mam pytanko: jest na silniku taki ...chyba regulator cisnienia czy cos (?) z dwoma wezami cisnieniowymi podlaczonymi di rozdzielacza paliwa, wezem do ukladu dolotowego i wtyczka dwubiegunowa... i chodzi o ta wtyczke bo u mnie wisza te przewody a nie wiem gdzie je podlaczyc i co one robia jak jest na nich napiecie?
Kriss_MustangII / 2002-10-31 11:50:14 /
to jest regulator nagrzewania sie silnika
sluzy do wzbogacenia mieszanki podczas nagrzewania sie silnika i rowniez podczas normalnej pracy w zaleznosci od podcisnienia
jego dzialanie jest polaczone z taka "trabka" na lewo od niego ktora reguluje dodatkowy doplyw powietrza
podlaczenie obu tych urzadzen jest proste, jeden styk to masa drugi to plus, ten sam wspolny dla nich obu i dla pompy paliwa, zalaczany jest on przekaznikiem
dla chetnych mam narysowany schemat
camaro / 2002-10-31 12:08:20 /
a mozna prosic ten schemat na maila?
z gory dzieki
ide podlaczyc i zobaczymy...
Kriss_MustangII / 2002-10-31 12:15:56 /
W Auto Experice chyba widzialem jakies schematy.
PS Kupujecie/prenumerujecie ta gazete?
Seemann / 2002-10-31 13:31:49 /
http://www.capri.pl/garage/ford-capri-2.8i-k-jetronic-wiring-diagram.gif
Michał Konieczny / 2002-10-31 18:36:18 /
moze czegos nie zauwazylem, ale powiedz mi Michal jak wejsc ze strony glownej na ta ze schematem k-jetronica do ktorego link podales?
tak samo do statystyk, gdyby nie bylo odnosnika w nowosciach to chyba nie da sie tam wejsc?
camaro / 2002-10-31 19:45:12 /
To moja wina - do tego schematu zadnego dojscia nie bylo. Ja kiedys ten schemat namalowalem na czyjas nagla potrzebe, i tylko podalem link na forum. W sumie to zrobil sie troche balagan w spisie tresci strony. Postaram sie to troche uporzadkowac.
Michał Konieczny / 2002-10-31 22:39:16 /
Przepraszam, że nie w temacie ale chyba (o ile znowu się nie pomyliłem:) brakuje linka do strony z porównaniem Capri Mk1 i Capri Mk1/2.
Pozdro
michukrk / 2002-11-01 11:22:36 /