ktos to w koncu musial zrobic :D
Zakrzak! / 2005-04-25 23:40:27 /
Ale mój wątek przetrwał 512 postów:D!!!!!
Gurden / 2005-04-26 00:01:06 /
Przy moim łączu już dawno Gurden do niego nie zaglądąłem
Zakrzak - dobrze zrobiłeś :)
marian212 / 2005-04-26 00:35:06 /
1.nie wiem
2.batmobil :P
3 cos z duzego fiata :P
Main(misiek) / 2005-04-26 12:10:27 /
3 to coś bardziej z polomyzona :D
Trójkąt / 2005-04-26 12:11:51 /
126p po przeróbkach???
Albi_Poznan / 2005-04-26 12:41:39 /
nie to jest rower mijej babci oczywiscie jej projektu;)
cichymk / 2005-04-26 18:33:52 /
pojazd do łapania kur w PGR Pcim Dolny, na bazie syreny
pmx (wiewior;) / 2005-04-26 19:08:53 /
kiepsko panowie :) kiepsko
myslec dalej :)
Zakrzak! / 2005-04-26 20:14:37 /
sadzac po felgach to jest jakis stary prototyp ale jeszcze dojde jaki
cichymk / 2005-04-26 22:02:47 /
prototym, czy nie prototyp chyba jest nieudany bo zamonieli o przedniej szybie :P
Założe się, że zaraz pojawi się tu Krk4m i powie o tym wozie wszystko. Włacznie z nazwiskiem głównego projektanta i inżyniera odpowiedzialnego za łożyska kulkowe :)
Stawiam na ..... Krk4m :D
babejsza / 2005-04-27 00:09:20 /
Sądząc po tle (a w tle chyba Kamaz i jakieś sypiące się warsztaty, garaże) to auto z byłego bloku wschodniego, może nawet nasze polskie. Ale żadna ze znanych mi stron nie opisuje tego cuda. Zamienię swoje Capri na ten wehikuł ;)
Hrabia® / 2005-04-27 07:46:09 /
hrabia jestes najblizej :D
a co do tych 2 pierwszych zdjec to co rzadnych pomyslow?
Zakrzak! / 2005-04-27 11:10:43 /
A może to auto z Pana Kleksa w Kosmosie ;) ;) ;) ;) Nie ma pojęcia...
Hrabia® / 2005-04-27 11:14:58 /
to drugie to batmobil:D
cichymk / 2005-04-27 15:39:31 /
To pierwsze i drugie zdjecie zapodaje fajny klimacik wizji przyszlosci, ktora kreowano w latach 50, 60
gogoad / 2005-04-27 22:00:45 /
dokladnie
tylko jaki to samochod
cichymk / 2005-04-27 22:33:18 /
Pewnie jakis amerykaniec ;-) Dobrze mysle?
gogoad / 2005-04-27 22:38:32 /
Zakrzak! zlituj sie czlowieku:)
Rysiek / 2005-04-27 23:08:47 /
nie lituj sie sami dojdziemy
jak sie zlitujesz to nie bedzie zabawy;)
cichymk / 2005-04-27 23:33:36 /
Zakrzak zlituj się, bo jak nie to co drugi post to będzie wypowiedź cichego :)
babejsza / 2005-04-28 00:32:31 /
dlaczego co drugi????? :D
cichymk / 2005-04-28 08:04:10 /
cos nawet krk sie nie wypowiada czyzby tez nie wiedzial? :D
jestem bezlitosny hehe:)
Zakrzak! / 2005-04-28 09:58:17 /
Lol zalozcie sobie watek -Nabijanie punktow za aktywnosc :D
mitrov / 2005-04-28 10:15:03 /
...powiedział mitrov podskakując w rankingach aktywności o jedną pozycję wyżej ;) ;) ;) :P
Hrabia® / 2005-04-28 10:17:13 /
No kurde dajemy sie wam poprostu pobawić ale skoro tak... :P foto 1,2 to jest Hoech Colani - 900 ps, 14 litrów pojemności, 16 cylindrów, v max 400 km/h. Projektant - Luigi Colani, premiera światowa 7 stycznia 2000 w Stuttgarcie:P
Pe®ana / 2005-04-28 10:19:02 /
oczywiście Horch Colani
Pe®ana / 2005-04-28 10:23:15 /
qde skad wy to bierzecie?:)
Gleacken / 2005-04-28 18:08:37 /
perana a fot.3 ? :P
Zakrzak! / 2005-04-28 19:49:21 /
Tego trzeciego [a właściwie drugi pojazd z Twej zagadki] widziałem pare lat temu w rosyjskim czasopiśmie Modielist-Konstruktor. Nie pamiętam na jakich toto jest bebechach, a w bibliotece prenumerującej Modielista będę dopiero w środę i na dodatek nie jestem pewien, czy znajde czas na przekopanie pięciu-siedmiu ostatnich roczników. Generalnie jest to - o i le pamiętam - jakaś samoróba z terenu byłego ZSRS [Mołdawia, Łotwa, Ukraina?]. Niestety smaku i gustu w tym nijakiego nie widać - w przeciwieństwie do dziełka Colaniego, który mimo swych 77 lat nadal pozostaje jednym z najgenialniejszych architektów i proroków wzornictwa przemysłowego w skali świata.
To coś jak w tym dowcipie o gaździe, który chciał się do PZPR zapisać, żeby syn łatwiej dostał się na studia. A że chłopina feretrony na procesjach nosił i wiedzą nijaką ideologiczną nie grzeszył, więc sekretarz komitetu powiatowego zaczął go egzaminować, pokazując zdjęcia i portrety.
- Wiecie, obywatelu, kto to jest?
- Nie wim...
- Towarzysz Lenin, wielki wódz radzieckiej rewolucji. A to?
- Tyz nie wim...
- Towarzysz Edward Gierek, przywódca naszej partii. A tego znacie?
- Nii...
- Towarzysz Lech Bafia, sekretarz KW w Nowym Sączu. Oj, coś widzę, obywatelu, że się nie dogadamy...
Na co gazda zza pazuchy wyciaga zmiętą fotkę i pyta sekretarza:
- A tego znocie?
- Nie znam...
- To jezd Jontek Gąsienica, śwagier mojego brata. A ten za nim, w kapalusie?
- Nie wiem...
- Władek łod Przeklasów, krzesny mojego Jaśka. Wicie, panocku, wy nie znacie moik znajomyk, to i jo nie znom wasyk...
Pozdro.
