Wtam serdecznie wszystkich uzytkownikow!
Mam na imie Bartek i jestem w sumie nowy w temacie forda capri, kupilem niedawno Mk3 a moj kumpel z ktorym dziele pasje kupil Mk1. Oba z allegro i oba kupione jakies 3 tygodnie temu.
Niestety okazalo sie auta sa dalekie od oryginalow (mk1 tragedia, mk3 w sumie nie tak zle) Szukajac informacji znalazlem wiele zrodel podajacych sprzeczne informacje...
Najpierw chcialbym zaczac od pomocy w rozszyfrowaniu tabliczki znamieniowej i pomocy w odnazezieniu czesci, glownie chodzi mi o amortyzatory na tyl i przod.
Dodam zdjecia to moze ktos rozpozna auto, moze bylo kiedys ktoregos z urzytkownikow:)
Zeby nie nudzic za bardzo to by bylo na tyle (chwilowo)
Dziekuje i pozdrawiam
Bartek
gruda / 2015-10-31 14:42:14 /
kupiłeś tą ruinę???
ałaaaa.....
wąski77 / 2015-10-31 14:43:23 /
Tak, ja sie nie znam:) kupilem jako projekt.
gruda / 2015-10-31 14:44:32 /
Tutaj trochę o tym pisaliśmy :) http://www.capri.pl/forum/729597#730369
Grzesiek_Rudy / 2015-10-31 14:52:34 /
Dodatkowo tabliczkę rozkodujesz sobie przy pomocy tej strony : http://www.fordopedia.org/
Części praktycznie wszystkie to u użytkowników: Camaro bądź Chuder, kontroluj też dział ogłoszeń http://www.capri.pl/services/market-search
Grzesiek_Rudy / 2015-10-31 14:58:20 /
To jest dowód na to, że w Polsce każde auto znajdzie swojego nabywcę za każdą cenę, wystarczy poczekać aż się trafi.
Niestety za to "ja się nie znam" przyjdzie Ci srogo zapłacić. A wystarczyło wpisać w google "ford capri" i zapytać tutaj tych, co się znają. Szkoda.
rzułty BUC / 2015-10-31 15:15:43 /
Szczerze Ci współczuje..... Aleś goowno kupił:) Ale nic , zakasać rękawy i robić.
Po 50000PLN powinien być całkiem spoko.
A nie wpadłeś na pomysł, aby najpierw przed zakupem zapytać o to auto na capri.pl?
i co już jojczycie, może cena spadła do 3 tyś zł ;)
marian212 / 2015-10-31 17:26:10 /
Po czesci oraz informacje zapraszam, zajmuje sie tymi autami ponad 15 lat
CHUDER / 2015-10-31 17:43:52 /
o kurde... kupując niedawno swoje pierwsze Capri właśnie jako pierwsze natrafiłem no to... i z niewielką wiedzą o autach a tym bardziej o Capri po oględzinach tego auta stwierdziłem że więcej szpachli i rdzy auto nie może mieć i nie brnę w ten temat... 10k. to było cena do jakiej gościu zjechał z ceny a Tobie za ile się udało wyrwać auto?? jak dałeś wiecej niż 5tysi to jesteś dobry...
Świr_BDG / 2015-10-31 18:57:54 /
jak ma zapał to zrobi.
młody3 / 2015-10-31 20:15:54 /
tu nie chodzi o zapał tylko $$$.
wąski77 / 2015-10-31 20:20:55 /
Ja przez telefon zabiłem na 8800 :) ale i tak nie zdecydowałem się na wycieczkę.
najdos / 2015-10-31 21:17:50 /
A skąd wiecie że to bedzie odbudowa? Może z Capri zostanie papier i stan jest obojetny?
Dajcie mu działać:) bo jest przy czym.
Zrób mu galerię i tam zadawaj wiekszosc pytań. Choć na wszystkie już odpowiedziano. Wystarczy poszperac na forum.
Pocieszę Cie. Też wtopilem z pierwszym fordem:)
Szafa !G.O.P! / 2015-11-01 07:49:55 /
Dzieki za podpowiedzi!
