w alternatorze jest gruby przewod czarny i kostka z 2 przewodami- bialy i czerwony; mam je niepodlaczone i nie wiem gdzie je utknac? a od czego one sa?
Kriss_MustangII / 2002-11-02 13:13:47 /
male alternatory maja przewody w grubej czarnej wtyczce (chyba trzy)
a duzy alternator do 2.8i ma jeden gruby przewod przykrecany nakretka do niego i chyba jeden maly na wsuwke
moze masz alternator nie do tej instalacji
camaro / 2002-11-02 20:50:44 /
a ten przewod na wsowke to idzie do regulatora? mam polski regulator i nie wiem jak go podlaczyc...
Kriss_MustangII / 2002-11-03 13:49:35 /
Interesuje mnie post Camaro powyżej. Dziś, przy zakładaniu nowego altka w Sierrkowozie zauważyłem, że ten jest jakiś dziwny - nie ma tegoż gniazda na duża wtyczkę tylko wychodzą z niego dwa króćce.... :? Da się to jakoś podłączyć czy trzeba szukać nowego altka? Dodam, że ten mam na dwa koła pasowe i nie mogę podłączyć poprzedniego, bo tamten ma tylko jedno koło pasowe. Teraz założyłem wspomę więc potrzebuję podwójne koło pasowe.
ja przełożyłem kółka żeby miec na dwa paski
mishq (Mateusz G.) / 2010-10-29 22:42:39 /
A dużo jest z tym zabawy? Da się to zrobić jakoś bezproblemowo czy to grubsza sprawa?
ja pojechałem do kolegi który ma klucz do kół taki na powietrze i minute może to trwało
mishq (Mateusz G.) / 2010-10-30 00:13:13 /
O! I to jest myśl! :) Pamiętam, że tam jest jakaś nakrętka kontrująca czy coś takiego.. I rzeczywiście przesrane byłoby się z tym męczyć. Ale takim pneumatykiem to rzeczywiście powinno pójść szybciej.. Dzięki za podsunięcie pomysłu :D
2 grube czerwone kable łączysz ze śrubą (grubszą) M6. Cienki niebieski przewód łączysz ze śrubą M5.
Przeróbka to obcięcie wtyczki i zarobienie oczek.
Trójkąt / 2010-10-30 00:53:47 /
tylko ma to byc porzadne oczko, dobrze zacisniete i zlutowane
Mysza liil (EM) / 2010-10-30 06:20:46 /
Zrobiłem porządne oczka i porządnie zalutowałem. Działa :)
Dzięki za podpowiedzi.
Przy okazji odpalenia autka okazało się, że alternator nie ładuje accu. Mniemam że ten duży altek jest od 2.8, ja natomiast pod maską mam 2.0 OHC. I zakładając aternator przełożyłem regulator napięcia z altka, którego miałem wcześniej. Czy regulatory od 2.0 i 2.8 czymś się od siebie różnią? Jeśli tak, to jaki kupić, żeby było ok?
I drugie pytanie: pisaliście jak podłączyć kable zamiast wtyczki.. Ale oprócz trzech kabli, które są z wtyczki jest jeszcze jeden - zakończony taką "fajką". I gdzie mam się nim wpiąć? Pasuje w śrubę M5 ale jest tam jeszcze jedna taka śruba...
ten zakończony fajką służy do zasilania elektrycznego ssania
brzezin / 2010-11-04 12:17:10 /
Lampka ładowania się zapala i gaśnie jak powinna?
Konar / 2010-11-04 12:20:19 /
Tak. Gaśnie jak powinna a accu jest niedoładowany :/
Jeśli ten fajkowy kabel jest do ssania to i tak napiszcie gdzie powinien być prawidłowo podłączony..
daj te elektryke do zrobienia komus kto sie na tym zna zanim bedzie za pozno
Mysza liil (EM) / 2010-11-04 12:25:52 /
No chyba tak zrobię Mysza, bo się kiepsko na tym znam. Chciałem się poznać lepiej ale widzę, że to tak łatwo nie będzie :/
poznać możesz np. tutaj:
http://www.capri.pl/garage/wiring-diagrams
przejrzyj, zrozum, napraw - w tej kolejności ;)
O kurcze! Dzięki Coke :) Nie wiedziałem że cosik takiego mamy. Douczę się.
Ale w Sierrce jest mnóstwo elektroniki i już tak łatwo nie będzie..
elektroniki w sierce? :P
Mysza liil (EM) / 2010-11-04 20:41:21 /
.. No w Capri nie mam komputera, elektrycznego podtrzymania obrotów, sondy Lambda... :) O tym mówię.
Jak to nie ma ;) Jest.
Curtis_Capri / 2010-11-04 21:30:14 /
Odstający przewód masa czy + ? Albo schematem ktoś poratuje. Obstawiam że to + który regulator używa do zasilania wirnika przez szczotki...
marian212 / 2024-06-02 21:50:12 /
Masa, brakuje ci jednej śrubki wkręconej w obudowie, w głębi zdjęcia zdaje się.
m.kozlowski / 2024-06-03 08:55:23 /
OK, dzięki
marian212 / 2024-06-03 09:17:14 /
nie, no Marian, wyraźny spadek ortodoksji. Żeby lakierować aluminium na srebrno...
starzeje sie
wąski77 / 2024-06-03 11:33:37 /