci 60000min bez bólu,
chyba założyłeś silnik odrzutowy od jakiegoś samolotu ;] powiedz jak wrażenia z jazdy ;]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-11 11:22:09 /


jedynie taka kombinacja ma sens, jest nawet ciekawa, rzeczywiscie w nowszych 2.0 zawory sa praktycznie takie jak w starych 2.3, kolektor jest lepszy i sprezanie bedzie wieksze - tylko pytanie czy efekt jest lepszy niz gdyby zalozyc nowszy typ gory do 2.3? watpie

ale chyba kazda inna kombinacja jest slabym wyjsciem

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-11 12:29:56 /


6 000, zero zamiast spacji nacisnąłem :-)
to co stracił na zaworach, zyskał na kompresji, bilans jes równy zero :-)

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-11 19:56:02 /


grandziarz z pelnym szacunkiem poprosze o przepis na r4 2,o gazoodporny nowy silnik[dohc lub cos takiego]zasilany gaznikiem[piekny okragly chromowany filterek]obok dyskretny silniczek krokowy lub blos czyli kompromis miedzy moca ekonomika estetyka poprostu MIUT pod noga w komorze i kieszni,o tym miszaniu to bez ksywek zona ma dostep do forum moge miec skutki[a bylem grzeczny jak szewc]

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-11 22:50:25 /


co to jest MIUT ?

chyba nie to o czym myśle <hmmm> ?? coś z pszczołami ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-12 02:54:29 /


Nie Mike, to z pszczolami to MJUT

Mysza liil (EM) / 2006-01-12 07:34:48 /


Fabrycznie gazoodporność nie istnieje - prędzej czy później nawet gniazda pod bezołów usiądą. Ale raczej później. Co mogę poradzić??? DOHC, i nic więcej. W jedyneczce nawet na gaz się nie opłaci przerabiać, bo i tak mało pali, przy dzisiejszym stosunku gazu do beny, za długo będzie się zwracać inwestycja w gaz. Za to do.....ala niemiłosiernie. ładnego otągłego filterka nie będzie, ale za to ładna pokrya zaworów - można dać do polakierowania ładnie, albo wypolerować. A jakbyś miał sporo środków płatniczych, to zapoluj na 2,3 16V od scorpio wieloryba. Ekonomika ta sama, a kopyto jeszcze większe. Za to ze względu na plastikowy kolektor ssący - tylko sekwencja jak się uprzesz na gaz.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-12 07:42:17 /


dzieki grandziarz,panowie MIUT to to pod maska,jakie pszczoly cos sie misiom pomyrdalo,pszczoly,swistaki i szary papier

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-14 20:54:08 /


granadziarz polecam 2.9 cosworth super moment i gaz też nie drogi 2.3 16v tęż niezły ale plastik.kolektor i jak dostaje ostro w pupę siada głowica wiem z autopsji zresztą skomplikowana elektronika.cosworth ma prosta elektronike

old Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-02-07 13:23:57 /