Puchar Capri 2016, o ile się odbędzie, to z przydziału wypadł nam na 2 lipca.
"O ile się odbędzie" - o tym już pisałem kiedyś wcześniej, że organizacja z roku na rok coraz bardziej się robi trudna. Koszty rosną, uczestników ubywa bo klubowiczom się coraz mniej chce klubować, siły organizacyjne też się przerzedzają i potencjał nam słabnie. Chciałoby się też zrobić co innego - wykombinowaliśmy raz eksperymentalnie rajd i chętnie byśmy powtórzyli, ale zrobić dwie imprezy koło siebie w wakacje też nie jest łatwo.
Przydział terminu też jest dość średni, bo statystycznie to może być największy upał i lepiej leżeć nad jeziorem gryźlińskim niż biegać po asfaltowej plaży, ale wszystkie inne sensowne terminy są zajęte przez poważniejsze imprezy z wyższym priorytetem. Gryźliny na koniec sierpnia już w takich samych okolicznościach też kiedyś próbowaliśmy i to już ma mniej sensu, bo zwyczajnie bywa zimno.
No tak właśnie. To wszystko to wcale nie oznacza że w planie jest nie robić pucharu, bo plan jest zrobić i mam nadzieję że się uda, no ale daję po prostu znać o trudnościach które widzę.
Michał Konieczny / 2016-01-20 15:16:33 /
Ja bym może w końcu wystartował bo okoliczności sprzyjają :) Więc Panowie i Panie oczywiście, planować urlopy za wszelką cenę i decydować się!
Mysza liil (EM) / 2016-01-20 15:18:55 /
lipiec
-------------
01-02-03 lipca (przewidywany termin)
Gryźliny 2016 - Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia Capri.pl
23-24 lipca
V Warszawski Rajd Motocyklowy - III runda MOW PZM - Warszawa
sierpień
-------------
05-06-07 sierpnia (przewidywany termin)
Puchar Capri 2016 - Miedziana Góra
czyli rozumiem, że tak jakby się zamieniły miejscami te wydarzenia? Czy jakiś błąd w moim myśleniu nastąpił
Al_Coholik / 2016-01-20 15:20:43 /
trzeba określić jedno, czy nadal to ma być zabawa fordow na torze, czy już bardziej zorganizowane sciganie.
osobiście jestem za opcja 2.
Ułożyć jedną długa próbę, która będzie jechana w obu kierunkach. ( mogę się tym zająć)
zmiana tras w ciągu dnia to duża strata czasu.
Skrócić finały, 4 auta z każdej klasy jest wystarczające. Spowoduje to większe zaangażowanie w eliminacjach.
Sprawiedliwe naliczac kary, bo potrąceny pachołek i pomyłka trasy wcześniej wiązało się z karą. 5sek.
I wiele wiele innych ciekawych rzeczy które mogą lecz nie muszą pomóc w zabawie.
Grzesiek_Rudy / 2016-01-20 15:51:17 /
A ja kolejny raz postuluję by dopuścić do startu dwóch kierowców na jednym aucie pod warunkiem, że drugim będzie mąż/żona, narzeczony/narzeczona, partner/partnerka właściciela wozu.
Najbardziej chodzi o to by zaczęły startować Panie. Zawsze można załatwić i wręczyć Puchar Pań.
wąski77 / 2016-01-20 15:55:31 /
wąski,
a to tak nie jest ?
marian212 / 2016-01-20 16:30:03 /
nie - w regulaminie stoi że jeden wóz = jeden numer
wąski77 / 2016-01-20 16:31:57 /
Przyjechać dwoma wozami :)
gryziu liil (EM) / 2016-01-20 18:05:19 /
tak tak nie ma jak dwa taunusy pod domem lub taunus i capri a jak żonka też zajawiona starymi fordami to już pełnia szczęścia :) niestety u mnie tak nie ma :(
mishq (Mateusz G.) / 2016-01-20 18:58:04 /
Szybko w tym roku, muszę się w takim razie zabrać za składanie gruza żeby zdążyć. MikeB4 Tobie też polecam przyśpieszyć prace :P
Panie i Panowie przybywac tloomnie bo jest cien szansy ze da rade karawan na torze zobaczyc :-)
leetvoos / 2016-01-20 22:49:40 /
No dobra, skoro Puchar ma być 2. lipca, to Gryźliny kiedy?
Bartłomiej / 2016-01-20 23:37:52 /
kruca bomba...mało casu, mało casu...
bredok / 2016-01-21 07:16:54 /
A propos wpisu Grzesia…
Czy będzie to zabawa na torze czy zorganizowane ściganie to i tak powinna być to zabawa, zabawa z odrobiną powagi, bo do zawodowstwa nam daleko ;)…. tak czy siak należy się tym wszystkim bawić wszak to impreza piknikowa. Ostra napinka niewskazana! ;)
Jedna konfiguracja toru.. JESTEM ZA, faktycznie odchodzi mnóstwo pracy przy jej kilkukrotnej zmianie, można jechać ją o wiele więcej razy, więc… więcej frajdy, więcej jazdy, więcej doświadczeń torowych, a żeby nie popaść w rutynę można ją jeździć naprzemiennie 2 x w jedną stronę, 2 x w drugą i ponownie 2 x w jedną ;) itd…
Skróceniu listy finałowej ósemki do czterech aut akurat jestem przeciwny, tym bardziej że jeśli powyższa opcja z jedną trasą wypaliłaby, to mamy o wiele więcej czasu na finały, wtedy większa liczba uczestników ma przyjemność ścigania się w finałach, więc większe emocje dla szerszej widowni i samych startujących.
Zaangażowanie w ściganie i rywalizację na poziomie eliminacji jest moim zdaniem na odpowiednim poziomie.
Co do kar…sędziowie wg mnie są mocno skrupulatni, sam doświadczyłem tej goryczy w ubiegłym roku zgarniając (o zgrozo!!!) 4 kary - razem 20 sek. Jasne zasady muszą być, czy to potrącenie czy pomyłka w trasie - kara i tyle, bez gadania.
Co mnie osobiście razi rokrocznie na PC, to brak zorganizowania i dyscypliny startowej wśród samych startujących, są to niepotrzebnie stracone minuty, gdzie trzeba czekać na uformowanie szyku bojowego przed linią startu, później czekanie na zabłąkane gdzieś owieczki rozpełzłe tu i tam po krzaczorach… eeeeh! Przerwy między samymi „OS-ami” mogłyby być również ciut krótsze, tak samo jak można spróbować zacząć całą zabawę powiedzmy pół godziny wcześniej.
Aby wszystkich zdopingować do dyscypliny można również zastosować kary np. za niezachowanie kolejności startowej wg numeru bądź spóźnienie się do startu…choć to już hardcore, ale to wbrew pozorom uporządkowałoby pewne kwestie. Ja rozumiem zabawa, ale to jedyna tego typu impreza w Polsce, jedyna w roku, więc należałoby uszanować i docenić ten fakt, uszanować organizatorów za ich wkład i poświęcenie, wreszcie uszanować współuczestników imprezy – kolegów/koleżanki zza fajery, którzy z wkur..niem w oczach wypatrują spóźnialskich itp.
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję spotkać o wiele…wiele więcej twarzy na tegorocznym NASZYM ŚWIĘCIE miłośników starego FORD-a, więc do roboty Panie i Panowie, grzebać, naprawiać, spawać…niekoniecznie na lustro malować ;) i wjo na Miedziankę!
bredok / 2016-01-21 10:18:49 /
Bredok:
- Skróceniu listy finałowej ósemki do czterech aut akurat jestem przeciwny, tym bardziej że jeśli powyższa opcja z jedną trasą wypaliłaby, to mamy o wiele więcej czasu na finały, wtedy większa liczba uczestników ma przyjemność ścigania się w finałach, więc większe emocje dla szerszej widowni i samych startujących.
Finały w takiej formie rozgrywane są od wielu lat. Powiedz mi jak Granada z 2.3 ma wygrać z Capri 2.8 ? Jak Twój OHC może wygrać z jakims turbo szatanem ? ( oczywiście poza błędami przeciwnika).
Pokażmy szybkich kierowców i szybkie auta. Puchar po eliminacjach i puchar po finałach.
- Co do kar…sędziowie wg mnie są mocno skrupulatni, sam doświadczyłem tej goryczy w ubiegłym roku zgarniając (o zgrozo!!!) 4 kary - razem 20 sek. Jasne zasady muszą być, czy to potrącenie czy pomyłka w trasie - kara i tyle, bez gadania.
Ok, zwróć uwagę na to że ktoś pojechał szykanę na wprost i dostał 15 sek kary za ominięcie 3 pachołków. A inny uczestnik ładnie wyhamował, pojechał szykanę powoli i zaczepił jeden pachołek - kara 5 sek. Rozdzielmy poruszenie pachołka od pominięcia trasy na swoją korzyść ( taryfa = 150% najlepszego czasu na próbie )
- Co mnie osobiście razi rokrocznie na PC, to brak zorganizowania i dyscypliny startowej wśród samych startujących, są to niepotrzebnie stracone minuty, gdzie trzeba czekać na uformowanie szyku bojowego przed linią startu, później czekanie na zabłąkane gdzieś owieczki rozpełzłe tu i tam po krzaczorach… eeeeh! Przerwy między samymi „OS-ami” mogłyby być również ciut krótsze, tak samo jak można spróbować zacząć całą zabawę powiedzmy pół godziny wcześniej.