KRK 4m / 2005-04-28 20:56:23 /
w sumie proste ale... Dodaje to zdjęcie raczej zeby samemu się dowiedzieć coś więcej o tym aucie, więc czekam na wyczerpujące wypoiedzi. Pozdro
Krzysiek_Poznań / 2005-04-28 21:04:17 /
jak dlamnie to jakaś tania replika tornado tempest z silnikiem forda pre crossflow 1500
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49758497
Krzysiek_Poznań / 2005-04-28 21:56:40 /
yyyy to w lublinie stoi??? chyb bede musial to obejrzec na zywo:D
Gleacken / 2005-04-28 23:01:28 /
Kolejna zagadka ;]
Main(misiek) / 2005-05-02 21:13:23 /
Przez dwa lata próbowałem sprzedać w Polsce komplet alusów do tego auta [ATS 5.5J13 na 3 śruby - rozstaw inny niż Renówki, Peugeoty czy Cytryny]. W końcu poszły przez E-bay do Belgii za zajefajne pieniądze. Podpowiem tyle, że oznaczenie ma dwucyfrowe i jeżeli obie cyfry są identyczne, to ma silnik R4 OHV z Renault R12/15, a jeśli pierwsza cyferka jest od drugiej mniejsza o 2, to silnik jest dwucylindrowym boxerem 850cc [jak pół Subaru czy Kaefra].
Ale generalnie rzadkość w naszym kraju - a szkoda, bo tylny napęd :)
Pozdro.
KRK 4m / 2005-05-02 21:29:16 /
zwykły daf, zdaje się , że ten już po kupieniu przez volvo.
.STICH. / 2005-05-02 21:37:12 /
VOLVO 66Gl chyba tak można odczytać z literek na klapie...
Gurden / 2005-05-03 00:07:40 /
"...w przeciwieństwie do dziełka Colaniego, który mimo swych 77 lat nadal pozostaje jednym z najgenialniejszych architektów i proroków wzornictwa przemysłowego w skali świata."
Może i jest jednym z najgenialniejszych, ale 35 lat temu zjechał na funty "dziobaka", więc go nie lubimy.
JΒ / 2005-05-03 00:38:07 /
daf 66 nie wiem czy wszystkie ale wychodzily ze skrzynia "variomatic" na paskach :) czyli nieskonczona liczba przelozen :)
pozdro
Zakrzak! / 2005-05-04 13:02:38 /
Dokładnie Volvo 66 [z 2-cylindrowym boxerem nazywało się 46]. Wszystkie miały skrzynię Variomatic, podobnie jak wcześniejsze [przed zmianą marki] DAFy 33, 44 i 55. Skrzynia manualna [zblokowana z dyfrem w tylnej osi, jak w Ferrari, Alfach i Porsche 924/28/44/68] pojawiła się w Volvo 343 [projekt DAF 77] dopiero po paru latach produkcji.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-05-04 19:16:29 /
Jak juz tu była ta wołga to i koncept pabiedy dorzuce jeszcze :]
http://www.crazyrussian.com/02/entry_946.php#body
spawn [2005-05-05 23:49:55]
KRK 4m / 2005-05-06 00:27:28 /
Megarewellacja!!
Ta Wołga V12 to przy tym cienizna. Tu chłopcy nie wykorzystali ani jednego elementu Pobiedy, a zachowując klimat nie pozostawiają cienia watpliwosci. Ford [by Gorki] rulezz !!
Pozdro.
KRK 4m / 2005-05-06 00:29:25 /
co to za pabieda która nic niema z pabiedy .. ;) chryslero/mercedes
ale jak w niego wlepiasz gały to widzisz pabiede, a jak np. wlepisz gale w Visosa to nic z capri nie widac :( pozatym ford tez ma dyzo ładnych konceptów !!
http://www.fast-autos.net/ford/ford.html
do lookniecia na tej stronce :)
pozdro
co to jest?
koła przykręcane na 3 śruby :)
Kornik / 2005-05-06 07:56:18 /
volvo? citroen? Ale teraz poszedłeś po całej linii, fiu fiu fiu...
Hrabia® / 2005-05-06 08:01:11 /
Komentarz do Pabiedy wg translatora stron rosyjskich:
na takim Zwycięstwie i suczek nie wstyd zdejmować!
SheGa - 20 Kwiecień ′05 - 02:15
;)
Młody_wFe / 2005-05-06 08:04:40 /
sadzac po komentarzach rosyjskich to im tez sie ta pabieda podoba;D
a jak dla mnie to bomba
cichymk / 2005-05-06 10:19:03 /
Kornik - mam dwie kandydatury, ale niewiele widać na tej fotce. Masz jakies drugie zdjęcie?
Pozdro.
KRK 4m / 2005-05-06 11:10:59 /
Witam po 3 tygodniach nieobecnosci :-)
Ponizej zagadka... Samochodzik stal pod moim domem, wiec poznalem nazwe firmy ktora go wyprodukowala, ale to jedyna informacja, jaka posiadam. Moze ktos wie cos wiecej.
Ananiasz / 2005-05-06 12:38:33 /
Aaaa... jeszcze jako ciekawostke dodam, ze zazwyczaj stal w doborowym towarzystwie :-)
Ananiasz / 2005-05-06 12:41:58 /
To żółte to jakoś tak Lamboghinowato wygląda.
Młody_wFe / 2005-05-06 13:54:39 /
to zolte to Murcielago
a lepsze fotki do swojej zagadki porobie moze dzisiaj
Kornik / 2005-05-06 13:58:09 /
Olek aka Wuj - jest to niejaki Asquith Shetland, produkowany w latach 1986-95 w Great Yeldham niedaleko Colchester [hrabstwo Essex] na podzespołach Relianta. Silnik R4 848cc/40PS, tylny napęd, nadwozie o wymiarach 335/150/165cm [deko wyższy Fiat CC/SC czy Matiz] jest repliką Morrisa Minora rocznik 1929. Istniał jako furgon, furgon podwyższony oraz taksówka.
Taże sama firma Asquith produkowała także serię większych pojazdów o długości rzędu 560-620cm i szerokości 210cm, opartych na podwoziu i silnikach Transita. Stosowano motory Pinto SOHC 2.0 80PS oraz Diesel 2.5/70PS. Istniały modele: Shire [zamknięty furgon, w Polsce kilkanaście egzemplarzy używa Coca-Cola], Cob [pick-up lub podwyższony furgon do transportu konia wyścigowego], Mascot [9-miejscowy mikrobusik w stylu lat 30-tych] oraz Palace [większa wersja, kilkunastomiejscowy autobusik].
Co ciekawe, w 1999 r. produkcję owych "transitowych" Asquithów przeniesiono do... Katowic na ul.Korfantego 81. W ubiegłym roku miał do nich dołączyć nowy Shetland - identyczny zewnętrznie, ale pod spodem przednionapędowa Ibiza/Polo. Na dziś nie wiem, czy to wypaliło.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-05-06 14:00:00 /
A czy to nie jest przypadkiem ex-Paliowóz?
