logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Polerowanie nadwozia

Polerowanie nadwozia

Możecie polecić jakiś niedrogi środek do polerowania lakieru. Lakier ma kilkadziesiąt lat i stracił cały połysk.

Pzdr

Jarek / 2016-04-06 11:00:35 /


http://www.klakiernik.pl/pl/p/Pasta-polerska-FARECLA-G3-250-g/32 na mokro

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-06 11:22:41 /


Farekla g3 dobra, ale jak lakier ciemny to potrafi zostawić smugi/hologramy, wówczas trzeba jako ostateczną polerkę polecieć mleczkiem 3M 50383.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-04-06 11:50:31 /


osobiscie system 3M czyli zielony korek żółty i jak ciemny (to co Trójkąt pisał) to na koniec niebieski.
dobrze po wszystkim nawoskować auto

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-06 13:46:38 /


Jak niedrogo to pasta TEMPO. Na nią jeszcze nikt nie narzekał... To środek dla amatorów, co nie znaczy, że nie można nią zrobić krzywdy.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-06 14:48:49 /


Zależy jak twardy lakier. Pancerlakier na Volvo polerowałem Menzerną FG400 i jest zajebista. Prosta w pracy, sucha, więc nie robi tyle syfu co G3 na mokro. Wystarczy potem niemalże przedmuchać auto z kompresora i możnaby jechać, ewentualnie bez przedmuchiwania pojechać szybciej ;) Nie mając specjalnych umiejętności w polerowaniu nie porobiłem hologramów, lakier odzyskał głębię i połysk. Nie zapomnij po polerowaniu pastą użyć jakiegoś cleanera. Pasty polerskie mają dodatki, które zostają na lakierze, żeby go chronić, ale zmniejszają połysk. Jak je wyczyścisz (glinka albo jakaś pasta pod wosk) to po nałożeniu sensownego wosku i przepolerowaniu na połysk powinieneś uzyskać fajne i dość trwałe lustro.

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-06 15:23:33 /


To kilka słów ode mnie. Jako że od kilku lat handlujemy kosmetykami samochodowymi przy tym prowadzimy studio "detalingowe" mamy kilka opin który mam nadzieje pomogą:

1. Słyną na całą Polskę Farecla G3 pasta mocno ściera bez dokładnej podanej gradacji pasty. Nakładanie tylko maszyna gdyż jak większość past tnących potrzebuje wyrobienia i odpowiedniej temperatury żeby działać, stosujemy ją na twardej MOKREJ gąbce pasta nie może wysychać w trakcje obróbki bo zacznie "palić" lakier. Duży minus syf po paście jest wszędzie i gwarantowane hologramy :)

2. Pasty 5 kroków 3M i Menzerna. W przypadku obu marek mamy do czynienia z kompleksowym pakietem do obróbki lakieru zaczynając od past do Cięcia kończąc na politurach zabezpieczających lakier. Najbardziej popularnym produktem w przypadku 3M jest Zielony korek pasta średnio tnąca - nadaje się do użycia po matowaniu papierem od 2000. Drugi krok by uzyskać brak hologramów to fioletowy korek. To produkty, które najczęściej u nas się sprzedają. Sami na nich pracowaliśmy i efekt był jak najbardziej zadowalający. Pasty 3M jak i Menzerna zostawiają po sobie pył chodź jest to i tak znikomy procent w porównaniu do G3. Obróbka maszynowa.

3.Teraz produkt który na nas i nie tylko zrobił ostatnio wielkie wrażenie ze sposobu działania i efektu. To SONAX i nie można go porównywać z tym co znajdziemy w TESCO itp. sklepach na półkach. Opisze szybko tylko dwie pasty który wykorzystujemy do tzw. polerki handlarskiej czyli auto się super świeci plus dobra hydrofobowość przez ok 6 miesięcy.
Pierwsza pasta to Cutmax pasta mocno ścierna najlepiej dział w połączeniu z twardą czerwoną gąbką Sonaxa. w skali 6 punktowej tniecie na 6, połysk na 3. Do tego używamy drugiego produktu NP 03-06 gąbka zielona Sonax, pasta o podobnym działaniu co 3M fioletowy korek tzn. anty hologram. Skala 3 tniecie 6 połysk. Na to wszystko kładziemy Speed wosk w płynie. Cały ten proces daje nam efekt mokrego auto i "głębi" koloru szczególnie przy ciemnych autach.

Mała reklama i efekt prac nad kilkoma autami jeszcze w starej siedzibie
https://www.facebook.com/autospagarage/photos

…zzzz…. Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-07 09:18:18 /


nie chce nic mówić ale jak po zielonym korku 3M dajecie tylko niebieski i to ma być ok, to chyba tylko na srebrnych kolorach itd, gdzie w zasadzie nie trzeba używać niebieskiego bo i tak nie widać hologramów.
po takiej operacji pojechać na dobrą myjnie ze dwa trzy razy i gwarantuje że hologramy będą szczegulnie na czarnym lakierze bo zmyje się niebieski korek i cała reszta pasty czy tam tego co z niej zostało na lakierze.
niebieski korek nie poleruje to tylko warstwa tak jak wosk. (może nie dosłownie)
po zielonym trzeba użyć żółtego, a na dobrą sprawe jak nie jest złachany lakier to wystarczy tylko żółty i ewentualnie niebieski.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-07 10:24:55 /


https://www.petrostar.pl/kosmetyki/czyszczenie-karoserii-i-szyb/cartec/cartec-50004800-04l-pasta-polerowanie-zgrubne,p9566649 ja używam min tego bo można na sucho robić do tego nablyszcza, mam i inne typu farecla seria g, kumpel co prowadzi detaling mi podrzucal różne pasty, chcesz to popytam go co poleci. PS do tego są też różne twardości gąbek i gradacje past, ja zaczynam od twardych i ostrych past i powoli zchodze do lagodniejszych, zależy od tego jak sfatygowana jest powierzchnia, świetnie poleruje się też klosze lamp plastikowych, wyglądają potem jak nowe.

Wrzucam fotę pogladowa ja wyplowiale było moje capri jak było jeszcze czerwone i zacząłem go polerowac tymi pastami

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-01-16 16:40:28 /