Aby wszystkich zdopingować do dyscypliny można również zastosować kary np. za niezachowanie kolejności startowej wg numeru bądź spóźnienie się do startu…choć to już hardcore, ale to wbrew pozorom uporządkowałoby pewne kwestie. Ja rozumiem zabawa, ale to jedyna tego typu impreza w Polsce, jedyna w roku, więc należałoby uszanować i docenić ten fakt, uszanować organizatorów za ich wkład i poświęcenie, wreszcie uszanować współuczestników imprezy – kolegów/koleżanki zza fajery, którzy z wkur..niem w oczach wypatrują spóźnialskich itp.
Czyli trzeba stworzyć harmonogram zawodów, jak w większości takich imprez. Wszyscy startujący chcą jak najwięcej jeździć, stąd moja propozycja o braku/ skróceniu finałów ( mimo że na PC'15 pojechałem 9 prób i finały + piątkowy trening).
Dodatkowo, w jakiej formie by nie był zorganizowany Puchar to i tak będę w nim startował.
Grzesiek_Rudy / 2016-01-21 11:40:30 /
Przestawianie tras jest praco i czasochłonne - wymaga też ludzi do ogarnięcia tego.
W takim razie - ustawić jedną (w miarę długą) próbę - i będziemy ją kręcić cały dzień (pewnie wyjdzie z 8 i więcej razy na jednego uczestnika) - będzie dużo jeżdżenia - a i piknik na trybunach można sobie niezgorszy urządzić.
I jako wisieńka na torcie - finały 8 najszybszych aut z eliminacji. 4- z BO i 4 z BZ... (plus ew. finał mix?)
Zastanawiam się, czy nie fajnie byłoby, gdyby liczyć najlepsze czasy pojedynczego okrążenia z całego dnia - niekoniecznie sumować wszystkie... (ew. suma dwóch/trzech najlepszych czasów)
do finałów wchodziliby ci, którzy przez całe eliminacje wykręcili najlepsze okrążenie - byłoby jak w F1... ;P
wtedy gdzie popełniłem błąd - pojadę następnym razem lepiej... oprócz ścigania się z innymi dochodzi czynnik poprawiania własnych czasów i osiągnięcia tego jednego najlepszego...
Łot du ju fink abałt it riebiata?
bartozłomero / 2016-01-21 11:54:48 /
Barto, proszę. No ile czasu przestawialiśmy trasy? 15-20 minut. Akurat czas dla uczestników na małą kawę, ogarnięcie poprawek i ustawienie do kolejnej próby.
PzDr
Zastanawiam się, czy nie fajnie byłoby, gdyby liczyć najlepsze czasy pojedynczego okrążenia z całego dnia - niekoniecznie sumować wszystkie... (ew. suma dwóch/trzech najlepszych czasów)
do finałów wchodziliby ci, którzy przez całe eliminacje wykręcili najlepsze okrążenie - byłoby jak w F1... ;P
wtedy gdzie popełniłem błąd - pojadę następnym razem lepiej... oprócz ścigania się z innymi dochodzi czynnik poprawiania własnych czasów i osiągnięcia tego jednego najlepszego...
Fajna sprawa. Tylko wtedy trzeba docenić tych, którzy jeździli cały dzień równo bez błędów. Czyli powyższe ok, jak będą puchary za eliminacje, a finały oddzielna konkurencja. 4 z BO i 4 z BZ dobranych w pary losowo.
Grzesiek_Rudy / 2016-01-21 12:05:28 /
Palio - jak są ludzie do ogarnięcia w wystarczającej liczbie - to ok. Ale Michał pisze o narastającym problemie chętnych do obsługi. Wiem, że z Twoim talentem logistycznym wszystko jest możliwe, ale... tylko ustosunkowywałem się do problemu, który zgłosił mityczny... ;)
bartozłomero / 2016-01-21 12:20:40 /
Termin słaby jak cholera ... nie da się ukryć. Ale obiecałem Miśkowi, że w tym roku wystartujemy pierwszy raz w historii świata ... więc nie ma wyjścia ...
amator liil (EM) / 2016-01-21 12:35:16 /
Kupetą?
m.kozlowski / 2016-01-21 12:37:10 /
GR: Zastanawiam się, czy nie fajnie byłoby, gdyby liczyć najlepsze czasy pojedynczego okrążenia z całego dnia - niekoniecznie sumować wszystkie... (ew. suma dwóch/trzech najlepszych czasów)
do finałów wchodziliby ci, którzy przez całe eliminacje wykręcili najlepsze okrążenie - byłoby jak w F1... ;P
wtedy gdzie popełniłem błąd - pojadę następnym razem lepiej... oprócz ścigania się z innymi dochodzi czynnik poprawiania własnych czasów i osiągnięcia tego jednego najlepszego...
Po mojemu lepiej jak sa sumowane wszystkie czasy. Dlaczego?
Mam słabsze auto ale kręcę 5 prawie identycznych czasów. A kto inny ma szybsze auto ale tylko na dwóch kręci lepsze czasy niż ja a na 3 gorsze bo robi błędy.
Twoim tropem Grzesiek, ten ktoś byłby wyżej w klasyfikacji ( bo jeden przejazd miał szybszy ) ale łącznie z 5 okrążeni poprzez błędy może już ze mną przegrać przegrać...
wąski77 / 2016-01-21 12:54:19 /
Popieram tezę Wąskiego...suma wszystkich przejazdów a nie jeden najlepszy, powinna być promowana regularność przejazdów a nie jeden (czasami) fukśnięty strzał. Gdyby było inaczej mielibyśmy już z góry ustalony skład finałowy!!! Wiemy przecież jakie fury i kierowy są najszybsi (najlepsi)...prawda?
Poza tym rozgorzała dyskusja na tematy okołoregulaminowe, problem jednak nie na tym polega Panowie, problemem jest sama organizacja zawodów i chyba przede wszystkim na tym powinniśmy się skupić
bredok / 2016-01-21 13:11:05 /
kupetą ... a jakże!
I jak zwykle rozgorzała dyskusja nie o problemie, który się pojawił. Chodziło chyba o to, że nie ma chętnych do roboty .... a nie o pomysły na robotę ;)
amator liil (EM) / 2016-01-21 13:33:47 /
jeśli zdrowie pozwoli to ja mogę pomachać flagą :)
najdos / 2016-01-21 15:24:50 /
"...4 z BO i 4 z BZ dobranych w pary losowo"
jestem za ;)
mateush (proko) 3M / 2016-01-21 17:51:17 /
Proponowałem rok temu taką próbę:
http://www.capri.pl/image/comment/692353/227126
Myślę, że z samego rana można zrobić wolny przejazd zapoznawczy i po temacie.
Grzesiek_Rudy / 2016-01-21 18:03:51 /
Do tego motoresults.pl i pozamiatane. Wyniki na żywo.
michalch83 / 2016-01-21 18:07:06 /
dwa-trzy najlepsze przejazdy spośród wszystkich... jak się coś popsuje, to nie wchodzi do puli... no ale jak chcecie... :)
bartozłomero / 2016-01-21 18:34:42 /
Grzesiu tak Cię lubię , ale ta próba to pół mojej drogi na PC .
akurat próba, którą rozrysował Grzechu jest zajebista, długa ( wygląda na 1500-1800m), dużo szykan, właściwie równe szanse dla szybszych i wolniejszych aut. Jedyne co bym zmienił to skrócenie mety za samym nawrotem ostatnim - jakoś tak widzę te szarżujące na tą wąską bandę fordy ;)
michalch83 / 2016-01-21 20:37:11 /
a i taką próbę można bez problemu ustawić w piątek po południu/wieczorem i w sobotę zostają w sumie wyścigi tylko - mogę się zgłosić na ochotnika do ustawiania tego w piątek.
A wyniki jak mówiłem - motoresults. Wszyscy sprawdzają na żywo sobie w necie, żadnego liczenia, drukowania, czekania. W Bydgoszczy zawody na których startuje 30-50 załóg obsługują w tym systemie 4 osoby, z czego jedna zawsze ma przerwę na kiełbaskę/kibelek/fajkę itp.
michalch83 / 2016-01-21 20:41:24 /
Dawno w Miedzianej nie byłem, ale widzę, że problem zawsze ten sam.
MK, daj się uprosić w końcu. Skróć finały, bo to jest nuda. Patrzenie na samochody jeżdżące w kółko to czynność odmóżdżająca, typowa dla niedorozwojów z USA patrzących na nascar. Chociaż tam mają wesoło, bo jedzie stado i są przepychanki i dzwony, etc. Takie amerykańskie igrzyska dla bezmózgów. Dla mnie patrzenie na dwa auta zapier...ce w kółko po przeciwnych stronach toru to pełna nuda. Zawsze jak na PC byłem, to po eliminacjach jechałem nad jezioro, bo już nie było czego oglądać.
Co roku wszyscy zwracają uwagę, że trzeba dać ludziom pojeździć do porzygu. Żeby nawet najsłabsze samochody pojeździły sobie trochę. I żeby wszyscy się spinali, a nie tylko ci w słabszych samochodach. A i tym się nie chce, bo przy dużym finale, i tak na owalu ich wytną duże silniki.
Trasa próby. Grześ, zdaje mi się, że tam jest układ: jedno auto na torze. Przy jednej próbie zdaje się, że będzie długie stanie w kolejce. Przy dwóch bezkolizyjnych próbach, były już dwa auta na torze. Trzeba chyba to wziąć pod uwagę.
Sumowanie/zliczanie wyników. Może by tak odrzucać najgorszy czas? Każdy by miał prawo do jednego przegięcia/błędu.