Hrabia® / 2005-05-06 14:07:46 /
Dzieki wielkie krk4m. Jedyne, co o nim wiedzialem, to fakt iz pochodzi z fabryki Asquith Motor Carriage i ze jest super :-) Teraz moja wiedza jest duuuzo glebsza. Lambo nie bylo przedmiotem zagadki...
Ananiasz / 2005-05-06 15:01:50 /
ha! przypadkiem natknąłem się w sieci...
oczywiście autko z Europy :)
To i ja mam zagadkę:
Jaki to samochód... był, bądź jakie samochody?
:)
gryziu liil (EM) / 2005-05-06 15:26:50 /
krecik?
a ja wiem, ale nie powiem ;) stoi toto przy wejściu na rynek w Chojnicach...
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2005-05-06 19:30:22 /
pmx (wiewior;) / 2005-05-10 10:15:17 /
Chatka z piernika na kurzej stópce?
Hrabia® / 2005-05-10 10:19:34 /
Duży Fiat??
125p wersja weselna :D
pmx (wiewior;) / 2005-05-10 12:08:39 /
No i co, Kornik? Masz więcej fotek tej ramy z kołami na 3 śruby?
Pozdro.
KRK 4m / 2005-05-12 21:20:44 /
napewno nie Alfa :) z czego pamiętam Tworcą tych aut jest jest człowiek któy brał udział w w wyścigach w w nich stracił swoja pełnosprawność (jak coś pomieszałem to sorry) , mają nawet swoj Racing Team :)
Mam dla was zagadkę, tym razem nie jaki to samochód. Otóż mój teść zrobił wózek do trzymania na nim iglaków i kwiatków (ma szkółkę roślin). Pytanie brzmi: wskaż element znanego wam samochodu i nazwij tą część. Trudne? ;)
m.kozlowski / 2005-05-20 08:31:47 /
hehehehe. A to dobre :)
gryziu liil (EM) / 2005-05-20 08:38:34 /
a ta czarna "rączka", "trzymadło" nie jest drążkiem stabilizacyjnym czasami?
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2005-05-20 08:46:01 /
jest i to od tauniego
BRAWO!!! jesteście jeszcze lepsi niż myślałem ;) Gratulacje.
m.kozlowski / 2005-05-20 08:52:48 /
noo uściślając to tylny drążek stabilizacyjny :]
Trójkąt / 2005-05-20 09:03:48 /
a to co jest?:))
http://www.funpic.hu/files/pics/00024/00024046.jpg
granda ? falcon ?
A ja upolowałem takie cudo
bogdanw / 2005-07-17 12:17:19 /
http://img250.imageshack.us/img250/4340/76ss.jpg hm??
troche jest wspomniane o tym samochodzie na stronie http://espa1.webpark.pl/#8
szecho / 2005-08-13 15:34:29 /
Dach i szyby są z Syreny 105, podwozie i silnik - nie wiem. Całość skonstruował sobie w domu z laminatów jakies 40 lat temu inż.Władysław Okarmus, najsłynniejszy polski konstruktor szybowców [Jaskółka, Mucha, Foka, Cobra, Halny, Jantar i wiele innych].
Autko myka do dziś po Wrocku.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-08-13 15:52:45 /
A dekielki na felgach pochodzą z saaba ;-)
P.S.
Wiem gdzie stoi więc jak będę tam jeszcze to zrobięfotki wnętrza.
Pozdro
No to ja się wbiję w ten wątek, bo nie mam innej koncepcji.
Noszę się z zamiarem sprzedaży felg 15' (paskudnych dla niektórych), więc chciałem się zapytać naszych bonzów, czy wiedzą, czy te felgi były w sprzedaży salonowej z jakimiś modelami aut? Sprzedając je chcę skierować ofertę do dobrze dobranej grupy odbiorców - na Allegro za smieszna kasę ich nikt nie chciał, więc zanim je wywiozę na złom może ktoś się nimi zainteresuje.
Felgi niemieckie EXIP
6Jx15 H typ KBA 40699
rozstaw śrub 4x108
(nie znam ET, bo nie jest oznaczone na feldze)
specjaliści w tej dziedzinie mówią o ok. 44
Thnx:)
Wasz oddany:
Hrabia® / 2005-09-09 13:50:30 /
a teraz moja zagadka ? hi hi co to jest?
TOMEK "MIARQA" / 2005-09-09 14:16:13 /
Reno Ogień?
Hrabia® / 2005-09-09 14:23:20 /
brrrrravvvviisssiiimoooo mam takie dwa i pół ognia piekna furrra kocham moją fugonetke tak jak moją kaprisie a i ... jeszcze moją dziewczyne ;-)
TOMEK "MIARQA" / 2005-09-09 14:27:58 /
To nie była trudna zagadka. W ramach rewanżu możesz rozwiać moje wątpliwości z felgami.
Hrabia® / 2005-09-09 14:33:30 /
http://www.intra-exip.de/ ja nie germanizowany ale myśle że tam znajdziesz odp firmowa stronka exip'a pozdro
TOMEK "MIARQA" / 2005-09-09 14:43:07 /
Wielce Czcigodny Panie Hrabio,
Z tego co wiem, to felgi Exip bywały zakładane fabrycznie tylko jako opcja w małych Oplach [Corsa, Kadett] i VW [Polo, Golf] - ale dotyczy to oczywiście rozstawu 4x100mm. Czy "par analogiam" postąpiono takoż z Fiestą - dalibóg nie wiem. Mam takiż komplecik z Golfa w domu i ET jest jednakże na nim podane - poszukaj dokładnie. U mnie jest od tyłu felgi, w jednej z czterech wnęk pomiędzy otworami na śruby, naprzeciw napisu "Made in W.Germany", zaś od przodu felgi są tylko trzy pola z napisami: "EXIP", "7Jx15H2" oraz "15700".
Pozdreaux.
KRK 4m / 2005-09-09 18:09:46 /
w sumie to sam niewiem co to.. ale tylna kanapa dość ciekawa.. i felgi..
ta... i coś ze zdjęciami pokręciłem.. jeszcze ta kanapa ..
