Zawory wyregulowane, ciśnienie 1,5 wszędzie, nowe świece, kable, kopułka, palec - o.k., a przebiera i dymi na jedną stronę (najbardziej na wolnych obrotach)!!! O co chodzi?????????? Pomocy!!!!!!!!!!
Czołg PCK / 2002-11-06 10:45:03 /
może gdzieś siępodciśnienie odpieło, albo lewe powietzre?? nie wiem. u mnie w 2.3 to były zębatki w gaźniku ale na wtrysku, to naprawde dziwne. diabeł pokazuje rogi????????hehe
H2O patryk_3M / 2002-11-06 11:01:03 /
sprawdź jeszcze wizualnie w miare możliwości uszczelke pod kolektorem sącym. naprawde ale nie mam więcej pomysłów. pozdrowinka, i powodzenia.
H2O patryk_3M / 2002-11-06 11:04:14 /
Pożliwe że :
1. za duże luzy na zaworach
2. uszczelniacze na zaworach padły
3. pierścienie zbierające pękły
4. olej dostaje się do kolektora ssącego- czyli uszczelka kolektora ssącego
Mnie też dymi na jedną stronę ale wiem przez co prawdopodon\bnie padł mi pierścien dolny zbierający lub też się zatarł bo wiem że jest też tak możliwość i wtedy będzie na wolnych obrotach dymił.
Albi_Poznan / 2002-11-06 13:59:42 /
co to znaczy cisnienie 1,5 wszedzie?
cisnienie w cylindrach powinno byc 12
moze masz walnieta uszczelke pod glowica, albo gaznik do regeneracji
camaro / 2002-11-06 17:21:47 /
Około 1,4 Mpa przy 290 obr/min! Jakby padł pierścień, to byłoby takie ciśnienie???
Czołg PCK / 2002-11-06 20:01:21 /
No to trochę za dużo. A może żeczywiście padł pierścień zgarniający i przyczyną podwyższonego ciśnienia jest dodatkowe uszczelnienie pozostałych pierścieni przez olej ???
Mysza liil (EM) / 2002-11-06 20:51:19 /
Tylko ze silnik czolga to raczej 'nowka' jak nie kopulka i palec no to chyba gaznik :(