mam silnik 2.3 V6 i sprzynie 5-tke most od 1.3 jaki most musze załozyc żeby dobrze chodził z miejsca i w trasie
Lukas / 2005-11-19 16:27:02 /
Od 2,0 polecam ;)
Mysza liil (EM) / 2005-11-19 18:48:04 /
najlepiej od 2.3:D
cichymk / 2005-11-19 20:44:14 /
Ja na góry mam 3,44 od 2,0......to chyba ostateczny kompromis bo 3,75 byłby zdecydowanie za krótki....ale po równym to i 3,22 byłby ok
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2005-11-20 09:05:37 /
na moje żeby szedł dobrze z miejsca to od 1.6 przełożenie 3.89 a ze skrzynią piątką i tak da sobie radę na trasie chyba,że będziesz chciał jeżdzić 200km/h :-)
.Silnikiem 2.3 nie zmieliłem 3.89 więc polecam
PSIAŁA / 2005-11-21 18:16:07 /
Jaki jest sens zakładać 3,89 czy jakiś tam skoro na jedynce będziesz stał.....bo ruszać to będzie lepiej z dwójki.
Po prostu pierwszy bieg w takim przypadku okaże się ZBĘDNY!!!
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2005-11-21 23:00:11 /
Sens jest taki,że będziesz miał zajebiście dobry start i lepsze rozpędzanie lecz przy szybszej zmianie biegów a z piątką można i tam szybko się poruszać.Do 2.3 miałem 3.44 i dziękuje bardzo w porównaniu do 3.89. Dla mnie jest sens.Wkładam 2.8 i muszę założyć duży most bo mały 3.89 nie wytrzyma jeśli by wytrzymał to i tak bym założył.Na 2.3 z mostami wyprawialiśmy różne rzeczy i wytrzymują bez problemu.Dlatego nie rozumiem jak można nie mieć pierwszego biegu bo ja na nim ruszam i nic mi nie przeszkadza.Na moje to zależy kto co woli albo szybszy start i delikatnie mniejszą prędkość maksymalną albo wolniejszy start a większą prędkość maksymalną
PSIAŁA / 2005-11-22 20:39:47 /
Dla mnie nie ma sensu - przełożenie piątki bedzie 3,189 a na serynym moście z 2,3 v6 i skrzyni 4 biegi 3,22 ..... różnica jest taka jakbys do seryjnej skrzyni dołożył ultrakrótką jedynke
MikeB4 / 2005-11-22 22:58:50 /
A taki w tym bajer że auta o dużej mocy mają długą jedynkę....po to aby właśnie mieć lepszy start!!!!
Wystarczy zobaczyć na przełożenia skrzyni typowo od 2,8i po '84 i innych mocnych capri.
Nie pamiętam dobrze ale jedynka zamiast 3,65 ma 3,1....i co???
Jak masz krótszy most to złudne jest to że masz lepsze przyśpieszenie....może bardziej wciska w fotel,a ty zamiast strzelić do przodu jak 2,8 przełączasz bieg na 2...
Wszystkie auta sportowe,rajdowe i do wyścigów górskich mają długą jedynkę....
Ale co tam...bzdura nie??? Lepiej mieć krótszy most.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2005-11-22 23:06:21 /
To nie do ciebie Mike tylko do PSIAŁY
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2005-11-22 23:08:11 /
auta z większymi i mocniejszymi silnikami mają dłuższą jedynke żeby nie stać w miejscu i piszczeć kołami przy każdym ruszaniu ;-)
Ale zakładanie 5tki i mostu 3.89 troszke mija sie z celem - biegi 2-5 są takie same jak 1-4 w zwykłej skrzyni i moście od 2.3 i mamy cos dodatkowego ... do ruszania w razie holowania czegoś ? Najlepszy kompromis przy skrzyni piątce to most 3,44
oczywiście cały czas mówimy o Capri ;-) w Granadzie to spełnia swoją role.
MikeB4 / 2005-11-22 23:19:24 /
cóż będzie się bardzo dobrze jeździło z przyczepą campingową ;]
Trójkąt / 2005-11-22 23:37:41 /
Dobra nie kłucę się ale i tak do palenia jest lepsze 3.89:-)
PSIAŁA / 2005-11-23 19:41:18 /
Ja w karawanie mam 2,8 + N9 od diesla + most 3,89. Idealny zestaw do ciągania lawety.
granadziarz_3M / 2005-11-23 20:06:09 /