logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » przewody od alternatora?

przewody od alternatora?

w alternatorze jest gruby przewod czarny i kostka z 2 przewodami- bialy i czerwony; mam je niepodlaczone i nie wiem gdzie je utknac? a od czego one sa?

Kriss_MustangII / 2002-11-02 13:13:47 /


male alternatory maja przewody w grubej czarnej wtyczce (chyba trzy)
a duzy alternator do 2.8i ma jeden gruby przewod przykrecany nakretka do niego i chyba jeden maly na wsuwke
moze masz alternator nie do tej instalacji

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-11-02 20:50:44 /


a ten przewod na wsowke to idzie do regulatora? mam polski regulator i nie wiem jak go podlaczyc...

Kriss_MustangII / 2002-11-03 13:49:35 /


Interesuje mnie post Camaro powyżej. Dziś, przy zakładaniu nowego altka w Sierrkowozie zauważyłem, że ten jest jakiś dziwny - nie ma tegoż gniazda na duża wtyczkę tylko wychodzą z niego dwa króćce.... :? Da się to jakoś podłączyć czy trzeba szukać nowego altka? Dodam, że ten mam na dwa koła pasowe i nie mogę podłączyć poprzedniego, bo tamten ma tylko jedno koło pasowe. Teraz założyłem wspomę więc potrzebuję podwójne koło pasowe.

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-10-29 22:33:03 /


ja przełożyłem kółka żeby miec na dwa paski

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-29 22:42:39 /


A dużo jest z tym zabawy? Da się to zrobić jakoś bezproblemowo czy to grubsza sprawa?

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-10-29 23:02:59 /


ja pojechałem do kolegi który ma klucz do kół taki na powietrze i minute może to trwało

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-30 00:13:13 /


O! I to jest myśl! :) Pamiętam, że tam jest jakaś nakrętka kontrująca czy coś takiego.. I rzeczywiście przesrane byłoby się z tym męczyć. Ale takim pneumatykiem to rzeczywiście powinno pójść szybciej.. Dzięki za podsunięcie pomysłu :D

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-10-30 00:43:08 /


2 grube czerwone kable łączysz ze śrubą (grubszą) M6. Cienki niebieski przewód łączysz ze śrubą M5.
Przeróbka to obcięcie wtyczki i zarobienie oczek.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-30 00:53:47 /


tylko ma to byc porzadne oczko, dobrze zacisniete i zlutowane

Mysza liil (EM) / 2010-10-30 06:20:46 /


Zrobiłem porządne oczka i porządnie zalutowałem. Działa :)
Dzięki za podpowiedzi.

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-02 12:53:04 /


Przy okazji odpalenia autka okazało się, że alternator nie ładuje accu. Mniemam że ten duży altek jest od 2.8, ja natomiast pod maską mam 2.0 OHC. I zakładając aternator przełożyłem regulator napięcia z altka, którego miałem wcześniej. Czy regulatory od 2.0 i 2.8 czymś się od siebie różnią? Jeśli tak, to jaki kupić, żeby było ok?

I drugie pytanie: pisaliście jak podłączyć kable zamiast wtyczki.. Ale oprócz trzech kabli, które są z wtyczki jest jeszcze jeden - zakończony taką "fajką". I gdzie mam się nim wpiąć? Pasuje w śrubę M5 ale jest tam jeszcze jedna taka śruba...

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-04 12:01:54 /


ten zakończony fajką służy do zasilania elektrycznego ssania

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-11-04 12:17:10 /


Lampka ładowania się zapala i gaśnie jak powinna?

Konar / 2010-11-04 12:20:19 /


Tak. Gaśnie jak powinna a accu jest niedoładowany :/
Jeśli ten fajkowy kabel jest do ssania to i tak napiszcie gdzie powinien być prawidłowo podłączony..

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-04 12:22:24 /


daj te elektryke do zrobienia komus kto sie na tym zna zanim bedzie za pozno

Mysza liil (EM) / 2010-11-04 12:25:52 /


No chyba tak zrobię Mysza, bo się kiepsko na tym znam. Chciałem się poznać lepiej ale widzę, że to tak łatwo nie będzie :/

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-04 12:43:29 /


poznać możesz np. tutaj:

http://www.capri.pl/garage/wiring-diagrams

przejrzyj, zrozum, napraw - w tej kolejności ;)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-11-04 12:47:28 /


O kurcze! Dzięki Coke :) Nie wiedziałem że cosik takiego mamy. Douczę się.
Ale w Sierrce jest mnóstwo elektroniki i już tak łatwo nie będzie..

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-04 19:50:49 /


elektroniki w sierce? :P

Mysza liil (EM) / 2010-11-04 20:41:21 /


.. No w Capri nie mam komputera, elektrycznego podtrzymania obrotów, sondy Lambda... :) O tym mówię.

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-04 20:43:02 /


Jak to nie ma ;) Jest.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-11-04 21:30:14 /


Odstający przewód masa czy + ? Albo schematem ktoś poratuje. Obstawiam że to + który regulator używa do zasilania wirnika przez szczotki...

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-06-02 21:50:12 /


Masa, brakuje ci jednej śrubki wkręconej w obudowie, w głębi zdjęcia zdaje się.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-06-03 08:55:23 /


OK, dzięki

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-06-03 09:17:14 /


nie, no Marian, wyraźny spadek ortodoksji. Żeby lakierować aluminium na srebrno...

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2024-06-03 11:28:59 /


starzeje sie

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-06-03 11:33:37 /