gielan@tlen.pl / 2005-07-27 18:49:27 /
mam problema żuca koksem na wolnych obrotach przy stałych np.3000 cisza z dymami
acha i pali 5l paliwa do rozgrzania ale takiego ledwo co
kumpel mi powiedział że pcjent umarł ja mówie gażnik pytnie do was DROGA BRACI
co mam zrobić aby mój FCMK3 znów żył pełniążycia??
gielan@tlen.pl / 2005-07-27 18:52:39 /
Nauczyc sie pisac i jezdzic na benzynie a nie na koksie, to nie parowoz.
Oraz sprawdzic membranki w gazniku.
pmx (wiewior;) / 2005-07-27 18:56:47 /
sorki mam dyzgrafie szypciej pisze niż myśle
które membranki
gielan@tlen.pl / 2005-07-27 18:58:54 /
a wlane jest paliwko mimo że ze śląska jestem
acha to jest v6 2.0l
nie mam pojęcia od czego zacząć
gielan@tlen.pl / 2005-07-27 19:01:07 /
a ja nie czaje o co chodzi :O :O :O
Wojdat / 2005-07-27 21:56:15 /
Jezeli kopci i zzera mnostwo paliwa to prawdopodobnie popekaly w gazniku membranki i zalewa go benzyna - norma przy jezdzie na gazie. Kupuje sie reparaturke w sklepie i wykonuje "regeneracje gaznika".
Niech ktos napisze jak sprawdzic te membranki bo ja nie wiem :)
a sam sie chetnie dowiem
pmx (wiewior;) / 2005-07-28 00:36:32 /
no to już konkrety jaki jest orientacyjny koszt tych membranek
gielan@tlen.pl / 2005-07-28 15:01:05 /
i gdzie je moge kupić
gielan@tlen.pl / 2005-07-28 15:01:52 /
50-100zł do kupienia w sklepach motoryzacyjnych, zakładach naprawy gazników etc.
koszt w dużej mierze zależy od kompletności zestawu.
albo ssanie się przycina i nie ma ochoty się otworzyć, albo membranka siłownika Pull-down padła i nie ma co otwierać ssania przy dodawaniu gazu (tej membranki nie ma niestety w żadnym dostępnym na naszym rynku zestawie), albo soę prztarł pływak od leżenia na dnie komory, albo jest nieszczelny zaworek iglicowy, albo poszli do lasu...
granadziarz_3M / 2005-07-28 17:31:52 /