Tak kupilem duzo taniej niz byl wystawiony, historia jest taka - byly tylko dwa capri na allegro i z kumplem na spontanie w piatek zdecydowalismy ze w sobote jedziemy do polski kupic te capri i bedziemy sie bawic. Chcielismy kupic tu w angli, ale za te pieniadze co dalem za cale capri tam, tutaj kupilbym tylnia cwiartke, wiec nie uwazam ze przeplacilem:) I nawet jakbym kupil w stanie igla to bym go malowal bo chce zeby byl pomaranczowy itd. Jechalem nim z pily do sremu i zyje wiec nie jest tak zle. Niestety fordy to sa gowniane auta, zawsze byly i zawsze beda dlatego jest malo capri bo pewnie zgnily i ludzie je pozlomowali zanim ktos wymyslil ze to moze byc klasykiem:)
gruda / 2015-11-01 12:36:32 /
Ostatnie zdanie chwyciło mnie za serce...
bobik liil / 2015-11-01 12:42:40 /
Szafa dzieki!
Ja go bede robil dla siebie tak zeby mi sie podobal niewazne za ile. W przyszlym tygodniu albo za dwa idzie na warsztat i bedzie rozbrany do golej blachy (do golej szpachli) hehe ale chcialbym pierw to zawieszenie wymienic i hamulce z tylu.
gruda / 2015-11-01 12:43:43 /
jechałem tym autem i przyznam ze silnik ładnie pracuje... chociaż ciągle mi gasł... hamulce dawały wiele do życzenia i podziwiam Cię że nim jechałeś a nie na lawecie:) powodzenia w odbudowie rób wiele fotek i wstawiaj na forum. Jestem ciekaw co Ci z tego wyjdzie. Zazdroszczę Ci tej Vki... pieknie pyrkał:)
Świr_BDG / 2015-11-01 14:06:01 /
Zdjecia wrzucaj, będzie wesoło :) bo mam wrażenie że chyba jeszcze nie wiesz jak to wygląda:) jeżeli kasa nie ma znaczenia to nie rozumiem zakupu :) pytaj, pytaj i jeszcze raz pytaj a wiele osób Ci pomoże, zaoszczędzisz kasę czas i kłopoty, zawieszenie to nie jest problem, wypiaskuj tą budę i kompletuj elementy blacharskie chyba ze chcesz co dwa lata malowac albo robisz na madmaxa :) powodzenia !!
boncky / 2015-11-01 14:10:02 /
Hamulce tragedia, byly rozebrane juz, przod ma nowe tarcze i klocki ale tyl nie istnieje dlatego pedal wpada do konca. Najwiekszy problem mam z tym ze tutaj byly w capri calkiem inne silniki niz w niemczech i strasznie to wszystko pomieszane. obroty juz ogarniete, ustawione sa na 900 na wolnych dla pewnosci, wiem ze w danych technicznych jest 800. Wiesz co mi przeszkadza najbardziej, te puste wydechy, Jak stalem w korku w poznaniu to fajnie bo basowo brzmi, ale przy dwoch tysiacach rpm pierdzi jak stara baba po kapuscie z grochem.
gruda / 2015-11-01 14:23:04 /
na MadMaxa:)))) dobre:) no taki byl tylko wtedy jak chcialem kupic to kupilem, nie myslalem co dalej. Jak zwykle:) nie mam parcia bo mam jeszcze kilka innych samochodow.
gruda / 2015-11-01 14:26:40 /
"fordy to sa gowniane auta, zawsze byly i zawsze beda" ?
Gruda, jedziesz na bezczela i jeszcze prosisz o pomoc.
marian212 / 2015-11-01 17:25:26 /
Przepraszam no moze przesadzilem, powiedzmy, ze nie gowniane tylko kiepskiej jakosci. Znaczenie to samo ale brzmi lepiej.
gruda / 2015-11-01 17:33:52 /
szukam i szuakm i nie moge znalezc jaka auto mialo oryginalnie pojemnosc. Oznaczenie literowe pod Motor Engine to NW
gruda / 2015-11-01 18:11:53 /
2.0 v6
rzułty BUC / 2015-11-01 18:44:54 /
dowiedz się dokładnie co to za silnik bo to był jedyny egzemplarz z silnikiem ,,na łańcuchu".
będziesz miał problem z częściami a w szczególności ze zdobyciem nowego łańcucha rozrządu :))
wąski77 / 2015-11-01 19:07:37 /
dziekuje bardzo
czyli powinno byc 2.0 v6 i skrzynia 4 biegowa. jest 2.3 v6 (nie wiem czy tylko w opisie ktory byl mniej realny niz gumisie czy tez w rzeczywistosci, okaze sie) i skrzynia 5 biegowa.
