logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » tematy prawne » Reklamacja kuriera - DPD

Reklamacja kuriera - DPD

Witam
Jakiś czas temu zakupiłem na forum od SKUN_3M'a nowy reflektor do Capri mk2. Niestety wczasie wysyłki reflektor został rozbity. Paczka ubezpieczona, protokół zniszczenia spisany z kurierem etc. Ogólnie wszystko się zgadza poza jednym. Firma DPD wymaga: "udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości ( np. paragon, faktura zakupu, faktura sprzedaży, wydruk zakończonej aukcji plus potwierdzenie przelewu, umowa kupna sprzedaży, kosztorys naprawy z pieczątką serwisu)". I tu mam problem - jedynie co posiadam to potwierdzenie przelewu do SKUN'a, niestety to nie wystarczy. Moje pytanie czy ktoś kiedyś miał do czynienie z ww procedurą? Jak temu zaradzić?

Pozdrawiam Tomczi

Tomczi / 2015-10-26 23:41:01 /


niech Ci SKUN napisze umowę sprzedaży z datą wsteczną :)

najdos Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-10-27 00:05:35 /


załatwimy sprawę :)

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-10-29 21:40:31 /


Jeśli problem jest jeszcze aktualny, to radzę zgłosić się do rzecznika konsumentów.

Emil37 / 2016-04-30 22:32:22 /


Sprawa zakończona pozytywnie, dzięki wielkie Skunowi za pomoc. Po 3 msc od rozpoczęcia sprawy, po paru mailach ponaglających przyznali odszkodowanie. Nie wiem czy odpowiedź pozytywna była ze względu na charakter sprawy czy ze względu na przekroczenie czasu reklamacji. Ogólnie kontakt z DPD ciężki ale obcowałem z gorszą obsługą.


Pozdrawiam Tomczi

Tomczi / 2016-04-30 23:44:17 /