logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Accuspark do kenta 1600

Accuspark do kenta 1600

Witajcie,

mam takie pytanie. Wiem że temat Accuspark już się pojawiał, ale chciałbym się upewnić czy wszystko rozumiem.

Zastanawiam się nad wymianą całego aparatu zapłnowego, wywaleniem rezystora i zamontowaniem tego kitu.

http://www.ebay.co.uk/itm/170647567009?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeśli dobrze rozumiem zyskam stabilniejszą i mocniejszą iskrę i zlikwiduję podciśnieniowe wyprzedzanie zapłonu.

Tak czy inaczej taki aparat trzeba ustawić odpowiednio, w sensie kąt wyprzedzenia.

Pytanie skąd się ma wziąć ta charakterystyka 'Fast Road'?
W sensie, że moduł w aparacie ma odpowiednią charakterystykę czy też 'mapę zapłonu'?

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-04-15 11:38:46 /


http://www.capri.pl/forum/679518

http://www.capri.pl/forum/531653

Trochę lektury.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-04-15 11:43:29 /


Te akurat widzialem

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-04-15 12:41:52 /


podciśnieniowa regulacja zostaje,
kąt wyprzedzenia ustawiasz zwyczajnie, z odpiętym podciśnieniem
inna charakterystyka bierze się z innych sprężynek i balastów w środku (to robi "mapę", czyli krzywą wyprzedzenia zapłonu w aparacie mechanicznym)
generalnie jest to aparat działający jak zwykły, tylko bez przerywacza
polecam

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-04-15 13:04:31 /


Cześć, wg mnie to nie ma regulacji podciśnieniowej, jest przerywacz, inna charakterystyka bierze się z innych sprężynek i balastów w środku - tak jak Flonder powiedział. Mam takie urządzenie w swoim Kencie.

Janek

JohnKa Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-04-15 15:08:23 /


Dokładnie takie mam:

http://www.burtonpower.com/parts-by-category/ignition-electrical-instrumentation/distributors/distributor-road-rally-type-fl303.html

JohnKa Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-04-15 15:18:19 /


Rozwiazanie bardzo fajne zamontowałem to do silnika ktory mailem w escorcie i byłem bardzomzadowolony, teraz jeździ ten moto u johnka i tez jest zadowolony.

Jezeli chcesz taki aparat zapłonowy daj znać to ci sprowadze

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-04-16 06:27:21 /


Ten z Accuspark tez jest bez podcisnienia, to sprawdzilem.

Moj seryjny jest bezstykowy z czujnikiem halla i modulem, wiec jedyne co bym zyskal to 'jakas mape' i brak sterowania podcisnieniem.

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-04-16 08:31:53 /