gruda / 2015-11-01 19:08:14 /
Piaskuj tą budę to pogadamy ! :D
Fordy nie były super ale też do dziadowskich to im było daleko... czasy były inne, warsztaty inne, chemia inna i warunki na drogach inne... ale było dużo więcej marek, które daleko były za fordami...:) a kosztowały dużo więcej
boncky / 2015-11-01 19:59:20 /
Wiesz ja tak glupio powiedzialem, od zawsze chcialem miec Capri, od dziecka od kiedy tata mi przywiozl resoraka z niemiec. Dodam ze nawet resorak zardzewial:) haha Zobaczymy co ci blacharze powiedza. Skoro silnik jest i tak nieryginalny to chyba wsadze 3.0 essex.
gruda / 2015-11-01 20:07:58 /
A skąd go chcesz wziąć? Skoro nie oryginał, to ani to fajne ani mocne.
Mysza liil (EM) / 2015-11-01 20:51:50 /
Da sie znalezc latwo i niedrogo bo to silnik z granady a ja mieszkam w anglii. No wiem ze moca nie poraza. Z tego co zauwazylem to angole wkladaja w nie silniki chevroleta 6.2 juz kilka takich widzialem, no i oczywiscie przerabiane u cosworth.
gruda / 2015-11-02 00:47:34 /
Czy amortyzatory Spax gazowo olejowe beda dobre?
gruda / 2015-11-02 13:35:28 /
A gdzie w UK mieszkasz?
Moge podjechac i zobaczyc co sie dzieje, doradzic skad wytargac czesci itp., pokazac pare skladow ogrodowych z fordami.
on_the_run / 2015-11-02 13:52:19 /
czesc!
No pewnie! Ja mieszkam w High Wycombe, to jest zjazd na junction 4 z M40 jak jedziesz z londynu do oxfordu.
Wczoraj zrobilismy dobry deal, kupilismy do kumpla mk1 oboje drzwi za 150 funtow. Mk1 juz jest u blacharzy, oni nie dadza rady robic dwoch na raz wiec ja zrobie pierw mechanike.
gruda / 2015-11-02 13:58:20 /
Z mechaniką w razie czego zapraszam do mnie. Daleko, drogo i terminy odległe:
http://www.garazmarcina.pl
m.kozlowski / 2015-11-02 14:03:07 /
To tak jak lubie!
gruda / 2015-11-02 14:04:41 /
Czyli prawie sasiad raptem 20 mil ode mnie.
Odezwij sie jesli czegos potrzebujesz, moge wpasc poogladac samochod i ponarzekac troche w stylu "to wyciac, to wyrzucic" :P
on_the_run / 2015-11-02 14:14:04 /
to bliziutko! masz moj numer 07858247278, rzuc esem to zadzwonie jak bedziesz mial chwile pogadac. Dodam ze u mnie sezon grillowy trwa caly rok:) na razie staram sie przetrzezwiec po sobotnim halloween
gruda / 2015-11-02 14:17:08 /
A ja zapraszam po czesci jak cos ci bedzie potrzeba
CHUDER / 2015-11-02 20:42:05 /
dzieki! A czy czesci nadwozia tez? tutaj znalazlem tylko nowe panele przednie i tylny pas. progi na pewno bede potrzebowal i lewa tylnia cwiartke.
gruda / 2015-11-02 23:14:14 /
Mam prawie wszystko napisz na miał do mnie chuder@capri.pl co ci dokładnie potrzeba wysle ofertę.
CHUDER / 2015-11-03 05:45:12 /
A to czego Chuder nie ma to my dorabiamy na zamówienie. Właściwie to do dupy zrobiłeś bo trzeba go było kupić w PL i zostawić w SPA. Odebrał byś auto zrobione za część tego co zapłacisz w UK. Przy okazji odbioru dowiózł byś następnego, itd, itd... ;)
zapek??? !G.O.P! / 2015-11-03 17:15:43 /
Tak jak mowi zapek - robocizna w Polsce wyszlaby cie o wiele wiele taniej, za to czesci w UK sa bardzo latwo dostepne, a i kosztuja czesto o polowe mniej niz na kontynencie.
on_the_run / 2015-11-03 17:29:58 /
Zapek dobrze gada. Przywiózłbyś przy okazji odwiedzin ze 3y szt. dwa ósemki takie sobie co byśmy się w Polsce nimi podzielili.