Rzec można, że jest to mleczny brat Forda Capri i Cortiny. Autko zwie się Reliant Scimitar GTE i było w 1968 r. pierwszym [chyba] sportowym kombi. Buda wolna od problemów z rudym [żywica poliestrowa na włóknach szklanych - wzorem Lotusa Elite i Renault Alpine], motor Essex V6 3.0, skrzynia Ford E2614 [z nadbiegiem planetarnym 0.82 na III i IV biegu], zawias z dziobaka [wzbogacony z tyłu o prostowód Watta], zbiornik paliwa 78 [od 1975 r. powiększony do 91] litrów. Rozstaw osi 253cm, kół 138cm, kapcie 185/80HR14, skóra, elektryka szyb i lusterek [1968 rok !!], wspomagana kiera, ciemne szyby, przednia klejona, 20-sekundowe opóźnienie wygaszacza lampki w środku, itd. itp.
Od stycznia 1980 r. z powodu wyczerpania zapasów Essexa zastosowano Koelna 2.8, jednoczesnie wprowadzając wersję cabrio GTC. A felgi to Wolfrace Slot, takie same jak ma C0ke na swoim kapciu, a Perana na Escorcie.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-09-11 00:20:00 /
Dodajmy jeszcze że firma Reliant kojarzona jest w Anglii głównie z malutkich 3 kołowych samochodów produkowanych na dość masową skale (jak na taki produkt) .... jedno koło z przodu - jeden kop i leży na boku ;-)
Bardzo fajne auto - brzmi też ciekawie - miałem okazje oglądać w Motorvision Classic i troszke sie zdziwiłem jak otwarto maske ;-)
MikeB4 / 2005-09-11 00:26:00 /
ten 3 kołowy grał w takim angielskim serialu... http://images-eu.amazon.com/images/P/B0001LAR6A.02.LZZZZZZZ.jpg
A także przewijał się błękitny w "Jasiu Fasoli" ;-)
Ten 3 kołowy (Reliant Robin?) ewoluował normalnie i dziś produkuje sie jakby nowoczesne auto jednak na tej samej koncepcji (3 koła).
Co do Reliantów to te "Kociaki" mają ciekawe koła : kto rozpozna w nich charakterystyczne Fordowe wzory ?
http://www.reliantkitten.co.uk/kitten_gallery2.htm
MikeB4 / 2005-09-11 01:37:41 /
Miłośnikom tylnego napędu warto dodać, że owe trój- i czterokołowe małe Relianty [Rebel, Robin, Kitten, etc.] mają oczywiście tylny napęd. Niestety - ich silnik R4 o pojemności rzędu 700-850cc nie ma nic wspólnego z Fordem.
Natomiast poprzednikiem Scimitara był roadster Reliant Sabre z jak najbardziej fordowskim silnikiem R4 1.7 lub R6 2.6 [Zephyr/Zodiac]. Motor ten stosowano także w pierwszych Scimitarach [coupe z 1965 r.], aczkolwiek wiekszość coupe miała już Essexy v6 - podobnie jak wszystkie kombi GTE.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-09-11 02:17:16 /
To ja tak samo podam zagadke...
SlavaK / 2005-09-22 09:25:31 /
szczerze to to wyglada jak jakiś prototyp Capri MKI
SKUN_3M / 2005-09-22 10:30:58 /
Prototyp mk1 w Rossii??? Skond? To niemozliwe!!
SlavaK / 2005-09-22 10:39:02 /
Bardziej jak prototyp capri mkII. Tak czy inaczej, jeżeli tak jest to dzięki Bogu, że w takiej formie on nie wszedł :).
babejsza / 2005-09-22 10:39:24 /
Mnie się wydaje, że to jest jakaś radosna twórczość na bazie Capri MKI. Mi się nie podoba, a zwłaszcza przód.
gryziu liil (EM) / 2005-09-22 11:08:00 /
lusterka sa od BMW tyle widze
Michał (drzewiej to było Wydmikufel) / 2005-09-22 11:32:23 /
a to nie skoda 105 -120 ??
RAV :) / 2005-09-22 18:01:16 /
Całkiem ciekawe - i to w dodatku ma logo FORDa!!!
Czyżby silnik miał z tyłu? Te kratki obok rejestracji i strasznie niski przód.
Ciekawe co to.
michukrk / 2005-09-22 18:41:49 /
Troche do forda pinto podobny?
Mysza liil (EM) / 2005-09-22 19:20:05 /
do pinto?? chyba z kół ;P
a mi się na pierwszy rzut oka przód skojarzył z Ogarem (oczywiście to nie Ogar).
PiotrekFCapri / 2005-09-22 19:49:55 /
Ja mysle ze ten samochod- jakisz skladak... Ktosz go sam robil. Ale serce wytworcy nalezy do FORD. od tego i logo.
Silnik z tyly... moze i tak , ale zaluzija za male go chlodzenja...
Kto escze ma jakisz mysli w glowe??
SlavaK / 2005-09-23 09:44:03 /
zagadka chyba latwa, ale auto piekne :)
KaczoR / 2005-09-26 14:07:57 /
no ladny ladny.... :)
kurcze naprawde fajnie zrobiony... :D
Mac13k / 2005-09-26 16:13:10 /
a to? jak myślicie?:)co to?
capriman / 2005-10-21 08:34:33 /
Jak to co? Pipi Langstrumpf po kwalifikacjach do "Słonecznego Patrolu" u Haselhoffa. Oceniając skalę buforów w stosunku do przedniego słupka to siedzi chyba w Camaro albo Firebirdzie :)
Pozdro.
KRK 4m / 2005-10-21 09:03:54 /
myślałem że może w mancie, i że ona służy do burzenia domów :))
Rydzu liil / 2005-10-21 11:08:54 /
myśe że camaren :D
SKUN_3M / 2005-10-21 12:03:50 /
Panowie to jest samochód "ciężarowy" a nie osobowy ;)
Shadow / 2005-10-21 17:53:48 /
a oto dwie zagadki
krzysio / 2005-11-11 11:33:41 /
pojecia nie mam ale za to rejestracja w pierwszym jest świetna :D
SKUN_3M / 2005-11-11 12:08:38 /
Gdzie dorwałeś takiego Fiacika 1100 ??
Wygląda super ;-)
MikeB4 / 2005-11-11 12:11:03 /
takie okazy mozna spotkac w egipcie
krzysio / 2005-11-11 12:30:59 /
Ten pierwszy to Packard, tak gdzieś 1949 - 1950 rocznik.
a rejestracja egipska :)
czy ten fiacik nie stoi czasem w hurghadzie ?? Widziałem tam identycznego !!
Pytanie dla ambitnych, co to za motorek?
Piotrek PCK / 2005-11-11 15:04:34 /
wygląda jak Komar
keram / 2005-11-11 15:26:37 /
raczej to co ponim zostało
Wydae mi sie ze Riga-12. Nie wiecej za 16 model.
