Witam
Jakiś czas temu zakupiłem na forum od SKUN_3M'a nowy reflektor do Capri mk2. Niestety wczasie wysyłki reflektor został rozbity. Paczka ubezpieczona, protokół zniszczenia spisany z kurierem etc. Ogólnie wszystko się zgadza poza jednym. Firma DPD wymaga: "udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości ( np. paragon, faktura zakupu, faktura sprzedaży, wydruk zakończonej aukcji plus potwierdzenie przelewu, umowa kupna sprzedaży, kosztorys naprawy z pieczątką serwisu)". I tu mam problem - jedynie co posiadam to potwierdzenie przelewu do SKUN'a, niestety to nie wystarczy. Moje pytanie czy ktoś kiedyś miał do czynienie z ww procedurą? Jak temu zaradzić?
Pozdrawiam Tomczi
Tomczi / 2015-10-26 23:41:01 /
niech Ci SKUN napisze umowę sprzedaży z datą wsteczną :)
najdos / 2015-10-27 00:05:35 /
załatwimy sprawę :)
SKUN_3M / 2015-10-29 21:40:31 /
Jeśli problem jest jeszcze aktualny, to radzę zgłosić się do rzecznika konsumentów.
Emil37 / 2016-04-30 22:32:22 /
Sprawa zakończona pozytywnie, dzięki wielkie Skunowi za pomoc. Po 3 msc od rozpoczęcia sprawy, po paru mailach ponaglających przyznali odszkodowanie. Nie wiem czy odpowiedź pozytywna była ze względu na charakter sprawy czy ze względu na przekroczenie czasu reklamacji. Ogólnie kontakt z DPD ciężki ale obcowałem z gorszą obsługą.
Pozdrawiam Tomczi
Tomczi / 2016-04-30 23:44:17 /