Duzo jest roboty przy wlozeniu silnika ze skrzynia automatyczna do grandy od scorpio 2.9?bedzie pasowac wal most i takie tam czy dac sobie spokoj??
efrenzy / 2005-06-15 21:37:42 /
wejdź w klub, dział nasze samochody i poszukaj co i u kogo jeździ, zapytaj właścicieli jak sie montowało te silniki.
grabasz / 2005-06-15 22:02:30 /
jesli chodzi o most to zostaw orginalny od granady
sam silnik to moge powiedziec ze pasic bedzie raczek skrzynia tez podejdzie bez zadnych przerobek , co wiecej to niech napisza ci co montowali automat scorpiakowy w grandzi
Wojdat / 2005-06-15 23:02:58 /
Silnik podejdzie, nałapach od granadowej V-ki. Skrzynia zmiesci sie napewno, z mechanicznych przerobek inne jest mocowanie shiftera - trzeba troche spasowac ;D Dlugosc lacznika zmiany biegow tez pewnie trzea bedzie zmienic. Łape bede mierzyl niedlugo. Wal raczej od granady! Bo od scorpio jest z pol metra dluzszy ;P
Mysza liil (EM) / 2005-06-16 07:02:14 /
Ja przerabiałem Granade z manuala więc wpasowany mam shifter od scorpio, po prostu wycięliśmy kawałek mocowania ze scorpiaka i zamocowaliśmy na tunelu. Mocowanie skrzyni jest dość mocno przerobione, z tego co pamiętam mam coś na zasadzie dystansu między mocowaniem w karoserii a łapą od skrzyni od scorpiaka. chyba mocowanie granadowskie nie chciało podejść bo skrzynia od scorpio jest dłuższa. (nie pamiętam dokładnie jak to było :) ). Wał musiałem oddać do przeróbki, przy okazji jest już tylko na jednym przegubie.
myśle że będzie jeszcze problem natury elektronicznej,tj.skrzynia a4ld(scorpio)ma czwarty bieg i tak zwany lock-up sterowany elektronicznie i układ sterujący współpracuje z jednostą zarządzającą silnikiem.Nawiasem mówiąc sam przymierzam sie do takiego rozwiązania ale nieznalazłem jeszcze schematu elektrycznego i czegoś ciekawego możesie tu dowiem?
problem bylby z A4LDE z ostatniego Scorpio, to ta skrzynka ma elektronicznie sterowany overdrive, lock-up i wogole zmiany biegow
zwykla A4LD nie powinna sprawiac wiekszych problemow, ale nie probowalem z tym kombinowac
camaro / 2005-06-23 07:50:05 /
starsza taksamo.Więc troche lipa
elektroniczne sterowanie lockupem w A4LD to krótko mówiąc przekaźnik sterowany guzikiem załączającym się jak wciśniesz gaz do dechy. Skrzynia jest też podłączona do kompa sterującego wtryskiem, jeżeli przekładasz komplet to nie ma problemu
Troche się niezgadzamTo co znajdujesie pod pedałem gazu to w zasadzie jest kickdown,i jest on do redukcji biegu przy wysokim obciąrzeniu.Zresztą-odsyłam do strony http//nadarzyn.com.pl/body/,dział dokumentacje.Znajdujesie kompletny almanach do skrzyni a4ld a i posiadacze forda ze skrzynią c3 coś dla siebie znajdą!
lockup to spięcie konwertera na sztywno.. i można ostatecznie zrobić to na przewłączniki! wówczas mamy wpływ na jego działanie.. załaczając lockup spadają nieco obroty silnika i nie ma strat mocy na konwerterze.. coś a'la dodatkowy nadbieg..
Trójkąt / 2005-06-23 23:21:46 /