SlavaK / 2005-11-11 15:44:10 /
Z ogłoszenia na capri.pl ;)
Buziaki
Młody_wFe / 2005-11-12 17:31:27 /
Kompaktowy nowej ery :-)) krótki, ale za to wysoki ;-PPP
Konkurent Hondy Jazz, Fiata Idei, Golfa Plus, Seata Altea ;-)
MikeB4 / 2005-11-12 17:34:54 /
stoja tam dwa takie fiaciki i wspomniany packard
krzysio / 2005-11-13 09:02:35 /
Cos nie widacz wiecej zagadek.... Ponawiam!
Wlaszne takiego capriczka niewidzialem!!!
SlavaK / 2005-12-08 08:31:20 /
Ja coś takiego ostatnio znalazłem... Tak jabym to już kiedyś widział ale za pierona nie wiem co to jest :(
bartek nowakowski / 2005-12-08 18:36:44 /
bartek to wygląda na ife/dkw
MikeB4 / 2005-12-08 20:15:51 /
Wózek na zdjęciu pojawił się w 1950 r. jako DKW 3=6 [symbol sugerował, że 3-cylindrowy dwusuw pracuje tak samo równo jak czterosuwowy R6]. Produkowano kolejno odmiany F89, F91, F93 i F94, a po powiększeniu motoru zmieniono nazwę na DKW 1000 i w tej postaci dotrwał do 1967 r. Po wschodniej stronie żelaznej kurtyny skopiowano ten pojazd i produkowano pod nazwą IFA F-9, aczkolwiek łatwo je odróżnić od RFN-owskich dzięki innym tylnym słupkom. W DDR żywot tego auta zakończył się wcześniej - w 1954 r. zastąpił go Wartburg.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2005-12-08 21:14:36 /
Slavak o ile krk4m mnie nie poprawi to bynjamniej nie jest Capri!!!
A moim zdnaiem chyba wersja Fiata 850 Sport Coupe przygotowana przez Abartha:]
Gurden / 2005-12-08 23:00:31 /
Gurden ,. to naprawde nie Capri. No i nie FIAT!!!
Czekamy dalej! :-)
SlavaK / 2005-12-09 08:27:32 /
zle sformułowałem odpowiedz piszac ze krk4m nie poprawi mialem na myśli trop na abartha a nie Capri:)
czyli jeszcze raz
to nie jest na pewno Capri
a raczej skłaniałbym sie w strone "makaronu"
czyi Abarth na bazie 850 Sport Coupe
albo cos mi na Ferrari pachnie :]
Gurden / 2005-12-09 12:49:18 /
OLŚNIENIE!!
BMW!!!! z serii 2000 lub 02 nie mam teraz pod reką dokładniejszych danyc ale to na pewno bmw:]
Gurden / 2005-12-09 12:55:37 /
Aha! BMW 1600GT!!! No i BMW nie dal spokoj Mustang....
SlavaK / 2005-12-09 13:24:56 /
no to ja jeszcze dodam ze pierwotnie autko produkowane było przez firmę GLAS a potem przejeło ja BMW:]
Gurden / 2005-12-09 13:30:27 /
Tak i bylo!
SlavaK / 2005-12-09 13:32:13 /
BMW 1600 GT
Havel aka Gaweł / 2005-12-09 13:38:43 /
ajj nie zauwazylem odpowiedzi:)
Havel aka Gaweł / 2005-12-09 13:39:59 /
Może to jakiś Panhard ??
koniuu / 2005-12-09 14:04:36 /
Czyż nie piękne? :) Stawiam Kubusia dla tego kto odgadnie obydwa :)
Krzysiek_Poznań / 2005-12-12 21:01:38 /
Drugi to o3wiście Buick Riviera 1963, ale pierwszy - nie mam pojęcia. Jakaś stylistyczna wydumka typu "one-off", najpewniej jankeska, z połowy lat 50-tych.
Ergo - Kubuś nie dla mnie :(
Pozdreaux.
KRK 4m / 2005-12-12 21:40:48 /
Dokładniej Buick Riviera Silver Arrow :]
a to drugie to: Ford Cougar I 1950s :]
Gurden / 2005-12-12 22:06:40 /
oczywiści chodzi o pierwsze zdjecie -> Ford Cougar I 1950s
Nie tylko ty znasz te stronki <rotfl>
Gurden / 2005-12-12 22:08:04 /
Gurden nie umiesz sie bawić :) Kubus mój :)
Krzysiek_Poznań / 2005-12-12 23:04:23 /
Właściwie nadawałoby się to do wątku "Upolowałem aparatem", ale jest to również poniekąd zagadka, bo proszę o identyfikację.
JΒ / 2005-12-25 12:26:37 /
Owa dwukolorowa limuzynka to Sunbeam-Talbot 90 MkIII 2300cc, w latach 1952-55 jedna z najsłynniejszych rajdówek świata. W 1952r. IIm. w Monte Carlo, w 1953r. - I m. w rajdzie RAC, w 1955 - zwycięstwo w Monte Carlo.
Furgonetkę skądś kojarzę, ale nie pamietam skąd. Lecę teraz na rodzinną wyżerkę świąteczną i wieczorem ją [furgonetkę] opiszę.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2005-12-25 14:51:41 /
Już mam - Morris Eight Van, roczniki 1934-48.
Lecę, bo barszczyk stygnie :)
Pozdreaux.
KRK 4m / 2005-12-25 15:10:27 /
Ciekawe czy zgadnie ktoś co to za auto? Efekt mojej wakacyjno-urlopowej twórczości :-)
Sachar / 2006-01-03 17:23:55 /
Znając Ciebie to pewnie dziobak coupe :)
Ale tylna boczna szyba ciut za krótka.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-01-03 17:43:25 /
jak zwykle krk4M bezbłędnie. :-)
W te wakacje zbuduję coś trudniejszego :-)
Sachar / 2006-01-03 18:11:55 /
Co to za auto?
Hrabia® / 2006-01-30 08:24:11 /
Pod spodem oczywiście...
