Witam.Wie ktoś może jak albo posiada schemat instalacji silnika 2,8 EFI.Potrzebuję spjąć ze sobą komputer,moduł przy aparacie,wtryski i całą resztę tak żeby to działoało.
PL / 2015-05-13 19:52:16 /
http://www.fordopedia.org/parts-catalog/20-23-28-v6
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2015-05-13 22:35:55 /
Za wiele mi to nie pomogło.
PL / 2015-05-13 23:18:43 /
paczka poczta Mysza paczka poczta. Najszybszy sposób ;)
michalch83 / 2015-05-14 06:26:08 /
;)
Mysza liil (EM) / 2015-05-15 08:31:02 /
O, a Mysza tera będzie miał chwile czasu i porobi na "drutach" ;)
markokrk / 2015-05-16 20:03:48 /
Dzięki za pomoc ale mam już schemat elektryczny tak że teraz z górki, a jak się nie uda to będzie gażnik.
PL / 2015-05-16 20:11:45 /
Nie mam do silnika dwóch przepływomierzy które według mikrofilmów powinny być.Czy silnik bez tego będzie działał czy nie koniecznie.Jakie wogóle zadanie mają te dwa przepływomierze na dolocie powietrza?
PL / 2015-05-17 13:26:29 /
przepływomierz to obok czujnika wału (lub jego ekwiwalent) drugi najważniejszy czujnik w układzie wtrysku pozwalający określić ilość zassanego powietrza. Dzięki temu sterownik dobiera ilość paliwa. jeszcze się nie udało skonstruować wtrysku bez tego urzadzenia, choć mogą mieć rożną formę.
Chyba w Oplu... bo staremu fordowskiemu DOHCowi 8v czy escortowi rs2000 wystarczył MAPsensor...
Mysza liil (EM) / 2015-05-18 06:28:36 /
dlatego napisałem:
"choć mogą mieć rożną formę".
Map sensor, tak jak czujnik ciśnienia w wtrysku D-Jetronik, od którego zresztą wziął nazwę, mierzy pośrednio ilość zassanego powietrza.
W innym wątku się ze mną zgodziłeś na ten temat, tera nie... no różnie z tym bywa...
Fakt ze mierzy posrednio, nie oznzcza ze jest przeplywomierzem.
Mysza liil (EM) / 2015-05-18 13:29:08 /
jak ktoś pyta w taki sposób, to znaczy że nie ma pojęcia i ochoty na szczegóły, dlatego starałem się napisać przekrojowo.