Starty wspólne/małżeńskie: doskonały pomysł, dwóch kierowców do jednego auta. Proponuję w takim przypadku na etapie zgłoszenia od razu zapisać kto oddaje walkowera w razie hipotetycznej sytuacji, kiedy dwójka kierowców musiałaby stanąć naprzeciwko siebie. Taka możliwość mogłaby podnieść frekwencję na torze.
granadziarz_3M / 2016-01-21 22:15:54 /
Termin terminem, ale urlop już dziś wstępnie załatwiony.
Teraz tylko zmienić amorki w Kombicy, co by lusterka ocalały i zaopatrzyć się w duuuużo oleju i jeszcze więcej piwa ;)
DrStein / 2016-01-21 23:10:04 /
dopisz do listy mandolinę :)
najdos / 2016-01-21 23:12:06 /
Muszę pomyśleć nad ogórkami już :D :D
PiotrekGran / 2016-01-21 23:19:33 /
Bonus ty lepiej zacznij biegać po 15km dziennie bo wiesz co cie może spotkać jak powiesz że ktoś źle gra na gitarce :)
najdos / 2016-01-21 23:27:24 /
Po "osiemnastce" u Czornego dwie, albo trzy struny stwierdziły, że nie robią, więc najpierw muszę załatwić tą kwestię.
Poza tym ze względu na stan trzeźwości gra w duecie może być nieco problematyczna ;)
A Bonus, to niech lepiej pamięta, żeby przed pójściem spać zakręcać słoik z ogórkami, bo kwaśnica z deszczówką na kaca nie jest dobrym pomysłem ;)
DrStein / 2016-01-21 23:33:21 /
Jarku, trasę można łatwo przerobić na bezkolizyjna, wtedy puszczanie co minutę kogoś ze startu nie robi problemu.
Grzesiek_Rudy / 2016-01-21 23:43:57 /
Kaczka, picz jesteś. Z Piosiem na Gryźlinach graliśmy na dwie gitary, choć ledwo byliśmy w stanie je trzymać. Brzmiało świetnie, choć inni nie podzielali naszego entuzjazmu.
Beddie / 2016-01-22 08:33:39 /
Trzeba zacząć planować trasy obchodu piątkowego żeby w ogóle wystartować :)
zapek??? !G.O.P! / 2016-01-22 09:48:37 /
albo wprowadzić zakaz spożywania napojów wysoce procentowych, ale to już chyba każdy we własnym zakresie :)
Mordian / 2016-01-22 10:16:57 /
Beddie, bo tu właśnie chodzi o te osoby trzecie.
Mordian, nie bój nic, bo piwem też można się pięknie ululać ;)
DrStein / 2016-01-22 10:56:42 /
Mordian zamiast pisać gupoty to się lepiej za robotę weź bo ci Chuder wprowadzi zakaz korzystania z neta w pracy :)
najdos / 2016-01-22 10:58:07 /
42 Odpowiedzi na 1szy post MK. I ani jedna z tych 42 nie należy do MK. Haha, i wy chcecie zmian w organizacji PC ;)
Curtis_Capri / 2016-01-22 14:43:52 /
Spokojnie... co roku tak jest;)
paras / 2016-01-23 05:19:38 /
ogólnie jestem za tym co tam Rudy wymyślił, i chętny się angażować to czemu nie bo ponoć brakuje chętnych.
Mordian / 2016-01-23 10:17:43 /
42 Odpowiedzi na 1szy post MK. I ani jedna z tych 42 nie należy do MK. Haha, i wy chcecie zmian w organizacji PC ;)
Curtis, bo może nie zauważyłeś, że MK jest oszczędny w słowach. Pamiętaj i stosuj w życiu:
"błogosławiony ten, kto nie mając nic do powiedzenia, nie ubiera tego w słowa"
granadziarz_3M / 2016-01-23 17:24:39 /
Dopuścić sierry mk1 :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2016-01-24 17:12:59 /
Tak, tak, tak ! Ale tylko MK I.
PiotrekGran / 2016-01-24 17:13:44 /
sierra niestety spełnia definicję plastika. Może i rocznik się zgadza, ale epoka już całkiem inna.
michalch83 / 2016-01-24 17:23:15 /
To lepiej nie scigac sie w ogole niz ze sierrami..... tendencja jest spadkowa a koszty rosna , dopuscic sierry, wpisowe sie zgodzi i niech jada w swojej klasie. Formula Ryżego do tego pasi.
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2016-01-24 17:29:35 /
osobiście uważam ze dopuszczenie innych modeli forda do pucharu nie jest zle, zwłaszcza ze jeździć będą w klasie open tzw jut for fun. Ja osobiście dopuścił bym jeszcze parę innych aut ale to temat do dłuższej dyskusji. Marzy mi się zrobić w ramach pucharu Capri puchar coswortha ale to ciężki temat na tą chwile ale mogło by być wesoło i widowiskowo.
CHUDER / 2016-01-24 18:57:48 /
A ja uważam że tyle lat impreza była dla starych fordów i taka powinna zostać. Nie liczy się ilość tylko jakość. Z jednej strony fajnie jak jest dużo aut starej daty ale z drugiej strony im mniej aut tym więcej jeżdżenia da tych co są.
proponuje nową formułę pucharu taka jak w GB :)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=400&v=tNv4GCrCU10
mitrov / 2016-02-17 17:03:48 /
taaa. ale to by trza robic na torze Poznań.
wąski77 / 2016-02-17 18:04:05 /
Stare auta na torze Poznan juz sie scigaly. W ramach WSMP byla klasa historyczna. Tylko niestety w Polsce na razie mamy bardzo malo takich aut.
Tutaj tez zauwazcie, ze jada samochody przygotowane do wyscigow (widac chociazby klatki) i inne na tor Poznan wpuszczone rowniez by nie mogly byc w formule wyscigu. Przepisy nie pozwalaja :(
tu jest wyścig z udziałem kilku caprikow :) https://www.youtube.com/watch?v=5B25EeWYPpk
greenhorn / 2016-02-18 09:20:24 /
Zapominacie o jednym - dość istotnym - detalu. To jest zabawa tylko dla ZAWODOWCÓW - wszyscy startujący mają AKTUALNE licencje wyścigowe lub co najmniej rajdowe.
I na dodatek grube portfele :(
Pozdreaux
KRK 4m / 2016-02-18 10:25:02 /
Ja absolutnie nie zapominam. Posrednio o tym wlasnie pisalem wyzej wspominajac, ze zwyklym autem w wysciulgu np. na torze Poznan nie pojedziemy. A sama kwestia auta, to rzeczywiscie tylko jedna z wielu wymogow, jakie trzeba spelnic i ktore kosztuja masakryczne pieniadze.
Strit rejsing forewer!!!! ;-)
Tak jak napisał Coke, wszelkie kłody pod nogi jakie są rzucane amatorom ścigania się powodują że przenoszone jest to na drogi publiczne i miejsca takie jak cargo, spalarnia w Warszawie choć z tego co wiem na Żeraniu za drobną opłatą można pojeździć po torze testowym czy zabawić się w drag race
Jellon aka Revenge Racer / 2016-02-19 19:13:10 /
Wracamy do tematu.
Moja osobista opinia jest taka, że sam kształt imprezy - czyli czy będziemy jeździć w lewo czy w prawo, czy jazda po owalu ma w ogóle sens, czy powinno być w finale 2 czy 16 zawodników, itd, to wszystko ma znaczenie trochę drugiej kategorii. Mi się wydaje, że impreza w takim kształcie to impreza klubowa, której GŁÓWNY cel jest po to żeby coś tam robić razem jako klub. Jeśli kogoś zniechęca to że w ogóle po torze jeżdżą Granady kombi, że konkurencja jest rozlazła bo trzeba uczestników nawoływać przez megafon do łaskawego stawienia się na starcie, że przerwa na przestawianie toru jest za krótka albo zbyt długa, że finały są albo ich nie ma, że są za krótkie albo za długie, itp, itd, to prawdopodobnie ma zupełnie inne oczekiwania i być może lepiej odnajdzie się nie na imprezie klubowej, tylko na imprezie stricte ściganej. Są przecież i takie imprezy, gdzie uczestnicy zaciskają pośladki i się po prostu ścigają.
Frekwencja nam spada, co jest nieuniknione. Samochodów ubywa, ludzi ubywa, entuzjazmu ubywa, samochody zmieniają status ze stosunkowo tanich w zakupie i utrzymaniu zabawek na zabawki coraz droższe w zakupie i utrzymaniu, niektóre są remontowane na tip-top i właścicielom szkoda nimi jeździć, nie tylko po torze ale czasem i w ogóle. I tak wydaje mi się że jako klub jednej marki działamy tu całkiem nieźle i impreza nadal ma sens.
Pomysły na dopuszczenie "obcych", jak np. Sierry, albo żeby nam jacyś zawodowcy zorganizowali tą imprezę i wreszcie będzie dobrze, uważam za pomylone i ja się osobiście natychmiast wycofuję z udziału organizacyjnego. Impreza dla mnie ma jedyny sens w postaci własnoklubowej, robionej przez siebie dla siebie.
Ale: w tym roku trudności organizacyjne się piętrzą, termin okazuje się trochę trudny i przerzedza nam szeregi. Robimy małe spotkanie organizacyjne i zapraszamy wszystkich chętnych. Możemy omówić wszystkie pomysły i serio wszystkie pomysły są otwarte: przebieg imprezy, kogo dopuścić, kto ma to organizować i za ile kasy, kto i jak może pomóc.
Niedziela, 6 marca, godz. 19:00, http://podbarylka.pl/kontakt/
Tych chętnych, których obecność byłaby trochę dla nas niespodziewana, proszę ewentualnie o anons do mnie emailem. Zdecydowanie zapraszamy, jak najbardziej! Chodzi jedynie o to, żebyśmy mogli zrobić sensowną rezerwację miejsca.