Konrad Szyperski / 2015-11-03 18:14:36 /
Wiecie, ze ja o tym mysalem.... ale chcialem miec oko na to co sie dzieje i chcialem tez sam porobic przy nim zeby sie pouczyc i pobawic, dlatego wyladowal u mnie na podworku. Nie wiem czemu kazdy jest tak uprzedzony do tego auta, to ze tylko szpachla trzyma go w calosci nie znaczy ze nie zasluguje na milosc.
gruda / 2015-11-03 18:50:47 /
Zapek robicie czesci do mk1?? ogolnie ten mk3 mnie nie martwi, ale mk1 bardzo. wiecie co, on ma swiatla od malucha a kierunkowaskazy sa wyciete lutownica tak zeby pasowaly to plastikowej recznie dorabianej ramki... zbiorniczek wyrownawczy jest zrobiony z butelki po coca coli.
gruda / 2015-11-03 18:56:16 /
Robia do mk1 - pasy przednie , progi wewnetrzne i pare innych rzeczy ktore ciezko dostac lub sie nie da :) Ja z pasa przedniego jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że odrazu wstawiony do auta otrzymałem :D
MikeB4 / 2015-11-03 20:15:10 /
Robimy jak Mike napisał. Jak masz blachę do roboty to taniej będzie jak oba jednak przywieziesz do mnie i odbierzesz w stanie do lakieru lub polakierowany i zakonserwowany pod montaż, i wtedy się baw :)
zapek??? !G.O.P! / 2015-11-03 21:23:16 /
A ja mogę pomóc z transportem aut do Zapka...
Killer vel M-maniac / 2015-11-03 21:27:39 /
A ja ci powiem, ze lepiej ci capri w UK nie zrobią :)
Wpadnę w weekend na rekonesans jesli nie masz nic przeciwko :D
on_the_run / 2015-11-03 22:02:50 /
Dobrze wiedziec, dzieki! On-the-run weekend moze byc, tylko nie wiem o ktorej godzinie. wyslij mi smsa z twoim numerem to sie zgadamy.
gruda / 2015-11-04 12:03:00 /
To jeszcze dodam że oczywiście z tymi lobbystami powyżej nie mam nic wspólnego ;D
zapek??? !G.O.P! / 2015-11-04 15:38:05 /
A ja tam jednym uchem slyszalem flaszke toczaca sie pod stolem:)
gruda / 2015-11-04 15:53:51 /
Przynajmniej nie brzęk srebrników ;)
zapek??? !G.O.P! / 2015-11-04 17:00:48 /
Niestety okazala sie rzecz straszna, w srode pochowalismy Capri Mk1, swiec panie nad jego dusza. Po rozlozeniu do golej skorupy okazalo sie ze nawet gdybysmy zamowili cala karoserie nowa to nie ma jej do czego przyspawac. Zostanie na czesci, a teraz pytanie czy sprzedaje ktos Capri Mk1 przed liftem? chetnie kupie dobrym stanie.
gruda / 2015-11-06 14:13:17 /
Wklej foty... Bo może po prostu flachowców masz za słabych.
Można na przykład wymienić taką reperaturkę
http://www.capri.pl/image/car/595/2762/115119
Dzieki za podpowiedz, wlasnie podloga i wszystkie elementy chassis sa tak pognite ze cieze sie ze nie probowali go piaskowac bo piaskarka by go przeciela na pol. I tak czesci sie przydadza do nastepnego, wiec chlopaki go potna i pochowamy gdzies w suche miejsce. nie mam zadnych zdjec wlasnie, musialbym jechac porobic. mam kilka w telefonie, ale to zanim zostal rozebrany. Tam sa w nim czesci z nysy, malucha, poloneza itd, najmniej jest z capri. Nawet ciegielka od skrzyni biegow ktos w ich miejsce wspawal drut zbrojeniowy taki jak sie uzywa wylewajac fundamenty albo stawiajac kolumny itd. Wlasnie po polskich "fachowcach" to auto wyglada jak wyglada. Oczywiscie nie mowie o nikim kto ma powazne warsztaty jak wy, mowie o wiejskich dlubokach. Tutaj mam najlepszych blacharzy jakich znam i lakiernikow i ufam im w 100%. Jak mowi stare polskie przyslowie ''nie ma co w gownie rzezbic''
gruda / 2015-11-06 15:00:03 /
Luknij na mojego dziobaka. Ja dalej uważam, że to auto jest do zrobienia. Nie matura lecz chęć szczera itd. Nie mówicie tylko, że to się nie opłaca, bo w tym sporcie to naprawdę niewiele się opłaca, gdy mowa tylko o pieniądzach.
