Jak sa rozmieszczone zaslepki w ukladzie chlodzenia w silniku 2.0 r4, tzn ile ich jest w bloku, a ile w glowicy, jak je wymienic?, czy do wszystkich jest dostep jak slinik jest zamontowany w aucie...
Krzypek / 2002-11-13 07:18:05 /
jakie zaslepki?
Hoover 3M / 2002-11-13 13:14:22 /
Blaszane kółka w bloku, co jak przerdzewieją to ucieka ciecz chłodząca :(
np:cztery pod kolektorem wydechowym
Mysza liil (EM) / 2002-11-13 13:21:11 /
dokladnie o takie zaslepki chodzi, sa w bloku i w glowicy, czasem przerdzewieja, a czasem wpyadna jak sie ma za duzy stosunek wody do plynu i robi sie zimno,
ale info juz zdobylem, problem jest ze oczywiscie kazda zaslepka w kilku (zwykle dwoch lub trzech) rodzajach byla produkowana......
pozdrawiam;))))
Krzypek / 2002-11-13 13:44:16 /
tych zaslepek nie trzeba wymieniac na zapas bo sa wcisniete fabrycznie do nowego bloku, zreszta do tego trzeba wyjac silnik, oczywiscie mozna probowac zrobic to mlotkiem i pobijakiem ale nie wroze temu dlugiej przyszlosci, tylko sie pogna i beda ciekly i wypadaly
najlepiej zrobic to na prasce
sa to otwory technologiczne ale sluza one tez do tego aby czesciowo ochronic blok przed rozsadzeniem jak zamarznie w nim woda, wtedy wywala te zatyczki
mam takie w roznych rozmiarach
camaro / 2002-11-13 13:51:38 /
Jednak pod kolektorem wydechowym są tylko 2 :). Jeszcze jeden jest nad kołem zamachowym pod obudową sprzęgła i jeden na szczycie głowicy od strony ściany grodziowej.
Mysza liil (EM) / 2002-11-13 15:42:29 /
Te "zaślepki" to BROKI
jesli by kogos interesowalo, to ta zaslepka w bloku z tylu ma wymiar ( u mnie) 48mm (sa tez podobno 49.5mm)
Krzypek / 2002-11-15 10:25:18 /