Michał Konieczny / 2016-03-04 12:33:08 /
Tak to też czuję Panie Michale;-) bravo.
bobik liil / 2016-03-04 12:42:47 /
,,Pomysły na dopuszczenie "obcych", jak np. Sierry, albo żeby nam jacyś zawodowcy zorganizowali tą imprezę i wreszcie będzie dobrze, uważam za pomylone i ja się osobiście natychmiast wycofuję z udziału organizacyjnego. Impreza dla mnie ma jedyny sens w postaci własnoklubowej, robionej przez siebie dla siebie"
Podpisuje się pod tym obiema ręcami.
wąski77 / 2016-03-04 12:54:29 /
:))))
...chyba rencyma ;) No! :)))
bredok / 2016-03-04 15:23:17 /
Mnie tylko jedna kwestia nie pasuje, spotkanie niedzielne wolał bym w Rzeszowie.
rozjechany liil / 2016-03-04 16:58:38 /
Nie wiem, czy mogę zabrać głos, ponieważ chwilowo ;) nie mam auta klubowego, ale PC nie powinno się zmieniać .
Impreza jest " integracyjno-wyścigowa" i tak powinno pozostać.
Zawada1 / 2016-03-04 18:15:37 /
jeżeli będzie brakowało rąk do pomocy to ja z chęcia mogę pomóc w czymś
Al_Coholik / 2016-03-04 18:27:08 /
Ostatnio nawet bym powiedział że pierwiastek integracyjny przeważa ;D
zapek??? !G.O.P! / 2016-03-04 20:48:16 /
Masz mój mandat ...... (600 pln i 5 punktów ) .
Michał , popieram w 100% , po co zmieniać coś co dobrze działa ?
Już ja wiem jak się kończą te wszystkie modernizacje , udziwnienia i aneksy .
mało sie tu wypowiadam, bo nie chce dyskutować nie potrzebnie, a na Pc i tak zawsze chciałem się stawić w miare swoich możliwości bez względu czy jezdzi się w prawo, czy w lewo :)
Pod tym co Michał pisze podpisuje się także czym się da. Jest to jedyna w swoim rodzaju impreza integracyjno-sportowa i jedyna na którą wracam co rok i będe chciał wracać póki będzie w takim wydaniu jak dotychczas :)
Piter M / 2016-03-04 22:39:45 /
ja w sumie ulepszam auto tylko i wyłącznie pod kątem PC i niestety taunus tyle drogi widzi co na PC tam po torze troche i powrót z PC ale to mój błąd który postaram się w tym roku naprawić :)
mishq (Mateusz G.) / 2016-03-04 22:52:21 /
no właśnie co do sportu i rywalizacji to ja odpuszczam bo misqu w tym roku to ci nawet w droge o puchar nie wchodze :)
Piter M / 2016-03-04 23:06:43 /
no zgodnie z umową :) kwota w kopercie się zgadza? jak trzeba to dopłacę :P
mishq (Mateusz G.) / 2016-03-04 23:13:10 /
Róbcie co chcecie, ja i tak przyjadę ;)
zapek??? !G.O.P! / 2016-03-04 23:13:32 /
NA POLU namiotowym to zdecydowanie INTEGRACJA...I TU BARDZO POLECAM I ZACHĘCAM W S Z Y S T K I C H ...a w szczególności sympatyków/miłośników starego FORDA oraz ogólnie rozumianej starej motoryzacji - niekoniecznie startujących w imprezie, a może przede wszystkim (!!!!), często młodych LUDZI... członków... sympatyków capri...taunus.pl itd. Zachęcam do rozbicia namiotu, zagadanie, pooglądanie, wygłupy i wspólne grillowanie.
TOR moi mili i zabawa na nim, to już inksza inkszość, to WISIENKA NA TORCIE tej trzydniowej ZAJEBISTEJ IMPREZY, to zabawa dla ciut bardziej szalonych i odrobinę ambitniejszych gamoni, ale jak zwykle dla najbardziej zwykłych ze zwyczajnych szarych i młodych skurczybyków dysponujących nawet najbardziej zastrupiałym wehikułem "z błękitnym owalem" na masce ;)
A tak już całkiem na marginesie...kto kocha tą imprezę, to przyjedzie zawsze!!! niezależnie czy będzie tam startować sierra czy też nie! Ja bynajmniej przyjeżdżam i podziwiam wszystkich i wszystko już od wielu lat, ale tak na prawdę, to spotkanie z WAMI LUDZISKA daje mi najwięcej radości i satysfakcji z tej imprezy. OBY TA IMPREZA WSZYSTKICH NAS PRZEŻYŁA!!!!!!!!
bredok / 2016-03-04 23:23:23 /
Heh ja tez mam zamiar się pojawic w tym roku i mam nadzieje ze bez ekscesów:]dojade do mety wszyscy na pc
krzys escort mk2 / 2016-03-05 00:26:01 /
Znowu się zaczyna więc pozwolę sobie zacytować klasyka: możesz mi powiedzieć po ch... mi las? Jak chcesz porównać las drzew do lasu krzyży? Jak ma być porównane capri do sierry? Sierra ma własny klub i możem ślepy na stare lata, nie widziałem zaproszenia od klubu sierry. Jeżeli rozchodzi się o finanse i trzeba dorzucić kwotę od sierry, to ktoś kto chce startować capri wystartuje przy wpisowym za 100 jak i za 150 PLN. A tak zrobi się połowa samochodów na torze ze sierry z cosłortami i po zabawie... W ramach solidarności z klubem sierry zgłaszam w tym roku start fordem... i co z tego, że nie ma 10 lat i co z tego, że nie capri... ale to ford! A jak komuś ortodoksyjnie przeszkadza przedni napęd to będę startował na wstecznym. I proszę to co napisałem nie brać w 100% na poważnie. Przypomnę jakie były walki, jak nie chcieliście jednego (słownie: JEDEN sztuk) mustanga wypuścić na tor by się przejechał, a tu sierry będą wpuszczane... ech rynce opadają.
Shadow / 2016-03-06 13:36:24 /
Shadow - jeśli "znowu się zaczyna", to przypomnę, że większość Sierr jest jednak bez Kosłorta, a Capri kilka razy Puchar wygrało właśnie dzięki implantowanemu pod maskę Kosłortowi. Co więcej - Sierra Cosworth 2WD pojawiła się na rynku na 2 lata przed wyprodukowaniem ostatniego Capri i nigdy w życiu ideą konstruktorów ani producenta nie było pakowanie doń YB, choć wszystkie klocki leżały na półce.
Pod względem mechanicznym i konstrukcyjnym Sierra znacznie jest bliższa Fordowi Capri (RWD, McPhersony, silniki) czy Granadzie (zawias tyłu) niż Fiesta czy 12/15m P6, które już są "koszerne". Mogłaby nazywać się Cortina Mk V, ale marketingowcy chcieli "nowego". Scorpio jednakże nosiło (w UK) nazwę Granada Mk III, co najlepiej oddaje ideę producenta.
Za co więc Sierra ma być banowana? Za plastikowe zderzaki? Capri też je miewają. Za nowatorską stylizację, która 34 lata temu rzuciła na kolana resztę motoryzacyjnego światka?
Dla mnie Sierra jest już pełnoprawnym klasykiem (takim samym jak 12 lat temu dziobak) i tylko osobisto-towarzyskie animozje kilku zakompleksionych posiadaczy "jeszcze starszych" od Sierry Fordów utrudniają pełną integrację środowiska "Ford RWD".
Tyle od starego tetryka - powtarzam to co roku, zatem nihil novi...
Pozdreaux.
KRK 4m / 2016-03-06 13:54:47 /
Krk - nikt tu chyba nie twierdzi, że Sierra nie jest klasykiem. Jest i wielu nią pomyka.
Ale tak jak było napisane wcześniej - Sierra ma swój klub, my mamy swój.
wąski77 / 2016-03-06 14:16:03 /
ja też dorzucę: sierra ma swój klub, a my mamy podobno problemy z frekwencją. Oglądanie bezpośrednich spadkobierców granad, taunusów i capri - fordów sierra - nie zniszczy nam imprezy... Powątpiewam, czy nas "zaleją" frekwencją, lub załatwią wynikami - co zresztą łatwo załatwić wyrzucając ich poza "liczenie" do punktów... Inna sprawa, że pewnie parę osób chętnie by się w ogóle brykło po torze - w momencie, gdy nie ogarną swojego tauna/gradzi/capri/inne stare...
Koszernym twardogłowym talibom mówię: nie! :)
bartozłomero / 2016-03-06 14:51:05 /
Niektórzy to też chyba myślą, ze jak już by te Sierry weszły, to zaleją wszystko i nie będzie nawet miejsca na parkingu przed torem, a ja wiem, że nie ma co liczyć na więcej niż kilka sztuk :D
PiotrekGran / 2016-03-06 15:53:47 /
Pewnie nie najlepsze miejsce ale tak pitolicie o tych sierrach i akurat taką znalazłem w przystępnej cenie http://otomoto.pl/oferta/ford-sierra-cosworth-4x4-ID6ybp4h.html
docencik12 / 2016-03-06 16:30:25 /
Barto, "(...) nie zniszczy nam imprezy... " otóż zniszczy, i nie chodzi PiotrekGran o ilość.
rozjechany liil / 2016-03-06 17:26:52 /
KrK chylę czoła wiedzy, ale nie o wiedzę mi chodziło :), a raczej o podkreślenie wyjątkowości imprezy w NASZYM gronie, a jak się nam najedzie "obcych" to impreza nam się rozjedzie. Zdarzyło mi się być na PC i startować gdy samochodów było tyle, że się w pitstopie nie mieściły i stawaliśmy wzdłuż ogrodzenia i również pamiętam "bydło", które się najechało nie wiadomo skąd i strzepywało kiepy na mój samochód. Podsumowując wolę jak będę musiał zapłacić wyższe wpisowe by pokryć koszty organizacji, niż tolerować bydło nie wiadomo skąd, które zdezorganizuję atmosferę NASZEGO klubu. I teraz oby było jasne, bydłem nazywam zachowanie ludzkie, a nie kluby motoryzacyjne. I tak jak na ostatnim PC pewnie większość z NAS zauważyła, starzejemy się robimy się dzieciaci, przyjeżdżamy rodzinami i tę atmosferę znanych wszędzie "mordek" chcę i będę jej hołdował, niż oglądanie obcych na torze. I tu możecie mnie nazywać ortodoksem, rasistą itd :) mam swoje zdanie i go nie zmienię :).