monti0 / 2015-11-06 16:05:23 /
Coś mi ściemą i trolem daje od samego początku ;)
Nie kupuję tej kaszany, wy też się zastanówcie :)
Curtis_Capri / 2015-11-06 20:21:55 /
hehehe
a wy sie pytaliscie czemu nie zadawalem pytan na forum wczesniej,
wlasnie dlatego
gruda / 2015-11-07 14:27:28 /
Czesc, to sa zdjecia zanim zostal rozlozony:
gruda / 2015-11-09 19:20:57 /
cd
gruda / 2015-11-09 19:23:45 /
A to sa po
gruda / 2015-11-09 19:26:27 /
jak na moje spooookojnie do odbudowy ta jedynka :)
SKUN_3M / 2015-11-09 19:44:51 /
było nie rozkładać :D z wierzchu całkiem spoko wygląda to zółte :)
mishq (Mateusz G.) / 2015-11-09 19:51:13 /
Zwykle Mk1 tak wygląda -- całkiem w normie ....
MikeB4 / 2015-11-09 20:18:50 /
nie takie tu ratowali
wąski77 / 2015-11-09 20:23:48 /
normalna jedynka... szkoda:)
boncky / 2015-11-09 21:32:08 /
Może być tak, że ta jedynka będzie w lepszym stanie niż mk3 w pierwszym poście... Życze żeby tak nie było:)
Kropla / 2015-11-09 23:08:58 /
nie no ten mk3 nie jest zly (stosunkowo w porownaniu do tego mk1) hehe zawieszenie i hamulce sie teraz robia. potem pare pierdol i dzie do blacharzy, wtedy sie zacznie:)
gruda / 2015-11-09 23:36:52 /
i blacharze się poddali przy tej korozji???? amatorzy.
Żeby takie dobre auto zniszczyć... Ludzie nie takie odbudowywali. Zresztą czego się było spodziewać po aucie w tym wieku?
da się ,ale nikt za to nie chce zapłacić,roboczogodzin od ciula wychodzi,a wiekszość chce tanio ,a oczekiwania jak po fabryce,jak sobie sam robisz adekwatnie taniej wychodzi
niestety, nie dam za remont wiecej niz auto bedzie kiedykolwiek warte. A nie mam wlasnego warsztatu jak wy, ani umiejetnosci, ani doswiadczenia, ani sprzetu. I prosilbym o przestanie oczerniania moich znajomych poniewaz sa to bardzo dobrzy fachowcy.
gruda / 2015-11-11 13:07:26 /
,,niestety, nie dam za remont wiecej niz auto bedzie kiedykolwiek warte"
to zdanie mocno podważa sens Twojej zabawie w stare samochody...
wąski77 / 2015-11-11 13:26:17 /
,,zabawy" miało być
wąski77 / 2015-11-11 13:27:15 /
Hehehe, dokładnie. W przypadku Fordów (ale nie tylko) to założenie dotyczyć może jedynie "remątu". Czyli sznurka drutu, betoniarki szpachli, powertape'a itd.
A jak ktoś Ci mówi coś innego, to jednak właśnie obraża Ciebie...
gryziu liil (EM) / 2015-11-11 13:57:14 /
gruda
Twoje podejscie do tematu jest nie logicze, i wróży rozebraniem następnego capri i "schowania go w ciepłym miejscu".
Sorry ale kupiłes ulepa ze szpachli, w którym poza wymianą karoserii nie da się nic zrobić.
