Cześć.
Chcę wymienić uszczelniacz mostu (wejście wału).
Czy w transicie mk1 (pojedyncze koła) pod flanszą wejścia wału jest pierścień "jednorazowy" dystansowy?
Czy przy każdym odkręceniu flanszy pierścień jest do wymiany?
Czy mogę zaznaczyć pozycję nakrętki i policzyć ilość obrotów i zakręcić tak jak było?
Proszę o wskazówki. Nie chciałbym czegoś sp.....
Wojtek.
vOOytas / 2016-09-14 13:37:00 /
Mamy na stronie pełny katalog części do Transita I, gdzie każdy detal samochodu jest rozrysowany:
http://www.capri.pl/library/microfilms/transit74
Tutaj tylny most, pojedyncze koła:
http://www.capri.pl/library/microfilms/transit74/C1.50
i tu widać, że podkładka (nr 19) i tulejka (nr 21) występują w milionie wariantów grubości, z czego wniosek że nie ma jednorazowej tulejki zgniotnej.
Michał Konieczny
/ 2016-09-14 13:59:57 /
kręć na moment a nie na liczbę obrotów.
marian212
/ 2016-09-14 14:01:42 /
Zaznacz jak stała nakrętka na wałku i tak samo dokręć, nic więcej nie kombinuj.
docencik12 / 2016-09-14 14:21:07 /
Jaki ma byc moment. Niestety nakretka stara.
Sciagnolem rysunki zwiazane z mostem ale o momencie nic nie ma. Sa podane narzedzia specjalne itp.
Pytanie jeszcze jedno. Czy po dokreceniu mozliwy Jest wyczuwalny luz?
vOOytas / 2016-10-22 14:58:43 /
Witam ponownie.
Przepraszam za ilość pytań ale dziś mi robota przy transicie się nie układała :(
Przy zdemontowanej flanszy mostu musiałem przepchnąć samochód - bo blokował przejazd.
Podczas przepychania chyba zblokowało się koło. Nie wiem czy to zbieg okoliczności że złapały hamulce czy wałek bez flanszy mógł coś zaklinować :(
Zakręcanie fanszy też szło mi jak krew z nosa. Porównanie nieprzypadkowe bo oślizgnął mi się klucz i oberwałem w twarz (limo pod okiem).
Dokręcanie tej nakrętki to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie. Opór jaki stawia sama w sobie jest olbrzymi. Nie wiem czy tak ma być? Blokuję flanszę kluczem który sobie na szybko pospawałem.
Zupełnie nie wiem czy z właściwą siłą dociągam tą nakrętkę.....
Jakie mogą być skutki dokręcenia zbyt mocnego lub zbyt małego?
Wydaje mi się że praca mojego mostu jest mało płynna (nie jednolity opór).
Czy mosty z nowszych transitów 2.0 benzyna pasują w razie "W"? Jest tego sporo na allego i olx.
Słaby dzień...... a miałem tylko wymienić uszczelniacz. Czuje się pokonany przez temat.
vOOytas / 2016-10-22 19:25:25 /
Przejechałem się z 10 - 12km. Z ciekawości sprawdziłem temperaturę dyfra (okolice wejścia flanszy), miejsce to jest ciepłe. Nie gorące ale ciepłe, czy to zły znak?
vOOytas / 2016-10-22 21:21:19 /
Siemka, szukam uszczelniacza tylnego mostu do Transita mk2 na pojedynczych kołach. Czy ten z nowszych pasuje do naszych fordów ? Np. Taki https://allegro.pl/oferta/uszczelniacz-mostu-ford-transit-1986-2000-5314096963
Na allegro nie mogę namierzyć takich
92marcin / 2021-05-20 22:05:02 /