A co do sierry to pierwszy samochód nazwijmy to sportowym qp w jakim siedziałem to była właśnie sierra 2d :), a jak mnie kumpel przewiózł prawie 200km/h fordem sierrą mercury :) to do końca życia będę ten przejazd pamiętał :). Nie mam nic do tego samochodu, ani do klubu sierry, po prostu cenię sobie to poczucie "wyizolowania" :).
Shadow / 2016-03-06 18:57:22 /
Sierra 2D nie istnieje, przynajmniej z żadnej fabryki nigdy taka nie wyjechała :)
Mercury też nie, co najwyżej Merkur.
PiotrekGran / 2016-03-06 19:12:51 /
fani sierry zawsze mile widziani na SO :)
czasem nawet jakieś Janusze w beemkach przyjado :)
najdos / 2016-03-06 19:59:53 /
Dla purystów: 3D jak już musimy się tak doktoryzować... i tak, chodzi o amerykańską wersję sierry: Merkur. A słowo "możem" i "rynce" napisałem z premedytacją więc niech się nikt więcej nie uruchamia.
Shadow / 2016-03-07 07:09:59 /
No ale po co w ogóle ta dyskusja? Chyba wiadomo jakie fury tworzą Capri.pl. A skoro to Puchar to impreza klubowa, to ścigają się fury klubowe.
Czasy setek starych Fordów na zlotach już minęły, bo po prostu fury już kosztują 10x tyle niż kiedyś.
Puchar chcąc nie chcąc staje się imprezą elitarną i kwestia w tym, aby dyrekcja przemyślała dobrze, jak przeprowadzić ciekawe wydarzenie na 50-70 aut - zarówno na torze, jak i po za nim. Bo jedyny problem jaki zauważam kibicując imprezie od wielu lat, to to, że być może niektórym ludziom już się pewnie "trochę nie chce". A więc wypadałoby przy najbliższej okazji np. na Gryźlinach wymienić je na osoby, którym się będzie chciało, będą miały pomysły na odświeżenie klubu, oraz czas i energię ... i tyle.
amator liil (EM) / 2016-03-07 07:34:03 /
Amator, mocne słowa... ale jakiś pierwiastek prawdy moim zdaniem w Twej tezie jest. Choć z drugiej strony nie dziwię się, od tylu lat..rokrocznie to samo...ludzie się wypalają, mają już inne priorytety. Tylko bądź mądry i znajdź takich, którym się będzie chciało w to tak mocno angażować i dalej to bezinteresownie ciągnąć...
bredok / 2016-03-07 10:38:48 /
Młodzi teraz właśnie Sierry i Scorpio kupują tak jak my kupowaliśmy swoje Fordy :) Granady, Taunusy, Capri są dla nich zwyczajnie już za drogie. Mój brat bardzo chciał coś z naszego podwórka niestety skończyło się na fajnej Sierrce XR4i. Tak więc starzejemy się jako środowisko i jeśli nikt z nas nie wpadnie na pomysł hobby w postaci organizacji imprezy to będzie coraz trudniej. Myślę, że prędzej czy później będziemy musieli organizację imprezy w ręce firmy/organizacji która to za nas zrobi. Koszta wzrosną ale przynajmniej będzie można się dalej bawić ;)
Ludwik 3M / 2016-03-07 10:58:58 /
Bredok, znamy się nie od wczoraj ;) ... a ja mam już tyle lat, że mogę sobie pozwolić na mówienie tego, o czym inni tylko myślą. Ogromnie lubię całe Capri.PL, mam wiele szacunku i ogromną sympatię do Zarządu, ale może już czas otworzyć okno i wpuścić troszkę świeżego powietrza ...
Nie chcę się wtrącać, bo nie jestem nawet członkiem klubu i wspieram "sprawę fordową" prowadząc Taunus.PL ale polecam przemyśleniu.
amator liil (EM) / 2016-03-07 11:05:51 /
Radku- z tym że nasze fordy poszły w cenę i nie każdy chce się nimi ścigać to masz rację , ale moim skromnym zdaniem to ludzie sami sobie utrudniają, ja pierwszy raz na pc ścigałem się zgnitym kombiakiem z wypranym zawieszeniem i bardzo dobrze wspominam te czasy, auto było wyjęte z pod drzewa po wielu latach i na szybko lepione dziury i wkładany silnik, poswięcałem na to każdą chwilę i cieszyło mnie to auto. teraz wiekszośc od razu chce blacharki za tysiące, piaskowania i proszkowe malowania zawieszeń, owszem jest to dobre na długie lata, ale takim włąśnie odpicowanym autkiem nikt nie chce się ścigać- mało tego nawet jechac na zlot.
aut do zabawy na zlotach nadal nie brakuje, czasem widzimy ogłoszenia jakiś zapuszczonych tc2 lub tc3 i co? jedyne co, to padają kawały na ich temat i to że to kundle itp. a przecież dobra zabawa nie musi brać się z tego kto jest najlepszy i czy ma 100% oryginał czy "kundla".
Z takich tez powodów zaczynają się tematy nowszych aut, bo sierrę za tę samą cene co taunusa można kupic porównywalnie lepszą stanem i owszem sierra tez jest fajna ale idąc takim tokiem myślenia właśnie wypierane są egzemplarze starszych modeli
Piter M / 2016-03-07 11:50:29 /
Z tego powodu nie jestem za dopuszczeniem sierr, mimo że bardzo lubię te auta. Kto przy zdrowych zmysłach lepił by na gwałt Tofika, jak za 2k można sobie gotową sierrę kupić?
Piosiu. / 2016-03-07 11:59:07 /
Potwierdzam słowa Ludwika,młodzi łykają fury z początku lat 90-tych i cieszą się że mają youngtimery. Ja nie bardzo kumam jak plastik może być oldschool ale może się nie znam.Uważam że formuła PC wypracowana przez tyle lat nie powinna ulegać zmianie.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2016-03-07 12:35:57 /
Słuchajcie, ale o czym my dyskutujemy? Zdanie każdy może mieć swoje, może je spokojnie wyrażać, ale zdanie decydujące czy Ścierwa będą startowały na PC ma MK i już je wyraził ;)
Beddie / 2016-03-07 14:42:46 /
mamy alternatywę wskazaną przez kolegów - podnosimy opłatę startową, żeby pokryć koszty. Jak mniemam zmniejszy to jeszcze bardziej liczbę uczestników startujących czynnie "sportowo" i pewnie zdechnie sobie nasza impreza w parę lat.
Jakby odblokować dostęp innych fordów można liczyć na to, że przynajmniej ich uczestnictwo pokryje koszty najmu toru/sprzętu, co pozwoli pucharowi pożyć...
Ale "nie bo nie" nie jest przecież rozwiązaniem...
Najważniejsze oczywiście jest spotkanie klubowe - ale nie przeceniałbym sprawy rywalizacji. To atawizm, który siedzi w każdym kierowcy - być pierwszym, prześcignąć innych, wyczuć maszynę, którą pcham do limitu jej lub moich możliwości. Takie rzeczy jak wyjazd na tor i danie w palnik wspomina się potem cały rok....
Czy pojawienie się innych samochodów popsuło puchar? Mustangi, fieściny? można przecież na kawkę pójść w tym czasie, jeśli aż tak to w oczy kole...
choć tradycyjnie skończę: i tak dostosuję się do ustaleń większości... ;)
bartozłomero / 2016-03-07 15:33:18 /
Ja, zupelnie abstrahujac od sprawy Sierry/Scorpio na PC, powiem Wam tylko tyle, ze jak wiele lat temu zakladalismy Kolo Youngtimer w Automobilklubie Wielkopolski, wowczas jako czesc Komisji Pojazdow Zabytkowych, to koledzy z zabytkow tez patrzyli na nas krzywo i totalnie nie czaili o co nam chodzi. No bo jak Granada, PF125p czy inny Polonez, ktorymi jezdzili jeszcze nie tak dawno, w czasach swojej mlodosci, moze byc jakims klasykiem?
I dokladnie ten sam proces aktualnie dotyka tu wielu z nas, ktorzy nie moga sobie wyobrazic "plastika" Sierry czy Scorpio, jako auta kultowego dla kogos. A tu latka moi drodzy leca nieublaganie... I, ostatnio taki filmik fajny krazyl w necie, lata 90. to nie bylo kilka czy mawet 10 lat temu. To bylo juz nawet 26 lat temu, czyli niektorych tu nawet na swiecie pewnie jeszcze nie bylo :)
MK ładnie powiedział to ma być impreza dla Nas, a nie impreza, żeby robić imprezę.