Poza tym przyjazd do Polski po Capri i wleczenie go na wyspy jest jak wyjazd do raichu po Poloneza.
mitrov / 2015-11-11 14:44:06 /
Zeszlifuj szpachle gdzię pęka, nałóż nową i daj po całości czarny mat. Wkręć mu szeroką stal pod nadkola i będzie git, przelot na wydechu i tankuj ile wejdzie. Ewentualnie jak ci sie nie chce albo juz zwątpiłeś w ten projekt to skontaktuj się z Najdosem moim agentem. Bedzie miał dla ciebie napewno jakas dobrą oferte.
jacob81 / 2015-11-11 16:14:52 /
2015-11-01 "Ja go bede robil dla siebie tak zeby mi sie podobal niewazne za ile"
vs
2015-11-11 "niestety, nie dam za remont wiecej niz auto bedzie kiedykolwiek warte"
Oczywiście decyzja należy do Ciebie i co najśmieszniejsze pewnie jest nawet słuszna (na pewno finansowo). Na porzyszłość po prostu warto pierwszą fazę ekscytacji przeżywać w cichości ducha. Wielu to przeżyło, wielu entuzjastów i wiele nprojektów przewinęło się przez to forum i chyba regułą jest, że ci najbardziej napaleni i podjarani rezygnują najszybciej (10 dni, not bad).
Młody_wFe / 2015-11-11 16:17:51 /
:)
najdos / 2015-11-11 16:37:00 /
Sorry Mody, ale pocwicz czytanie ze zrozumieniem, albo zacznij od samego czytania. Pierwsze zdanie odnosilo sie do mk3 a drugie do mk1.
No ja wiem, ze kazdy z was ma swoje zdanie i ciesze sie, ze je wyracie. Nawet jesli w typowo polskim prostackim stylu:) Jesli ktos ma na sprzedaz Mk1 to prosze o kontakt na priv, najlepiej ze zdjeciami.
gruda / 2015-11-11 19:26:35 /
no dobra przyznam sie. Na dzien dobry musialbym sie liczyc z okolo 20.000 funtow za remont tutaj. co daje (x5.97) 119.400zl
To ze ktos ma jakies oszczednosci na hobby nie znaczy ze trzeba je glupio wydac na sile, za 5000 funtow kupie lepszego, a czesci z tego uratuje i zostawie.
Dlatego kupilismy te dwa poniewaz nie poszukalismy dobrze, kupowalismy sami (nie znajac sie) itd. Za niewiedze sie placi. Dlatego pytam was, a ze moje wypowiedzi moga byc nielogiczne to normalne przeciez ja o tym mysle codziennie i zmieniam zdanie na bierzaco:) jak baba albo gorzej, jak trzy baby.
gruda / 2015-11-11 19:38:11 /
za 5000 funtów pewnie kupisz tam lepszego ale pewnie nie idealnego. Za tę kase u nas zrobiłbyś ładnie budę. I miał na lata.
A mk3 zrobicie pewnie po kosztach i za dwa, trzy lata będziesz poprawiał. Nie żebyś był pierwszy, który popełnia taki błąd, ale w czasach internetu to trochę głupio bo jest kogo zapytać.
wąski77 / 2015-11-11 19:42:19 /
gruda chyba sam masz problemy ze zrozumieniem tego co chcesz powiedzieć.
Czyli zdanie "niestety, nie dam za remont wiecej niz auto bedzie kiedykolwiek warte" odnosi się do MK I kolegi, a swoje MK3 będziesz ratował bez względu na koszty?
W takim razie bardzo Ci dopinguję i jeszcze lepiej rozumiem decyzję. Też bym nie wyłożył kasy na remont samochodu kolegi, nawet gdyby wartość samochodu przewyższała koszty tego remontu.
Młody_wFe / 2015-11-11 20:26:03 /
Uwierz mi ze my Ci zyczymy jak najlepiej, chcemy tylko wyprostowac twoja wizje teoretyczną na praktyczną... to nie jaguar e type, dobry remont strucla przekroczy jego wartosc na 100% a to strucel jest. Masz 3 wyjscia : albo robisz te capri dobrze i wrzucasz w kazde po 50 tys zl albo kupujesz jakies ladne i wrzucasz 10 tys na detale i masz piekna fure i trzecia wersja olewasz temat :)
boncky / 2015-11-11 20:59:24 /
Dobrze Ci radzę, ładuj to na lawetę i wracaj do PL, tu zrobimy Ci to jak na warunki brytyjskie dobrze i tanio ;) A przy okazji przywiózłbyś mi jakieś części do Scimitara ;)
zapek??? !G.O.P! / 2015-11-11 21:39:27 /
Ja wiem, ze chcecie dobrze, Mlody tez chce dobrze tylko po co taki ton ktory od razu wkurwia i psuje atmosfere?:) no nie jest to ferrari, musicie zrozumiec ze zdrowy rozsadek ma czesto racje i bierze gore ponad emocjami gdy te juz opadna. To wlasciwie nie jest tak ze ten moj a tamten kolegi bo oba sa nasze, kupione za kase naszej wspolnej firmy:) gdyby to byl ostatni capri na swiecie, albo jeden z 5 ostatnich to oczywiscie wtedy sie nie patrzy na koszta.