Hrabia® / 2006-01-30 08:24:45 /
chevy caprice
Jeśli chodzi o tego na górze to Chrysler M1A1 Abrams z armatą gładko lufową kal. 120mm, jedna z wcześniejszych wersji. V-max po drogach 67 km/h w terenie 48 km/h spalanie odpowiednio 160 dm3/h i 250 dm3/h, pojemność baku 1900l.
keram / 2006-01-31 01:13:40 /
Hmmm po za tym wygląda na to iż ten pod spodem próbował wymusić pierwszeństwo ale mu nie wyszło :)
keram / 2006-01-31 15:07:16 /
Jak to wymusic? Przeciez jechal z prawej ;)
Pozdro
zagadka - kto mu to zrobił i dlaczego?
szymal / 2006-02-06 18:37:15 /
ktp mu tak zrobił i dlaczego?? :(:(:( gdzie leza te zwłoki poterznego??
adrian_c / 2006-02-06 19:00:30 /
Wnioskujac po tym gdzie mial kierownice, to pewnie Clarcson go popsul ;)
Mysza liil (EM) / 2006-02-06 19:16:03 /
zamknięty kamieniołom we wsi carnlough w irlandii północnej. jest też tam masa innych starych samochodów a najnowsze zwłoki należą do clio prosto z raju.
szymal / 2006-02-06 22:24:15 /
austriak od którego brałem auto miał w garażu małego potworka o nazwie......... właśnie kto wie co to ? rewelacyjne auto.
qrde, wdarł się chochlik, nie otwierajcie zdjęcia z nr startowym
Ponoć w polityce wierzyć nalezy tylko komunikatom zdementowanym :) Gdybyś nie zwrócił uwagi gawiedzi na tę fotkę, to może nikt by nie zauważył. A tak to wszystko jasne - Simca Rallye 2, czyli poczciwa Simca 4CV/Simca 1000 z motorem z Matry Bagheery - tu na dodatek zaopatrzona w "throttle bodies" rodem z jakowegoś japońskiego motocykla. Ma to pewnie ze 130PS i 6 sekund do setki, bo waży conajwyżej jakieś 650kg.
A swoją drogą to warto przypomnieć, że autko to jest pzyrodnią siostrą [taką z nieprawego łoża] rodzinki małych tylnosilnikowych Fiatów 600 - 500 - 850. Simcę bowiem także - w wolnych chwilach na urlopie - skonstruował Dante Giacosa, ale Fiat nie potrzebował tak maleńkiej 4-drzwiówki, więc projekt kupiły żabojady. A w 3 lata później ten sam Giacosa - tym razem już na formalne zlecenie z Turynu - musiał przerabiać Fiata 850 na 4-drzwiówkę, przeznaczoną do produkcji w zakładach Seata.
I chyba wyszło gorzej - zresztą osądźcie sami ....
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-02-15 00:51:26 /
takie cuś znalazłem.. "troche nadgryzione" ale myśle że dla Krk4M nie będzie to przeszkodą w rozwianiu moich wątpliwości..:) bo osobiscie się troche zagubiłem z rocznikiem (aż wstyd mi)
Havel aka Gaweł / 2006-02-23 19:05:58 /
Chrysler '59, 4d sedan, najprawdopodobniej New Yorker. Jedyne, co mi nie pasuje, to reflektory, powinien mieć podwójne, ale może "oczodół" był pojedyńczy, a światła w oprawce podwójne.
prędzej 57 rok, tyle że te światła właśnie:) ale ok już nieistotne.. własnie znalazłam że były z dwoma i z pojedyncza lampą i te "oczodoły" prawdopodobnie były takie same.No chyba że to nie New Yorker
Dzięki za odpowiedz
Havel aka Gaweł / 2006-02-23 20:26:06 /
Rocznik zdecydowanie 1957, ale niekoniecznie NewYorker - raczej któraś z jego tańszych odmian, czyli Chrysler Windsor albo Saratoga. NewYorker 1957 chyba zawsze miał cztery reflektory, a do tych misek podwójne nie wejdą.
Co nie znaczy, że z pojedynczymi jest o wiele brzydszy :)
http://www.cruisebrothers.nl/calen/fotosess/2000jun.htm
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-02-23 22:50:09 /
o w morde, przez 26 lat swojego życia nie wiedziałem ze coś takiego było, no i kto wie co to ?
Tez czegos takiego nie widzialem, Abarth? ma cztery garki :)
camaro / 2006-02-24 16:09:11 /
F.I.A.T. Model 127 albo 850
SlavaK / 2006-02-24 16:09:52 /
nie 850. przod inny. Byl escze jakisz. W garazu lezy czesc francuzskiego katalogu 74 rocznika! Tam widzialem 100%. I SEAT byl taki samy.
SlavaK / 2006-02-24 16:22:55 /
Ojej... Pomylilem sie! 133! Tak! Tylnonapedowy.
SlavaK / 2006-02-24 16:26:37 /
Pająk i Camaro - cóż, doba po prostu za krótka :) Spędzacie tyle czasu w swoich garażach, że nawet na zapoznanie się z wcześniejszymi postami w tym samym wątku brakuje Wam czasu :D
30 marca 2005 były fotki takiego autka na polskich blachach http://www.capri.pl/forum/3df8ca4367120#423d9d52a21c9 a potem krótka wymiana zdań.
Brawa dla Slavy - oba trafienia w celu, bo SEAT 133 i FIAT 133 to dokładnie to samo auto, tak jak FIAT 126 i Polski FIAT 126p. Niewiele brakowało, a produkowany byłby u nas zamiast malucha - tylko Hiszpanie stanowczo odrzucili 126, a Gierkowi było wsjo rawno.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-02-24 19:44:17 /
masz racje, jakos przegapilem
camaro / 2006-02-25 01:04:55 /
kolejna zagadka, chyba łatwa ale może nawet ciekawa
atu kolejna
hehe, żółte to Ford Anglia a to drugie to Scorpio
Buehe, anglia brzydka tak samo jak bez spoilerów :) A scorpio... excalibur chyba, tak to nazywają?? Niemniej niezły kibel ;)
Mysza liil (EM) / 2006-03-29 22:34:40 /
No tak anglia a na pierwszy rzut oka to trabant :)
Shadow / 2006-03-29 22:47:41 /
Jak zule z osiedla beda jechac do slubu to koniecznie tym scorpiem.Bedzie I nowoczesnie i z klasa.b
Classmobile / 2006-03-30 00:17:57 /
a zderzaki z przodu kiedys byly kaloryferem.
Classmobile / 2006-03-30 00:20:37 /
A co to ?? Ja to upolowałem ale nazwy nie znam.
Shadow / 2006-04-09 20:27:36 /
Wygląda mi to na Ligiera.
trzeba zapytać Chucka norisa on wie wszystko
lukasz lodz / 2006-04-09 21:36:37 /
angielski Reliant to nie jest, więc faktycznie może to być jakiś francuski wynalazek, miali tam jakieś przepisy o lekkich samochodach i robili takie dziwactwa z silnikami od kosiarek.