Poujeżdzać teraz można gdziekolwiek, kjs, super oes, itd. Tym co wyróżnia PC to My, to, że każdego z startujących znasz, i on cię zna. Jak ma mi tu wjechać jakieś 'obce' towarzystwo to ja dziękuje, nie po to gibię przez pół polski, żeby stać w kolejce na torze z sierra/e30 etc.
Imho, z tego powodu oldfordowa frekwencja wygląda jak wygląda na SO, YTP... Jedynie 'klasyczny' puchar się ostał i osobiście chciał bym aby tak pozostało.
pzdr
W tym miejscu wydaje mi się, że temat powinien zostać zamknięty. Coke jasno wyraził sens PC. Ściganie się jest dodatkiem do całej imprezy, a nie odwrotnie.
Alez ja w pelni popieram cOke, zeby nie bylo i dla mnie tez PC to zawsze bylo PC jako ogolny klimat, a tor byl tylko dodatkiem. Zwlaszcza, ze ze wszystkich moich pobytow na nim tylko dwukrotnie tak naprawde startowalem... :)
Choc ja akurat nie znam wszystkich twarzy i one mnie chyba rowniez ;)
barto - powiem tak: najpierw zrób auto i zacznij regularnie startować a potem będziemy myśleć
wąski77 / 2016-03-07 16:54:53 /
:D
dobrze mistrzu kenobi... :)
bartozłomero / 2016-03-07 17:15:04 /
Ja w PC lubię właśnie to :
zapek??? !G.O.P! / 2016-03-07 23:01:09 /
laweta jeszcze ok ale te e46 to weź edytuj w paincie i zamaluj żeby nikt więcej sie nie przyjebał :) pozdrawiam
mishq (Mateusz G.) / 2016-03-07 23:06:29 /
Dooobrze jest, nie będziem zacnych fordów zaprzęgać do roboty, od tego są murzyny.
zapek??? !G.O.P! / 2016-03-07 23:10:02 /
Jakie zdjęcie archiwalne :D Te e46 i laweta przytargały mojego escorta pierwszy raz na puchar :D
Ja tylko dorzucę swoje pięć groszy bo widzę że głos zabierają "znawcy" teorii spiskowych, co nie Coke :) Po co ktoś koloryzuje zagadnienia dopuszczenia innych modeli, mowa była od początku o Sierze MKI, tej produkowanej od 1982r do 1987r. Ale nie, trzeba od razu dorzucić od siebie coś o e30, o Scorpio ( tu temat na inną dyskusję) i innych. Ale dobra stanowisko zarządu zostało już przedstawione i ok, koniec tematu. I teraz osobista wycieczka, Coke a napisz mi proszę dlaczego z wielkopolski na SO czy Borne przyjeżdża tylko Dred (jeżeli można go jeszcze nazywać wielkopolanem :))? Skoro bardziej od innych walorów liczy się integracja. Tak to się teraz kształtuje że frekwencja jest marna, co na nią wpływa to już inna inszość, zresztą to nie temat żeby to szczegółowo omawiać.
Z mojego doświadczenia frekwencja będzie spadała i jeżeli w czas nic się nie zrobi w tej materii to może być słabo, a w skrajnej sytuacji impreza umrze śmiercią naturalną, bo będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
Organizując SO dopuściliśmy do udziału wszystkie sierry i w moim odczuciu, ale nie tylko, była to bardzo dobra decyzja. Podniosła się frekwencja ale impreza nie straciła na klimacie.
Ja osobiście szanuję decyzję o takiej a nie innej dopuszczalności aut natomiast uważam że konieczne są zmiany w samej formule i jedyne czego nie rozumiem dlaczego jest taki opór przed spróbowaniem. Jeżeli proponowane zmiany się nie sprawdzą to raz na zawsze zamknięte zostaną usta zwolenników tychże rozwiązań. Jednorazowa zmiana nie wpłynie na ogół.
Ligacz 3M / 2016-03-08 09:50:18 /
Ligacz, a nie wpadłeś na to, że Wasza integracja ze Sierrami wpłynęła demotywująco na innych potencjalnych uczestników?
Jak proponowane zmiany się nie sprawdzą, to może być lekko za późno na ratowanie...
A frekwencja nie koniecznie musi spadać, patrz Zdwórz.
rozjechany liil / 2016-03-08 10:51:17 /
BTW ten kotlet nigdy nie wystygnie :D
rozjechany liil / 2016-03-08 10:52:15 /
pasztet chyba :)
Piosiu. / 2016-03-08 10:54:44 /
Aczkolwiek Ligacza i SO będę bronił tu, chyba właściciele sierr też się podzielili i na SO wpadają tacy co im z góry narzucony klimat pasuje i nie ma co się zrażać, przyjedź w końcu to i prawo do marudzenia nabierzesz :p
Piosiu. / 2016-03-08 10:57:01 /
hahaha otóż Piosiu nie wszystkiego muszę spróbować, żeby stwierdzić, że nie mam ochoty. a poważnie to może kiedyś uda mi się odwiedzić każdy zlot w sezonie i ocenić organoleptycznie, póki co zmuszony jestem wybrać te pewne, bez sierr :D
rozjechany liil / 2016-03-08 11:21:27 /
na SO bierz kalesony bo w nocy bywa koło 0 stopni :)
najdos / 2016-03-08 11:41:32 /
Myślę że czasami warto się zastanowić dlaczego ludzie wybierają jedne imprezy a rezygnują z drugich i nie mieć do ludzi pretensji, tylko wyciągnąć z tego jakieś wnioski. Rozjechany a Zdowrza nie ma co porównywać, bo u nas obecność jest obowiązkowa :D
amator liil (EM) / 2016-03-08 11:56:30 /
Rozjechany nie mogę się z Tobą zgodzić bo frekwencja była marna na jakieś 2 lata przed dopuszczeniem Sierr.
Nie chcę być postrzegany jako jakiś czarnowidz ale wróćmy do rozmowy o frekwencji na Zdworzu za 3 lub 4 lata.
Zlot Taunus.pl to bardzo młoda impreza, idealnie się wpasowała ze swoją formą w niszę, pytanie jak długo będzie się cieszyła tak wysoką frekwencją.
Popatrz że wszystkie imprezy od SO przez Gryźliny i kończywszy na Bornym na początku cieszyły się bardzo wysoką frekwencją a teraz jest jak jest.
Ktoś mógłby powiedzieć to zmieńcie formułę, ja odpowiadam że nie o to chodzi żeby nagle z imprezy nastawionej na jeżdżenie po przygotowanych trasach na czas robić rajd.
W odniesieniu do PC.
Chcesz mi wmówić że gdyby np. w tym roku lub przyszłym zastosować zmiany proponowane przez Rudego to już było by za późno na ratowanie Pucharu?
Impreza nie rozpada się w ciągu roku. Zresztą większość deklaruje że jaki by puchar nie był to i tak wezmą w nim udział. To może te właśnie deklaracje wykorzystać, nie uważasz?
Ligacz 3M / 2016-03-08 12:01:45 /
Przede wszystkim nic nie chcę nikomu wmówić, jak sama nazwa wskazuje na forum dyskusyjnym się dyskutuje.
Skoro zarząd już któryś rok z kolei ma trudny orzech do zgryzienia przy organizacji PC, to tak, uważam, że zły pomysł może przynieść jednoznaczny efekt... (nie mylić ze złymi liil'owymi pomysłami :)
I nie mówimy o tym aby nie było gorzej bo "Ci co mają przyjechać i tak przyjadą" tylko o tym aby frekwencja rosła.
A teraz ostatni mój wpis na nie pucharowy temat. Tak jak Amator napisał, trzeba się zastanowić. Moim zdaniem wystarczy dostrzec różnice pomiędzy zlotami, jak dla mnie (oprócz nieobecności sierr) ważne jest czy jest za przeproszeniem kibel (myślę tu o dzieciach a nie o sobie) już nie spominając o pozostałym zapleczu. Starzejemy się, mamy rodziny, wszystko już zostało napisane...
rozjechany liil / 2016-03-08 12:49:01 /
Żeby odgromić trochę.
Służę pomocą przy obsłudze PC... jak kilka ostatnich lat zresztą.
I tak nie mam czym jeździć, ale atmosfery PC nie odpuszczę :P
PzDr
Ligacz ... Zlot Taunus.PL to nie jest impreza cykliczna. Co roku pytamy z Flonderami, czy mamy robić następny rajd, czy nie? Czy ktoś przyjedzie, wybiera się? No i już 6 rok, a ludzi cały czas przybywa. Ale jak dajmy na to teraz, usłyszymy ... "eee słabo było, dajcie sobie spokój", to luuuz. Za rok pojedzie się na Podlasie, czy do Rzeszowa, kupi skrzynkę bimberku i też będzie zajebiście ;)
I naprawdę prośba, nie narzekajcie na ludzi (tzw. szanowną frekwencję). Jeśli nie chcą przyjechać na jakiś zlot, to jest to wyłącznie wina organizatorów.
amator liil (EM) / 2016-03-08 12:54:59 /
Na Zdworzu widzieliśmy już starty Fordem zastępczym -- na Puchar można takowym przyjechać najwyżej, żeby sobie popatrzeć ;)
MikeB4 / 2016-03-08 12:59:11 /
Amator jak akcja z tą skrzyneczką dojdzie do skutku to piszę się choćby i na zlot w Świnoujściu :))))
najdos / 2016-03-08 13:01:16 /
Taką kszynkę to by w Bieszczadach zrobił --> liil :)
Piosiu. / 2016-03-08 13:05:51 /
no no no, bo jeszcze weźmiemy i zrobimy i będziesz musiał przyjechać :)
rozjechany liil / 2016-03-08 13:12:18 /
tylko żeby kibel był, bo będzie kibel:)
Piosiu. / 2016-03-08 13:14:16 /
W tym roku ekipa Samo Zło zamierza znów ruszyć w Bieszczady, ale to temat na oddzielny wątek, w swoim czasie ];)
amator liil (EM) / 2016-03-08 13:16:58 /
Świnoujście ? mi pasuje .
