mam dwa mosty z mala glowka oba z TCIII :
maly most 3.78 z malymi bebnami z 1.6
maly most 3.45 z duzymi bebnami z 2.3
Ktory bedzie lepszy do
Pinto 2.0 (troche poprawiony) + skrzynia 5 + kola 6x13 + opony 185/70/13 r
(od swieta beda zakladane na tyle 7calowe + opony 205/60)
w zimie 5.5x13
♠MAD♥DOG♠ / 2015-09-04 20:37:54 /
Myśle że to kwestia czego oczekujesz po zamontowaniu, lepszej zrywności czy v-max?
jacob81 / 2015-09-04 20:42:21 /
Jak masz skrzynię 5 to ten 3.78 będzie lepszy.3.45 był stosowane z V6 2.0 i 2.3 gdzie moc masz dostępną już od niskich obrotów.Ja tak mam i koła 15"/195 a swojego czasu siedziały 215 i ładnie to wszystko razem grało.Dodatkowo łatwiej dostać bębny,szczęki i łożyska do tego mostu no i dużo tańsze są.
PL / 2015-09-04 20:49:23 /
jakbym szukal zrywnosci to bym nie pytal o te konkretne dwa mosty ;) tylko bym kupil taki od 1.3 bo te sa chyba najbardziej zrywne :)
chodzi mi o jazde na codzien ale i zeby np w trasie lecial wiecej niz 100 czy 120 i wiecej nie mogl.
interesuje mnie ktory z tych mostow bedzie mial lepszy stosunek vmax do przyspieszenia.
♠MAD♥DOG♠ / 2015-09-04 20:53:52 /
3.78 bedzie lepszy.U mnie siedzi z 2.0 ze Sierry 105KM i ma zarówno zrywa jak i V max
PL / 2015-09-04 21:01:08 /
tak, wkładaj standard 3.78. Do latania na co dzień jest fajniejszy. Nie znam tego 3.45 ale ja mam w zielonym dziobie 2.0 R4 + 3.44 + 5b +14" i w trasę jest super, ale tak po mieści to nie daje radości z jazdy. Zdecydowanie lepie mi się jeździło drugim dziobem 2.0 R4 + 4b + 3.78 + 13". Tyle że po wyżej 100km/h brakowało bardzo 5 biegu.
amator liil (EM) / 2015-09-04 21:52:59 /
no to chyba tak zrobie tylko przeloze bebny duze do tego 3.78 bo na przod daje wentyle + zaciski od granatnika 2.8
♠MAD♥DOG♠ / 2015-09-04 21:59:03 /
3,78 to chyba nie. Jak Twoje 2.0 jest poprawione, to spokojnie da sobie radę z "dłużyszym" mostem.
Fajnie się jedzie 100 km/h mając niskie obroty.
Chyba ze budujesz auto do sportu.
Ja obecnie jeżdzę na moście 3.67 i szukam przekładni 3,1 lub podobnej.
Miałem kiedyś 1,6 dobrze zrobione i most 3,44 był idealny. Potem mialem 2.0 o mocy 115KM i most 3,44 pozwalal nawet na piski opon na 3 biegu.
Po pierwsze na pewno duże bębny - małe tylko na miasto i z silnikiem 1.3 albo 1.6.
Po drugie czy N9 masz z 2.0/2.3 czy 2.6/2.8? Krótka jedynka czy długa?
Po trzecie o ile podcliwione to Pinto? Daje 110 PS przy 6k rpm czy 140 PS przy 7k ?
Z dyfrem 3.78 na piątce przy 140 km/h motor będzie miał 4000 rpm, a z dyfrem 3.45 - 3650. Jeśli nie zamierzasz gonić po Hitlerowie z prędkościami rzędu 170, to wolałbym 3.78, ale czekam na odpowiedzi na dwa wyżej zadane pytania.
Pozdreaux.
KRK 4m
/ 2015-09-04 23:58:57 /
Silnik jak i skrzynia z "Ford Granada Mk IIb 2.0 R4 Pinto GL 1982" od Kohito
co do poprawy fabryki to wg hamowni
http://files.capri.pl/u/f/a/55d86bd7c4ffa.l.jpg
ale z tego co ustalilismy to chyba cos sie pomylili
♠MAD♥DOG♠ / 2015-09-05 00:05:41 /
Skoro w Capri przy 2.0 były mosty 3.44 to pytanie raczej czy będziesz częściej jeździł sam na pusto czy z rodziną i przyczepą. Jak raczej sam i na pusto to lepiej ten 3.45 no chyba ze skrzynia temu nie podoła
michukrk / 2016-02-07 00:51:02 /