Przeglądam customowe kolektory dolotowe i są 2 rodzaje wykończenia w środku tzn. "trąbki" wystają i "trąbki" wspawane tworzą jedną powierzchnie.
Jak różnica, które lepsze, co daje ?
Pzdr
Jarek / 2016-11-30 13:32:58 /
Tak jak na zdjęciach.
Jarek / 2016-11-30 13:35:55 /
chętnie bym się dowiedział, gdzie takie "trąbki" zakupić
♠Zoggon♠ / 2016-11-30 14:24:42 /
Mi koles z racingforum zrobil po 30 zl za sztuke. Moze nie sa jakies super ale daja rade. Normalnie kolo 100 zl za sztuke sa.
Jarek / 2016-11-30 15:08:58 /
ja na stożku rozpęczniałem kawałki rury ameliniowej (ile wydadzą bez pęknięcia) i potem jeszcze poprawiałem obróbką ścierną... myślę, że wystarczą - restrykcji nie ma...
najlepszy szejp to oczywiście kółko wokół rury (taki amerykański pączek - jak gaźnik na zdjęciu)...
kiedy jest rozchylony kielich rury, to już zysk...
z tego co pamiętam: prosta rura - restrykcja kilka procent, kielich - ok. 5% poprawy przepływu, idealny ram pipe - ok.7% poprawy...
bartozłomero / 2016-11-30 15:37:10 /