gruda / 2015-11-12 11:54:54 /
A miałem brać to mk1 :( , mojego dziobaka wyciągnąłem z takiego stanu .
inSom / 2015-11-12 12:09:07 /
insom Twój dziobak był w lepszym stanie niż to capri mk1 chociaż przed rozbiórką wyglądało dobrze
mishq (Mateusz G.) / 2015-11-12 16:00:33 /
Sorry gruda, faktycznie wsiadłem na Ciebie trochę z dupy. Trzymam na poważnie kciuki za tego kapcia i za Ciebie, żebyś się nie zniechęcił. A pomysł z robieniem go w PL nie jest głupi, przemyśl. Na pewno będzie taniej niż w GB.
Młody_wFe / 2015-11-12 20:44:12 /
2 Capri mniej w PL , kupione i wywiezione do kraju gdzie o Caprika w ładnym stanie i rozsądnej cenie całkiem łatwo :D Kompletna paranoja .... No , ale działaj coś skoro obrałeś taką taktykę :D
MikeB4 / 2015-11-12 22:57:38 /
Za to mój się odrodził dzięki Anglikowi więc bilans jest juz bliższy zeru:) Dodaj do tego mojego scimitara wyrwanego wyspiarzom a humor Ci się poprawi :)
zapek??? !G.O.P! / 2015-11-13 09:31:34 /
gruda w jaki sposob zamierzasz rozwiazac problem posiadania polskich rejestracji? Czy nie jest aby tak, ze masz prawo poruszac sie tym capciem jedynie przez 2tyg od daty przekroczenia granicy?
Dla oslody dodam tylko, ze kilka tyg temu ktos wystawil na ebay brooklandsa za okolo £4000 i poszedl juz pierwszego dnia, nawet wygladal chyba troche zdrowiej od tego czerwonego capcia ;)
szeski / 2015-11-13 10:02:41 /
Zawsze można przeżucić kierownice na prawą :)) Ze szwagrem tanio robimy :)
Trójkąt / 2015-11-13 14:56:10 /
hehe o kurde... ale przekładka. a po ile to! :)
Świr_BDG / 2015-11-13 15:57:12 /
Szeski juz prawie zakonczylem podobna adaptacje kierownicy od play station:) A dlatego z polski, ze #1 najtansze z europejskich krajow, #2 chcialem z lewa kierownica (bo ogolnie sa wiecej warte) #3 angliki maja same male silniki a te duze sa duzo drozsze, #4 bo bylem za glupi zeby przewidziec ze to auto bedzie zbiorem nie pasujacych do siebie puzzli:)
Mozna jezdzic pol roku na polskich blachach, ale auto przyjechalo na lawecie wiec nie bylo zarejestrowane w dover ze wjezdza wiec bede mial pol roku na przerejestrowanie od pierwszego zatrzymania przez policje.
gruda / 2015-11-14 00:18:13 /
Jezeli masz status turysty to masz faktycznie 6mc, jesli pracujesz legalnie to masz jedynie 2tyg po czym szybki wypad do Francji lub przerejestrowanie na lokalne blaszki.
Powodzonka
szeski / 2015-11-14 00:53:47 /
ze to auto bedzie zbiorem nie pasujacych do siebie puzzli:)
#1 najtansze z europejskich krajow
Te dwa punkty są ze sobą ściśle powiązane --- dlatego w klubie jak ktoś chce mieć ładne Capri (starego Forda ogólnie) to najcześciej przywozi z Niemiec , Francji , Holandii :D A nie patrzy na to co tanie , bo w konsekwencji drogie jak dodasz remont i usuwanie patentów ....
MikeB4 / 2015-11-14 01:27:41 /
Teraz juz wiem:)
gruda / 2015-11-14 01:35:09 /