Czy coś wiadomo nowego w sprawie organizacji Pucharu ? W międzyczasie udało mi się podpatrzeć kilka schematów prób z innych imprez i je lekko zmodyfikować - przykład na foto. Bardziej wykorzystać toru się chyba już nie da ( oczywiście mówię o części kartingowej).
Grzesiek_Rudy / 2016-03-19 23:19:40 /
Ja bym ograniczył "psucie toru" do max 3 słupków.
bobik liil / 2016-03-19 23:26:48 /
to miejsce mi się nie podoba w Twoim projekcie Rudy - choć nie wiem ile tam faktycznie jest miejsca... chyba, żeby czekać z wypuszczaniem kolejnych zawodników po osiągnięciu tego punktu...
bartozłomero / 2016-03-19 23:57:55 /
Trochę masz racji.., nie ma sensu czekać z puszczeniem następnego bo to strata czasu.
Fizycznie jest tak dużo miejsca, z dwóch stron masz dość mocne zakręty więc trzeba się odhamowac - szybkość niewielka, tym samym wypadanie z trasy nie powinno mieć miejsca.
Na filmiku widać jak to wygląda https://m.youtube.com/watch?v=tFDTaG_7M38
Grzesiek_Rudy / 2016-03-20 00:22:53 /
Jako, ze m.in. ja odpowiadalem za trasy i ich ustawienie na YTP, widzac powyzsze plus onboard, ktory Grzesiek zamiesciles, w zyciu bym sie nie zgodzil na cos takiego jako organizator. To jest tak bardzo potencjalne miejsce solidnego dzwona, ze az boli od patrzenia. I naprawde niewazne, ze tam dohamowanie i zakrety, bo niejednego adrenalina poniesie albo sprzet zawiedzie i jest klops.
no widać na filmiku widać... to ok. 0.46... jakby jeszcze było mokro, to piękne piruety mogły by być na oponach z naszych fordziaszczy... plus ew. BUM - tak rdza o rdzę... :)
trzeba chyba zrewidować takie ustawienie trasy - były w zeszłych latach bezpieczniejsze opcje... :)
bartozłomero / 2016-03-20 09:19:45 /
Grzesiek - oprócz nowego ustawienia to tak naprawdę strasznego wydłużenia trasy nie ma, bo nie może być.
Uważam, że trasy wyznaczone u nas są OK, tyle że trzeba zastanowić się nad opcją ustawienia jednej na cały dzień. Przejeżdżamy np. 5 razy i zmieniamy tylko kierunek. Czas tracimy zawsze tylko na zmiany trasy.
wąski77 / 2016-03-20 09:31:27 /
Spoko, jak będę przy kompie wrzucę następną trasę już bez tej "mijanki".
po dłuższym zastanowieniu się rzeczywiście macie rację.
Wąski ile lat można jeździć to samo ?
Grzesiek_Rudy / 2016-03-20 10:07:26 /
jeśli to Nurgburgring lub Spa - to całe życie... ;)
bartozłomero / 2016-03-20 10:19:27 /
miejsce przy wyjeździe przy płycie poślizgowej można "wyprostować".
Grzesiek_Rudy / 2016-03-20 10:28:37 /
a co za różnica? dla mnie niewielka. Jadę się dobrze pobawić, sprawdzić co potrafię ja i auto i zobaczyć was wszystkich.
Układ trasy jest sprawą drugorzędną
wąski77 / 2016-03-20 10:38:53 /
Właśnie. Dlaczego wiec by nie namieszać trochę?
Mordian / 2016-03-20 11:27:42 /
Wąski, z podobnym założeniem jeżdżę na PC, lecz mając raz w roku okazję wypróbować swoje auto i siebie na torze chciałbym to zrobić jak najlepiej się da i wykorzystać możliwie najlepiej ten czas na torze - dlatego zależy mi na dużej ilości jazdy i ciekawym ułożeniu próby ( oczywiście poprzednie też są ok, ale od kilku lat to samo).
Czas na zabawę pogaduchy, śpiewy itp poświęcam między próbami i w nocy.
Zawsze możemy wrócić do formy zabawy sprzed 10 lat i zrobić pomiar przyspieszenia do 100km/h
Grzesiek_Rudy / 2016-03-20 11:44:37 /
Rudzielcu - po co Ty kombinujesz? Nudzi Ci się, to wiesz co robić... (pod płotem stoi motywator)... ;)
Lepsze jest wrogiem dobrego...
bartozłomero / 2016-03-20 11:47:58 /
Już się nie odzywam :) tak tylko chciałem podsunac jakieś możliwości zmiany :)
Grzesiek_Rudy / 2016-03-20 11:58:37 /
jeździć dużo - dokładnie o to chodzi. Ale wydłużenie próby o 20m nie spowoduje że się ,,wyjeździsz".
Dlatego uważam, ze układ jest mniej ważny ale są za długie przerwy na przestawianie słupków. Jedna próba jeżdżona po kilka razy w jedną i w drugą stronę wystarczy na maksymalne wykorzystanie czasu.
wąski77 / 2016-03-20 12:16:05 /
dibrze wąski gada, dać mu wódki (to może taniej sprzeda zieloną paskudę... ) ;P
bartozłomero / 2016-03-20 12:21:32 /
Grzechu, poprawiles, ale moim zdaniem nadal srednio ;) Pisze z komorki, wiec nie narysuje, ale jakbys zamiast tych dwoch opon do ominiecia wyprowadzil ruch w dol na glowna nitke i potem z powrotem na karting chwile dalej na lewo (acz nie pamietam czy jest tam taka opcja) byloby bezpieczniej.
A co do jednej proby przez caly dzien - nie uwazacie, ze to jednak troche nudne moze byc? Az taki problem jest w przerwie 15-30 minut na przestawienie?
Kżyho Ja się na układaniu tras nie znam ;) widywałem nie raz przypadek gdy na mokrym torze auto zjechało z górnej części owalu aż na dolną część kartingu.
Od dwóch-trzech lat dużo osób chce zmian w pucharze, lecz mało kto z tych osób przedstawia jakąś konkretną propozycję.
Jedna próba jechana w obydwie strony po np 4 razy może być nudne. Ale jaki jest problem ułożyć tak próbę że po zmianie kilku pachołków zupełnie masz inny tor ? Kwestia chęci do zmiany. Mi obecna forma jak najbardziej pasuje bo jazdy jest dużo itp. tylko dlaczego nie spróbować czegoś innego?
Decyzja i tak jest po stronie Zarządu, więc moje wypociny za wiele nie znaczą, bo nie każdemu musi się to podobać.
Grzesiek_Rudy / 2016-03-20 16:05:53 /
Może w przyszłym roku alternatywne miejsce PC ??
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-w-polsce-powstaje-nowy-tor-samochodowy,nId,2174793
Trójkąt / 2016-04-06 08:28:25 /
toż to cientralna Polska - fajnie by było....
bartozłomero / 2016-04-06 17:59:49 /
tor niemalże bliźniaczy z tym w Jastrzębiu koło Radomia i do tego samego służący...ten już z powodzeniem działa i ma się dobrze...
bredok / 2016-04-06 18:08:59 /
...tylko że Miedzianki nie zamieniłbym na żaden inny!!!!
bredok / 2016-04-06 18:13:54 /
Bo? Nie oszukujmy sie, ale miedzianka to niestety dosc mocno udaje tor, a nie jest fajnym torem.
Ten nowy - miejscowka idealna. W samym centrum Polski i w poblizu autostrad.
Jedyne z czym maja te wszystkie nowe tory problem, to ze zazwyczaj sa posrodku niczego, a same tez nie grzesza jeszcze rozbudowana infrastruktura. To juz nawet ta biedna miedzianka ma obok camping, jakies drzewa/lasy itd. A w tych nowych gole pole i petla z asfaltu ;)
mam działkę 2km od toru Jastrząb :) domek mały ale ze 20 namiotów da radę rozbić. sklep we wsi czynny całą dobę :)
najdos / 2016-04-06 18:30:37 /
właśnie.
na takim torze PC będzie wyglądać tak - sobota rano przyjazd, pogonienie po torze i wieczorem rozjeżdżamy się do domów. A gdzie integracja?
Trójkącie i Barto - nie idźcie tą drogą!!!
wąski77 / 2016-04-06 18:30:40 /
Miedzianka ma swoje zalety - na przykład mega śliski "asfalt", który oszczędza i opony i po prostu auta.... na innym, mocno przyczepnym torze byłoby bardziej awaryjnie...
bartozłomero / 2016-04-06 18:30:41 /
Ja nie przeczę, że miejscówka nie jest czy też może być dobra, centralna Polska - OK, ale jak napisał Wąski, w tych nowych nastawionych tylko i wyłącznie na komercję torach, nie ma ducha. Przyjechać...pościgać się i wypad do domu. Gdzie w tym wszystkim miejsce na integrację? Na spokojne pogadanie z ludziskami niejednokrotnie widzianymi i słyszanymi raz w roku? Infrastruktura na Miedziance jest wg mnie idealna, tor, las, pole namiotowe...tu się odpoczywa i ładuje baterie na cały kolejny rok
bredok / 2016-04-06 18:50:47 /
...tu się odpoczywa i truje wątrobę na cały kolejny rok :))))))))
najdos / 2016-04-06 19:06:37 /
Integracja... dla chcących nic trudnego. Zbierze się ekipa i można się integrować wszędzie. Co za różnica który las, łąka czy pole.
