logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » jaki most

jaki most

mam silnik 2.3 V6 i sprzynie 5-tke most od 1.3 jaki most musze załozyc żeby dobrze chodził z miejsca i w trasie

Lukas / 2005-11-19 16:27:02 /


Od 2,0 polecam ;)

Mysza liil (EM) / 2005-11-19 18:48:04 /


najlepiej od 2.3:D

cichymk Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-19 20:44:14 /


Ja na góry mam 3,44 od 2,0......to chyba ostateczny kompromis bo 3,75 byłby zdecydowanie za krótki....ale po równym to i 3,22 byłby ok

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-20 09:05:37 /


na moje żeby szedł dobrze z miejsca to od 1.6 przełożenie 3.89 a ze skrzynią piątką i tak da sobie radę na trasie chyba,że będziesz chciał jeżdzić 200km/h :-)
.Silnikiem 2.3 nie zmieliłem 3.89 więc polecam

PSIAŁA / 2005-11-21 18:16:07 /


Jaki jest sens zakładać 3,89 czy jakiś tam skoro na jedynce będziesz stał.....bo ruszać to będzie lepiej z dwójki.
Po prostu pierwszy bieg w takim przypadku okaże się ZBĘDNY!!!

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-21 23:00:11 /


Sens jest taki,że będziesz miał zajebiście dobry start i lepsze rozpędzanie lecz przy szybszej zmianie biegów a z piątką można i tam szybko się poruszać.Do 2.3 miałem 3.44 i dziękuje bardzo w porównaniu do 3.89. Dla mnie jest sens.Wkładam 2.8 i muszę założyć duży most bo mały 3.89 nie wytrzyma jeśli by wytrzymał to i tak bym założył.Na 2.3 z mostami wyprawialiśmy różne rzeczy i wytrzymują bez problemu.Dlatego nie rozumiem jak można nie mieć pierwszego biegu bo ja na nim ruszam i nic mi nie przeszkadza.Na moje to zależy kto co woli albo szybszy start i delikatnie mniejszą prędkość maksymalną albo wolniejszy start a większą prędkość maksymalną

PSIAŁA / 2005-11-22 20:39:47 /


Dla mnie nie ma sensu - przełożenie piątki bedzie 3,189 a na serynym moście z 2,3 v6 i skrzyni 4 biegi 3,22 ..... różnica jest taka jakbys do seryjnej skrzyni dołożył ultrakrótką jedynke

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-22 22:58:50 /


A taki w tym bajer że auta o dużej mocy mają długą jedynkę....po to aby właśnie mieć lepszy start!!!!
Wystarczy zobaczyć na przełożenia skrzyni typowo od 2,8i po '84 i innych mocnych capri.
Nie pamiętam dobrze ale jedynka zamiast 3,65 ma 3,1....i co???
Jak masz krótszy most to złudne jest to że masz lepsze przyśpieszenie....może bardziej wciska w fotel,a ty zamiast strzelić do przodu jak 2,8 przełączasz bieg na 2...
Wszystkie auta sportowe,rajdowe i do wyścigów górskich mają długą jedynkę....
Ale co tam...bzdura nie??? Lepiej mieć krótszy most.

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-22 23:06:21 /


To nie do ciebie Mike tylko do PSIAŁY

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-22 23:08:11 /


auta z większymi i mocniejszymi silnikami mają dłuższą jedynke żeby nie stać w miejscu i piszczeć kołami przy każdym ruszaniu ;-)

Ale zakładanie 5tki i mostu 3.89 troszke mija sie z celem - biegi 2-5 są takie same jak 1-4 w zwykłej skrzyni i moście od 2.3 i mamy cos dodatkowego ... do ruszania w razie holowania czegoś ? Najlepszy kompromis przy skrzyni piątce to most 3,44

oczywiście cały czas mówimy o Capri ;-) w Granadzie to spełnia swoją role.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-22 23:19:24 /


cóż będzie się bardzo dobrze jeździło z przyczepą campingową ;]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-22 23:37:41 /


Dobra nie kłucę się ale i tak do palenia jest lepsze 3.89:-)

PSIAŁA / 2005-11-23 19:41:18 /


Ja w karawanie mam 2,8 + N9 od diesla + most 3,89. Idealny zestaw do ciągania lawety.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-23 20:06:09 /