logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Głowica w 2.0 OHC

Głowica w 2.0 OHC

Mam Forda Transita 2.0 0hc z 1989 i problem z odkręceniem głowicy.
Jakiego TORXA potrzebuję T60 czy innego?

kwiatkowski / 2005-12-08 18:42:43 /


Jeśli to torx, to T55, ale upewnij się, czy nie jest to śruba pod klucz 12-to kątny.

rwd Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-08 21:38:07 /


Wielkie dzięki, napewno jest to torx tylko nie wiedziałem jaki, w książce obsługi na ilustracji widziałem klucz oznaczony T65 ale takiego nikt nie produkuje. Kupię T55 i zobaczę czy będzie dobry.

kwiatkowski / 2005-12-09 15:40:26 /


bedzie dobry bo taki ma byc

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-10 23:57:34 /


No i jest po zdjęciu głowicy wszystko poszło bez problemu. Przyczyny kłopotów olej z magistrali olejowej przedostał się do czwartego cylindra, a oprócz tego wypalony zawór wydechowy w 4 cylindrze. Z ciekawostek wypadło jedno gniazdo zaworowe!!!

kwiatkowski / 2005-12-11 10:34:17 /


No i co z tym gniazdem?? Nie zmielilo sie i nie poszlo kolektorem ssacym na inne cylindry?? Tloki cale??

Mysza liil (EM) / 2005-12-11 13:43:28 /


Na szczęście nie , był to ostatni moment gniazdem można poruszać ale jescze nie wypadło brakowało dosłownie chwili. Ale dzisiaj odbieram zrobioną głowicę czyli
nowe gniazda, uszczelniacze i jeden zawór plus planowanie. Koszt dla ciekawych 300zł. plus moje części zawór 25zł. i uszczelniacze 15.40zł.

kwiatkowski / 2005-12-12 05:37:00 /


Kolejna ciekawostka jak się okazało głowica jest z 1.6 .

kwiatkowski / 2005-12-13 13:53:39 /


A nie chcesz całego silnika od scorpio 2,0 OHC EFI, stan n/n ,poprzednik twierdził że był dobry - cena ok.200zł /tak sobie leży w suchym garażu/.

Staszek z Chełma / 2005-12-13 20:49:46 /


Nie w tym roku, trochę za zimno na rzeźbienie na podjeździe. Ale jak zrobi się ciepło i kasy przybędzie to będę musiał robić dół bo nadal bierze olej, a wtedy chętnie kupię jakąś używkę. Ale puki co zaprzyjaźniam się z motodoktorem.

kwiatkowski / 2005-12-14 16:59:30 /