logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » JAKI TO SILNIK ?

JAKI TO SILNIK ?

Może ktoś pomoże określić doładnie jaki to silnik?
Numery na bloku po prawej stronie pod kolektorem wydechowym na bloku.
GBBC44901
niżej: 21030
jeszcze niżej:70HM6015A-A

trupek81 / 2015-10-09 10:56:49 /


Będę strzelał: pinto 1.6 :)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-10-09 11:09:14 /


jak wyżej Pinto 1.6.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-10-09 11:11:41 /


a jak to rozkminiliście , bo z tego co jest w "garaż" to ja tego nie widzę :)))))
I oczywiście dzięki ...... a może jeszcze rok wywróży ktroś ???

trupek81 / 2015-10-09 11:42:52 /


Pod kolektorem wydechowym powinien byc odlew np.16 , 20

Jac Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-10-09 12:20:38 /


Jest tam takie płaskie pole z miejscem do nabijania numerów ....

2 pierwsze litery to rok i miesiąc produkcji -- kolejne 5/6 cyfr to numer seryjny

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-10-09 13:12:18 /


a coś więcej bo też mam taki.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-10-09 13:20:55 /


oki... ale GB czy BC i jak to rozkodować ---- oczywiście piszesz tu o roku i miesiący zakodowanym w numerze silnika. A co z pojemnością ? Pod kolektorem pusto :(((

trupek81 / 2015-10-09 13:43:17 /


a znalazłem na lewo od broku - ale v 17 ???? a to r4 więc z kąd to v

trupek81 / 2015-10-09 13:50:24 /


A na "łapce" co skrzynie przykręcasz po stronie kolektora nie ma nic nabite?

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-10-09 14:56:04 /


może to numer z dawnych czasów :) kiedy w dowodach rejestracyjnych widniało jeszcze pole na numer silnika, a czasy były ciężkie i "szczepany" były na porządku dziennym .
Ktoś kto musiał "uzgodnić" budę z papierymi jakie mu w łapy wpadły, musiał pobawic sie numeratorami też na bloku silnika ...

bywało że Caprik 1600, miał papiery od 2300 i nikt w to dalej nie ingerował...

EL COYOTE Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-10-09 15:34:51 /


A faktycznie jest LCT...:))))
On raczej nie szczepiny chociaz nie oryginał z tego Caprica, bo to MK1 z marca 69 i miał V4 1700 GT a teraz jest R4.
numer silnika wygląda terz na oryginał, a reszczt to odlewy ( te pod nr.silnika i to V17).

trupek81 / 2015-10-09 15:45:32 /


LCT - czyliw/g tabelki na "garaż" to- pinto OHC R4 1600 - niski stopień sprężania . Dobrze to kminie ?

trupek81 / 2015-10-09 15:50:50 /


q-wa - źle zobaczyłem :LC to Pinto OHC R4 1600 Wysoki stopień sprężania,,,a T ?????
czyli Panowie na początku trafili w 10.

trupek81 / 2015-10-09 16:29:56 /