.STICH. / 2006-04-09 21:47:44 /
u nas te przepisy też są, kategoria B1, od 16 lat można robić, na "auta" o masie całkowitej nie przekraczajacej 550 kg :| czyli mówiac inaczej kosiarka samobieżna
Beddie / 2006-04-09 23:01:03 /
w kategorie B1 spokojnie łapie sie któraś 280 Konna replika Lotusa Seven (waży 480 kg - kosztuje około 150 tys zł) - a niekoniecznie kosiarka. Widziałem taki kosiarkopodobny samochodzik produkcji Holenderskiej czy Duńskiej z przerobionym silnikiem motocykla i nieźle to zasuwało :-)
MikeB4 / 2006-04-09 23:26:50 /
oczywiście o ile świat roi się od rodziców, którzy są zdania, że pierwszym samochodem ich 16-to letniej pociechy powinien być 280 konny bolid :).
.STICH. / 2006-04-10 08:07:14 /
tez mi to na ligiera wyglada choc byly rozne wresje tego wynalazku :)
Zakrzak! / 2006-04-11 06:36:12 /
U sąsiada na podwórzu
Młody_wFe / 2006-04-15 14:19:33 /
Morris jakiś?
Krzysiek_Poznań / 2006-04-15 14:29:48 /
morris marina
ale alusek pierwyj sort;-)
bobik liil / 2006-04-15 15:42:53 /
Dokładniej Marina 1.3 de luxe roczniki 1971-74. Zacny tylnonapędowy Angol na motorku z Mini-Coopera czy też raczej MG Midgeta [bez skrzynki w misce olejowej :) ].
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-04-15 15:56:13 /
Alu super, ale niestety tylko jeden. Jeśli ktoś ma jeszcze trzy takie to chętnie kupię bo mi super pasują do wizji Capri.
Buziaki
Młody_wFe / 2006-04-15 17:36:05 /
A to, co to za auto?
No wiesz co? Taki banał :)
SAAB 97 Sonett 3, karoserię projektował Sergio Coggiola, silnik Capri/Taunus V4 1.7 [pierwsze egzemplarze 1.5], produkcja w latach 1970-74, w sumie 8.351 sztuk. Niestety - przedni napęd. A taki ładny...
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-05-16 01:32:37 /
Ładny, ale w proporcjach coś mi nie grało... no tak, musieli zmieścić motor przed przednią osią.
Dzięki :)
hihi nie ma tego złego co by się na tylni napęd niedało przerobić :))
Trójkąt / 2006-05-16 08:57:28 /
Do pierwszego Sonetta troche mu brakuje: :-)
Ananiasz / 2006-05-16 09:38:36 /
A to co?
Mysza liil (EM) / 2006-06-21 22:09:24 /
A to wygląda jak "drewniane warjacje na podstawie porsche 365"
RAV :) / 2006-06-21 22:22:27 /
chyba że to curwetta :P ...kurde gdzieś te nakrętki na koła już widziałem :D
RAV :) / 2006-06-21 22:35:13 /
widziałem kiedyś zdjęcie jednego prototypu forda który był podobny,ale nie pamiętam jak się zwał...
mateush (proko) 3M / 2006-06-21 23:37:42 /
Mustang z 62 , silnik V4 chyba dobrze znany z Capri, Taunusa, Granady, Transita itd.
MikeB4 / 2006-06-21 23:58:37 /
Aha duże PS.
Dobrze, że to nie przeszło ;-)
Poniżej jeszcze jeden prototyp z 63 - juz bardziej podobny ;-)
MikeB4 / 2006-06-22 00:04:46 /
Noo ;) To teraz zdjeciez emblematami :) Oczywiscie to prototyp musta mach1.
Mysza liil (EM) / 2006-06-22 06:03:49 /
No nie wiem czy Mach1 ;-)
To raczej prototyp Mustanga w ogóle. Teoretyczne założenia to : 2 miejscowy roadster, malutki silnik europejski (ekonomia) i cel na młodzież ;-)
Kilka innych ...... jakie auta wam przypominają ?
MikeB4 / 2006-06-22 09:41:09 /
I jeszcze 4 fotki projektu Bertone (tu chyba łatwo sie domyślić komu sprzedał projekt).
MikeB4 / 2006-06-22 09:43:27 /
tamten 3ci od lewej wygląda jak charger, ale ja wszędzie widzę chargery
Marek F / 2006-06-22 16:26:39 /
Pierwszy od lewej (ten biały) to prawie jak Opel GT :)
Za to w ten w drugiej serii fotek, to mi od razu jakąś Alfe Romeo czy Lancię przypomniał. Chociaż na zdjęciu od boku to jakby się bardzo uprzeć to moze i trochę Grania MK1 Coupe po FL w '75, czyli z tylnym uchylnym oknem z prostą, nie łukowatą, dolną krawędzią ;P
Manta
pmx (wiewior;) / 2006-06-23 00:41:00 /
ten biały 'mustang' to projekt OSI, za to projekt berone, mi sie jednoznacznie kojazy z tuanusem osi, lub jakas alfa ;P
no a fioletowy przypomina mi moj 'dreamcar' :)
auto batmana?:)
Hoover 3M / 2006-06-24 10:02:48 /
Ja chcę być batmanem :D taki mógłby zagościć w moim garażu :P
Piotrek PCK / 2006-06-24 13:59:28 /
najpierw postaw ten garaz ;-)
pmx (wiewior;) / 2006-06-24 16:08:46 /
Już mam 4 cegły :D zbieram dalej...
Piotrek PCK / 2006-06-25 23:41:39 /
Z tym Bertone to chodziło raczej o Audi 100 Coupe :
Niż o Mante czy Fiata Dino(choć moze i podobne)
MikeB4 / 2006-06-26 00:32:02 /
A ktoś wie co to?
m.kozlowski / 2006-08-18 15:18:11 /
Kurde fajny ten placyk:-) a gdzie takie cuda się uchowują??
Lesioo / 2006-08-18 15:22:22 /
Był taki dowcip... skojarzyło mi się :)
Jak to synek nie zdał matury (amnestii jeszcze nie było :), powiedział w domu, a tata spokojnie wypił z nim piwko, wypalił papieroska, i oglądają sobie Playboya. Po chwili synek pyta:
- Tato, no powiedz mi! I kto to wszystko dupczy, no kto?!?
- prymusi syneczku... prymusi...
m.kozlowski / 2006-08-18 15:32:15 /
Ten nieduży ułomny to Nash Metropolitan około 1955 roku, na drugim zdjęciu widać fragment Lincolna Capri '57, zwłok na pierwszym planie nie zidentyfikowałem. Może Krk4m?
foto z przodu przypomina Plymutha Cude a z lini bocznej Challengera bardziej ale napis na pasie tylnym wygląda jednak na Plymuth
BirdDog / 2006-08-18 20:44:05 /
Ten placyk to "niewielki" ;) Komis oczywiscie gdzie? U Wujka Joe
w ogłoszeniach powinno sie znalesc link do strony, gdzie jest móstwo fot :P
Cerb / 2006-08-18 20:44:49 /
Orzeł - ten Nash/Austin Metropolitan jest ciut późniejszy - jakieś 1959-61.
