Witam
mam pytanie,zrobiłem porządki w garażu i tak sobie pomyślałem:
silnik 2.1 D (niekompletny złomek bez wałka rozrządu)z rozrusznikiem i kielichem skrzyni biegów pasującą do tego Diselka i V6 2.3 bez rozrusznika i skrzyni.
Czy można przełożyć koło zamachowe z dizelka do V + skrzynia ?
pozdrawiam M
Consul2.3V6 / 2005-05-12 15:46:21 /
Czy można przełożyć koło zamachowe z dizelka do V + skrzynia ?
To chyba powinien byc tytuł wątku ??
A co ma dać taka przekładka ?
MikeB4 / 2005-05-12 17:46:18 /
ano koło zamachowe + rozrusznik + skrzynia od dizelka leżą bezużytcznie
a mam zapasową V-ke 2.3 za którą planuję się zabrać,zastanawiam się czy można je
połączyć
Consul2.3V6 / 2005-05-12 21:35:17 /
do v6 da rade zalozyc tylko tarcze sprzegla od dieselka, natomiast idealnie pasuje skrzynia biegow, oczywiscie po wymianie dzwona na ten od V6 (moze byc od skrzyni IV di V o odwrotnie)
Mysza liil (EM) / 2005-05-13 06:57:07 /
Mysza, wyobraź sobie ile czasu schodziłby z 6000 obrotów 2,3 z kołem zamachowym od klekota!!! A jak łatwo byłoby zerwać kapcie przy ruszaniu! Oczywiście jak już silnik raczyłby wejść na jakieś obroty...
granadziarz_3M / 2005-05-13 07:44:50 /
Czyli mam rozumieć ,że dzwon od dizelka i V nie są zamienne?
Consul2.3V6 / 2005-05-13 15:14:47 /
nie
a zamach od diesla jest za ciezki i tak jak pisal granadziarz silnik mulowato by sie wkrecal i osiagal nizsze predkosci obrotowe oraz powoli by schodzil z tych obrotow
takie ciezkie kolo jest w transicie benzyniaku :) wlasnie takiego testuje i na 5 biegu chodzi jakby mial "wolne kolo" jak w syrenie :P czyli puszczam gaz a on jedzie i jedzie :) hehe
ale do osobowki odradzam
pozdro
Zakrzak! / 2005-05-14 18:44:39 /
dzwon od diesla przykręca się do silnika na 3 śruby M12 na imbus 10mm, a do V6 na 6 śrub M10 na klucz 13mm (w oryginale, ale na 17mm też się da). Natomiast po odkręceniu dzwona, skrzynka od klekota jest 100% kompatybilna z dzwonem od V6. Łapa sprzęgła jest inna, łożysko takie samo.
granadziarz_3M / 2005-05-16 06:47:26 /