wiecie może ? w fordzie nie ma i nie będzie tak samo w saabie. silnik 1,7 V4.
Mam starą ale na starej wolałbym nie próbować. słyszałem kiedyś o czymś takim jak "klingielit" czy coś takiego. Karton odpada bo są tam kanały wodne. macie jakiś pomysł?
capriman / 2005-05-11 17:13:23 /
Podjedz do Agromy. Tam maja takie rzeczy w roznych grubosciach. Jak nie to po sklepach szukaj:)
Rysiek / 2005-05-11 17:21:59 /
możesz też złożyc na paste.
grabasz / 2005-05-11 18:02:50 /
grabasz nie dawaj takich cudownych rad
kolektor ssacy mozna sobie zlozyc na paste w rzedowce ale nie w V-ce
jak nie dostaniesz nowej uszczelki a stara jest w calosci to mozesz sprobowac ja dokladnie odtluscic, nasmarowac silikonem i zlozyc
jesli jednak jest b.stara i twarda jak kamien to szukalbym innej
w oldcarsie maja te uszczelki, pytales Chudera?
mi sie skonczyly
camaro / 2005-05-11 18:35:29 /
w sumie to jest prawie nowa pojezdzila 1 miesiac. Ale to Ajusa
capriman / 2005-05-11 19:15:49 /
po miesiacu to spokojnie mozesz jej uzyc, tylko odtlusc i uzyj dobrego silikonu
camaro / 2005-05-11 20:55:15 /
http://www.uszczelki.pless.pl/
http://free.polbox.pl/r/rgszwarc/
możesz się jeszcze posiłkować takimi firmami.. mają różne materiały.. wysyłasz im orginał oni na podstawie tego robią nową.. nie jest to jakaś droga sprawa.. niedawno dorabiałem uszczelkę pod głowice do nietypowego silnika R4. kosztowała 80PLN..
Trójkąt / 2005-05-11 21:58:57 /
dorabiałem w firmie z drugiego linku.. wysłałem uszczelkę priorytetem po 4 dniach miałem już na biurku nową... :)
Trójkąt / 2005-05-11 22:00:15 /
podepnę się pod ten wątek, choć rozchodzi mi się o kolektor wydechowy, a nie ssący,
a jak wiemy tam jest temperatura. Wspominał nie będe że klektor jest bardzo nie typowy, i najbliższe uszczlki są w UK. Znalazłem taki materiał na allegro :
http://www.allegro.pl/item213338808_kilngeryt_temperaturowy1_0mm_500x500.html
nada się? nie ciężko się wycina ?
rozjechany liil / 2007-07-10 13:57:43 /
a ja uszczelnialem kolektory wydechowe taka szara masa ktora pozniej sie mocno betoni i jest niezle.. :)
wiec moze taki patent? :)
Mac13k / 2007-07-10 13:59:22 /
ta, wiem taki cemencik czy coś, też kiedyś się "paprałem" ale chyba mi nie wyszło, bo nie zrobiło roboty...
rozjechany liil / 2007-07-10 14:00:28 /
A to zgubiłeś te uszczelki pod kolektory wydechowe ode mnie?
Mysza liil (EM) / 2007-07-10 14:09:05 /
tamtego kompletu nie ruszam, przynajmniej narazie, jak będzie fajnie jeździło to się rozłoży poprawi i złoży jak trzeba na dobrych uszczelkach, te dorabiane potrzebuję jako "testowe"
rozjechany liil / 2007-07-10 14:28:54 /
kawał rurki o średnicy otworów w głowicy, naostrzyć na szifierce i wybijać,
jak masz oryginalne uszczelki obskocz kilka sklepów, może sie okazać że pasowne, od XXX kosztuja grosze
Miałem podobny problem z zakupem dorobionych uszczelek:gumowej pod pływak zbiornika paliwa i z gumokorka pod pokrywę gaźnika tzw.szuflady.Znalazłem na allegro firmę wycinają wszelkie uszczelki płaskie,profesjonalnie,szybko no i tanio,kto nie wierzy niech się przekona.Kupiłem sobie kilka sztuk na zapas.
http://allegro.pl/uszczelka-plaska-wycinanie-uszczelek-wg-wzoru-i2153625975.html
Drof / 2012-02-23 17:25:32 /
Szukam materiału na uszczelke do v8. Problem w tym ze kolektor siada na obie głowice tak sobie. Luz miejscami 0,3mm przy pomiarze na sucho. Dodatkowo wąskie łączenie miedzy kanałami. Jakies pomysly lub doswiadczenia? Cos w miare sprężystego....
marian212 / 2023-08-21 22:19:05 /