logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » weber 30/40 dfth

weber 30/40 dfth

Podjąłem się próby rozgryzienia gaźnika i padło na tego - akurat był w ogłoszeniach

Chciałbym zadać parę pytań po jego rozbiórce narazie na podstawie poniższych zdjęć:

- gdzie zajrzeć i przeczyścić (ew. jak najlepiej), aby"zrobić mu dobrze"
- co jeszcze należy ew. wykręcić, co ja przeoczyłem, lub z czym przesadziłem i czego nie powinienem ruszać
-za co odpowiada zaworek, z miejscem na śubokręt płaski? i czy jeżeli kulka się rusza i wraca trzeba to jakoś rozbierać
- jak wyjąć pływak, ponieważ inaczej nie mogę wykręcić zaworka iglicowego?

i ostatnie- czy istnieje jakiś manual do tych gaźników? W haynesie do tauniaka 1.6 i 2.0 nawet go nie wymieniają, a w internecie też niewiele znalazłem.

Al_Coholik / 2016-08-26 19:47:00 /


Chochlik w tytule, oczywiście 30/34, jeżeli ktoś jest władny to zmienić, to poprosze

Al_Coholik / 2016-08-26 19:54:55 /


poszukaj serwisówki w sierra/scorpio / w książce będzie opisany jako 2V ISC

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-08-29 13:59:02 /


ok, udało mi się znaleźć serwisówki, lecz nigdzie nie znalazłem jak wyciągnąć "zawór mocy", ponieważ wyczytałem, że powinien domykać się, a mój takiej ochoty nie miał.

Postanowiłem go wyciągnąć, po podgrzewaniu, psikaniu wd-40 nie miał ochoty wyjść, więc użyłem wykrętaka.

Skutki: zawór mocy okazał się nie mieć gwintu ( po co w takim razie główka na śrubokręt płaski?) i był na wcisk moim zdaniem. Oczywiście zawór zniszczyłem siłą rzeczy

Czy jest szansa dokupienia tego zaworu? ew. czy pasuje od innego webera? Bo wszystkie jakie znalazłem są z gwintami.

Al_Coholik / 2016-09-16 09:07:28 /


chyba gdzieś miałem korpus tego gaźnika, sprawdzę czy da się coś z niego jeszcze wyciągnąć i czy u mnie ten zawór jest wkręcany czy wciskany

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-09-21 09:14:45 /