Natomiast co do drugiego, to wprawdzie nie uważam się za przystojniaka, ale tak brzydki nigdy nie byłem :) Oświadczam więc stanowczo, że to NA PEWNO nie Krk4M :)
A mówiąc poważnie nie jest to żaden wielkoseryjny produkt europejski. Sprawdziłem wszystkie Austiny, Morrisy, Rileye, Wolseleye, MG, Singery, Hillmany, Sunbeamy, Talboty, Humbery, Rovery, Standardy, Triumphy, Vauxhalle, Bondy, Citroeny, Panhardy, Simki, Peugeoty, Renaulty, Seaty, Fiaty, Alfy, Lancie, Saaby, Volva, DAFy, Mercedesy, BMW, DKW, Auto Uniony, Borgwardy, Ople, Fordy, Volkswageny, Porsche, Goliathy, Glasy oraz Hansy z lat 45-65 i niczego takiego nie znalazłem. Albo jest to jakiś żółtek, albo jankes, albo coś bardzo małoseryjnego.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-19 00:50:51 /
te fury na szrocie! zgroza! wyglądaja lepiej niż niektóre u nas nadal używane :)
Jellon aka Revenge Racer / 2006-08-20 00:18:15 /
orzel-krk ale mnie rozbawiliscie :P fajnie wyszlo
autko gdzies kiedy w necie widzialem juz ale tez nie mam pojecia co to takiego
Zakrzak! / 2006-08-20 01:52:14 /
co to za autko pomiedzy escortem a wiadomo czym :)
Zakrzak! / 2006-08-20 01:58:28 /
a gdzie to jest?
mario75 / 2006-08-20 07:24:27 /
moge sie mylić ale mi to wygląda właśnie na escorta po jakiejś tjunersko-kowalskiej przeróbce ale niech wypowiedzą sią specjaliści ;)
Jellon aka Revenge Racer / 2006-08-20 08:43:53 /
MAAAAAAAAAM sqrczybyka, Orzeł :)
A więc to maleńkie brzydactwo na owym jankeskim szrocie to jedną nogą Europejczyk, bowiem podwoziowo jest to stary przedwojenny Austin Seven [u nas znany bardziej jako BMW Dixi] - maleństwo jak 126p. Innym licencjobiorcą - oprócz rzeczonej BMW - był japoński Dat-Son, który tłukł owe autka u siebie od początku lat 30-tych.
Po wojnie - już bez brytyjskiej pomocy - firma pod nową nazwą Datsun opracowała doń zamknięte stalowe nadwozie i tak w 1946 r. powstał Datsun DA. Następnie powiększono do całych... 860cc dolnozaworowy silniczek [dawał już 20PS] i powstał właśnie poszukiwany przez nas od pół roku Datsun DB, produkowany w latach 1948-52.
Oprócz 2-drzwiówki istniał także wariant 4-drzwiowy, 3- i 5- drzwiowe kombi Datsun DW oraz 3-drzwiowy blaszak DV. Auto nigdy nie było eksportowane poza Japonię, czyli musiał go sobie przywlec jakiś jankeski wojak z sił okupacyjnych [na Okinawie stoją do dziś :) ].
Ekstremalnie rzadki stworek - nie przypuszczałem że gdziekolwiek choć jeden się zachował. Wszystkie fotki pochodzą sprzed ponad pół wieku. Nowszych po prostu nie ma :(
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-20 17:58:18 /
Dobra, to brzydal zidentyfikowany. Ale jeszcze wrócę do tego Nasha. Już się chciałem spierać, że to jednak '55 ale sprawdziłem i ta wersja z dwukolorowym nadwoziem była robiona po '56, ale z kolei mam dane, że w tej wersji był w produkcji tylko do '59. Więc to chyba będzie przedział '56-'59?
Co do roczników Metropolitana to zgoda: 1956-59, bo już dwukolorowy, a jeszcze bez klapy bagażnika - ma tylko dostęp od środka jak "frogeye" Healey Sprite.
Dla porównania model 1960-62, który miał już uchylne szybki w drzwiach i otwierany z zewnątrz bagażnik.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-20 23:53:54 /
Szacunek chłopaki.
m.kozlowski / 2006-08-21 09:28:48 /
qrcze a mnie sie wydaje ale w milanowku wlasnie takie 2 Coupe Hillman Imp Californian stoja . Jak znajde chwile to zrobie fotki :D
Obi - byłaby to rewelacja, albowiem:
1. Przez Pewex sprzedawany był tylko zwykły Hillman Imp z otwieranym tylnym oknem, pojedynczym gaźnikiem i pojedynczymi reflektorami.
2. Coupe to najrzadsza buda - zbudowano ich tylko 24 tys. sztuk wobec 387 tys. hatchbacków oraz 29 tys. kombi i blaszaków.
3. Californian z kierą po lewej oferowany był tylko przez dwa lata - potem każde Coupe na kontynent mogło być już tylko dwugaźnikowym Sunbeamem.
4. Chociaż proporcja "markowa" Impów na rynku GB wyglądała tak: Hillman - 293tys., Singer - 45, Sunbeam - 16 i Commer - 16, to produkcja eksportowa miała proporcje zupełnie inne: Sunbeam - 40tys., Hillman - 20, Singer - 8 i Commer - 2.
A więc sprawdź co to za zwierzaki i melduj szybciutko :)
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-21 17:07:09 /
a może ktos wie co to bryka, rocznik, marka, model?
http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=893
czarna, sfotografowana z lewego boku, lux_fury_37, pod alfą?
taunus78 / 2007-04-02 14:08:46 /
Wygląda jak jakiś Bugatek...
Ananiasz / 2007-04-02 14:16:56 /
Albo Mercedes...
Ananiasz / 2007-04-02 14:19:26 /
Mercedes Benz 540K Autobahn Kurier
Ananiasz / 2007-04-02 14:22:14 /
Sorry za tyle postów, ale myślałem na bieżąco :-)
Ananiasz / 2007-04-02 14:23:50 /
wielkie dzięki.
do bugatka faktycznie podobne, do T57 atlantica, i T51 ale obe miały nitowane szwy na karoserii, a T51 płetwę i był dużo mniejszy i nie miały bocznych szybek oprócz drzwi, na tamtym zdjęciu, na kołach widać śladowy błysk znaczka firmowego mercedesa, ale chciałem się upewnić....
taunus78 / 2007-04-02 15:54:06 /
Z tego co pamietam.. to Atlantic mial tylne kola zasloniete.
byłe zakryte ale nie wszytkie
taunus78 / 2007-04-05 11:07:31 /