Ale ten tor... Robi wrażenie trzeba przyznać.
Nie wiedziałem, że coś takiego mamy w PL.
Curtis_Capri / 2016-04-06 19:25:28 /
.
Curtis_Capri / 2016-04-06 19:26:12 /
..
Curtis_Capri / 2016-04-06 19:26:50 /
jest las, jest "jezioro" :)
michalch83 / 2016-04-06 19:57:11 /
już widzę, jak Rudy wyznacza nowe trasy! :)
bartozłomero / 2016-04-06 21:01:58 /
Nosz co tu się w tym kraju wyprawia!
http://lodz.eska.pl/sport/w-strykowie-pod-lodzia-powstaje-tor-samochodowy-wizualizacje-zobacz-jak-bedzie-wygladal-wideo/143444
Curtis_Capri / 2016-04-06 23:40:51 /
Łodziaki zapraszają ugoscimy jak bedziemy mogli najlepiej:]
krzys escort mk2 / 2016-04-07 00:02:28 /
ten tor w Strykowie będzie widzę większy od Jastrzębskiego...jeśli wierzyć prezentacjom...okazały skurczybyk...kusi...oj kusssssi :)
bredok / 2016-04-07 08:22:37 /
Ja tam nie widzę problemu. Przecież nie trzeba zaraz robić imprezy ZAMIAST PC, tylko jest to okazja dla marudzących na obecną formułę, na zorganizowanie nowej imprezy do kalendarza łącznie z zaproszeniem sierr i matizów :D
gryziu liil (EM) / 2016-04-07 08:23:45 /
Gryziu i Audi, no bo chyba chcesz przyjechać ;)
michalch83 / 2016-04-07 08:29:23 /
wszyscy powinni być dopuszczeni! :)
bartozłomero / 2016-04-07 08:46:43 /
Na te tory co pokazujecie nie liczcie. Na Jaszczomp :D jak go pogardliwie nazywają nie wpuszczą samochodów mogących wypaść na trawę czy jadących bokiem (bo się zniszczy) a za driftowanie czy palenie gumy wymyślili sobie niebotyczne kary, więc oprócz oficjalnych zawodów raczej nie wpuszczą ....
MikeB4 / 2016-04-07 16:08:52 /
No to podobnie jak tu :( http://autodrompomorze.pl
Ludwik 3M / 2016-04-07 17:13:20 /
Popieram w pełni Bredoka, kto widział Jaszczomp na własne oczy zrozumie, kto nie niech uwierzy.
Piosiu. / 2016-04-08 11:48:46 /
ten tor w Jastrzębiu nie wygląda tak źle... powiedziałbym nawet, że lepiej, niż Miedziana...
https://youtu.be/EBt8SaekWis?t=1m3s
bartozłomero / 2016-04-08 17:57:06 /
Tor fajny, ale nie przypasi większości bo tam nikogo nawalonego nie wpuszczą :P Do tego z tym wyjeżdżaniem na trawę jest słabo, nie wspominając ,że auta znaczą teren... Ciężko do ugryzienia.
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2016-04-08 20:04:58 /
http://www.torjastrzab.pl/regulamin,aw52,72
regulamin dość restrykcyjny. wiem że potrafią wywalić z imprezy jak przesadzisz z lataniem bokiem.
we wrześniu ma się odbyć tam runda European Rallycross Challenge i muszą trochę przebudować obiekt.
najdos / 2016-04-08 20:13:37 /
A do cholery z takim torem , to już chyba szybciej na jakimś lotnisku puchar zrobić .
Można i na lotnisku, ale co powiecie na taki tolerancyjny tor jak Miedziana? ;)
A takie urozmaicenie finału może być ? :) ( zapożyczone z CA)
Grzesiek_Rudy / 2016-04-29 11:29:08 /
Moim zdaniem genialne w swej prostocie !
Ale ja się nie znam ...
Pozdreaux.
KRK 4m / 2016-04-29 11:34:55 /
jako kibic ... potwierdzam :)
amator liil (EM) / 2016-04-29 11:41:44 /
jestem na TAK
wąski77 / 2016-04-29 11:42:20 /
Widzę duuużo zielonego i kilka zdjętych opon :) ale jestem na tak :)
Trójkąt / 2016-04-29 14:04:41 /
nie wiem co palisz Trójkąt ale ja tam widzę tylko czerwone i niebieskie linie :))
wąski77 / 2016-04-29 14:16:47 /
a gdzie Ptasiek rozkręci się do 8 tys obrotów?
Mordian / 2016-04-29 14:38:07 /
zawsze po starcie można przeciągnąć na jedynce do ośmiu ;)
Ciekawy układ na finał...czemu nie...
bredok / 2016-04-29 15:00:01 /
wiem wiem. ale jest szansa że nie będzie kusiło :)
Mordian / 2016-04-29 17:46:38 /
Pomysł nie jest zły, tylko żeby to miało posmak emocji trzeba by starty przesunąć bliżej zakrętów, a dalej od szykan, żeby z owalu wjeżdżać z większą prędkością. Inaczej to żadna szykana. Ale czy logistycznie się zepnie dwa starty nie vis-a-vis, tylko po skosie..? Trzeba przećwiczyć. Ale pomysł OK.
CA przećwiczy to za nas 2-3 maja na 2 rundzie CA Cup. Podejrzewam, że sprzęt bez problemu to ogarnie. ewentualnie zamiast na początku prostej można spróbować ustawić start/metę na końcu tuż przed owalem ?
Grzesiek_Rudy / 2016-04-29 21:37:01 /
Jeszcze jest kwestia detonatora... Kabli do choinki może nie starczyć, trzeba by zmienić technologię.
Dam znać jak to się jedzie w poniedziałek wieczorem.
Jakub. / 2016-04-30 07:06:44 /
góra powinna być w miarę płynnie ale na dole jest dohamowanie bo to jednak jest ciasny zakręt
wąski77 / 2016-04-30 09:19:27 /
Ewentualnie zamiast ze startu puszczać do razu w "szykanę" można zrobić tak.
Start spod depo, lecimy na owal, na górze szykana, owal, na dole szykana i po tym już owal i do mety bez zjazdu w karting.
Unikniemy wtedy "awantur" że ktoś miał do górkę, ze ta szykana wolniejsza niż druga itp. Start też bez problemu może odbyć się jak wcześniej vis-a-vis na środku toru.
Grzesiek_Rudy / 2016-05-02 12:11:00 /
Kurwa, a ja nie dotrę buuuuu:(
Zawada1 / 2016-05-04 01:58:20 /
Wyścig owalowy w wersji z małymi wjazdami w karting jest baaardzo fajny :) W poniedziałek na CA Cup zrobione było to tak, że jechało się 2 kółka po czym była zamiana miejsc startu i dwa kółka. Dzięki wjazdom w karting liczy się także kierownik a nie tylko moc pieca.
Jakub. / 2016-05-04 11:18:44 /
Go capri go!!
Gnieciuch / 2016-07-03 07:16:52 /
Hej Panowie, jak w tym roku rozkładają się wszelakie imprezy klubowe, czy są już jakieś daty?? :)
pozwolę wkleić sobie listę rajdów/zlotów którą mamy na taunus.pl
kwiecień
-------------------
9 kwietnia
Archi Rajd - Warszawa
22-23 kwietnia
XII Rajd Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej
maj
--------------
03 maja
Auto Sacrum - Podkowa Leśna
20-21 maja
I Rajd Classicauto
czerwiec
-----------------
3 czerwca
Rajd po Ziemi Mińskiej - Mińsk Mazowiecki
9-10-11 czerwca
VII Zlot Taunus.PL - Rajd Starych Fordów - Zdwórz
10 czerwca
VII Zlot Zabytkowej Motoryzacji w Sochaczewie - Sochaczew
17-18 czerwca
VI Pohulanka Weteranów Szos - Białobrzegi
lipiec
-------------
8-9 lipca
III Warszawski Rajd Historyczny - Warszawa
31-1-2 lipca (przewidywany termin)
Puchar Capri 2017 - Miedziana Góra
sierpień
-------------
17-18-19-20 sierpnia
XXVI Sraz FordEver Club Brno (Czechy)
19 sierpnia
Rajd WUK 2017 - Warszawa
25-26-27 sierpnia (przewidywany termin)
Gryźliny 2017 - Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia Capri.pl
Wrzesień
--------------------
2-3 września
IX Wołomiński Zlot Pojazdów Zabytkowych - Wołomin
2-3 września
VI Warszawski Rajd Motocyklowy (runda MOWPZ)
14-15-16-17 września
Warszawski Rajd Pojazdów Zabytkowych - Warszawa
23 września
VIII Praski Rajd Pojazdów Zabytkowych - Warszawa
najdos / 2017-02-02 22:22:34 /
Na Swaroga, jak tylko będę miał pewny i umówiony termin pucharu, to przecież dam "oficjalnie" znać. Na razie zakulisowo wspomniałem o prawdopodobnym terminie, ale trochę niepotrzebnie o tym piszecie - zostawcie anons do czasu pewnych wieści. Wiem, jest napisane "przewidywany termin", ale uważne czytanie jest obecnie mało modne i zapewne jakaś część uzna to za prawdę objawioną.
Michał Konieczny / 2017-02-03 01:37:44 /
Czyli, że Gryźliny bardziej prawdopodobne?
cortinas !G.O.P! / 2017-02-04 20:13:08 /