Mam problem z moim 2,0 ohc. Gdy jest zimny pracuje bardzo dobrze na gazie nie źle przyspiesza ale jak sie zagrzeje to dostaje muła. Ostatnio zauważyłem że jak przełacze go wtedy na benzyne i przejade kawałek a potem znów na gaz to sie odmula! Moze nie tak całkiem ale jednak żwawiej reaguje na gaz. W czym problem? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Buła / 2005-10-19 10:53:25 /
skontroluj poziom płynu chłodniczego, moze ci reduktor zamarza.
Poziom płynu jest w porządku-reduktor gorący jak diabli:/
Buła / 2005-10-19 13:52:26 /
moze sprobuj przelaczyc go zeby dostawal caly czas tylko zimne powietrze, albo po prostu trzeba go wyregulowac na cieplym silniku
Somebody / 2005-10-19 15:09:57 /
wyreguluj zawory
granadziarz_3M / 2005-10-19 17:22:43 /
Zawory były ustawiane jakieś 10 tysiecy km temu i ustawiłem je troche ciasniej (o 0,05 mm) niż powinny być. Od jakiegoś czasu klepie na wolnych jak diesel ale nie wiem czy to przez ten luz. Ok ustawie zawory i zobacze jak bedzie.
Buła / 2005-10-19 21:36:58 /
Dzwigienki (koniki) moga byc wyrobione od uderzen walka, wtedy regulacja szczelinomierzem nie jest miarodajna. Robia sie w nich wglebienia i ja na przyklad mialem spory luz (klekot ze hej), mimo ze blaszki 0,10 nie szlo wcisnac. Ustawilem na oko, tak zeby byl jakistam maly luz (ruszalem reka za dzwigienke) i pomoglo.
pmx (wiewior;) / 2005-10-19 22:48:34 /