Dziendobry , masz forda capri 1600 S , jak mogem wiedziec czy mam silnik Kent czy Pinto ?? a jaka jest roznica ?? dziekuje (przypraszam za bledy ale jestem francusem i chcem sie uczyc jezyka polkiego)
klarx / 2005-04-22 11:22:30 /
dzien dobry :)
pinto jest ohc wiec ma walek rozrzadu w glowicy a kent to ohv i ma walek w bloku , pozatym kent ma rozrzad na lancuchu a pinto na pasku
pozdro
Zakrzak! / 2005-04-22 11:24:47 /
Et on peut essayer parler en francais, pas de problem :)
Hrabia® / 2005-04-22 11:26:06 /
zreszta widze ze masz mk3 wiec napewno masz pinto bo kenty wystepowaly tylko w mk1 jesli chodzi o 1.6
pozdro
Zakrzak! / 2005-04-22 11:27:02 /
Co TY zakrzak bajerujesz , Kenty były w MK2 i MK3 również
marian212 / 2005-04-22 11:59:44 /
Vide: nieszczęsne Capri Rafała L.
JΒ / 2005-04-22 12:02:00 /
Yyyy... sorry, Zakrzak. Zafiksowałem się postem Mariusza, a on chyba nie ma racji.
JΒ / 2005-04-22 12:03:56 /
ups , racja , nie spojrzałem. Jasne , jak 1,6 S to PINTO !
marian212 / 2005-04-22 12:07:05 /
Dans le bon vieux moteur Kent il est un arbre a cames lateral avec une transmission par chaine, le Pinto est equipee avec un arbre a cames en tete et la distribution est assuree par une courroie crantee.
http://capri351.free.fr/Page04_Motorisation.html
KRK 4m / 2005-04-22 12:55:51 /
Ależ z nas poligloci ;) krk4m zarzucił nawet fachowym słownictwem w obcym jezyku;) Magnifique, n'est pas?
A kolega może się pojawić na którymś zlocie razem z Panią Urszulą, w ten sposób dowolny zlot stanie się międzynarodowym. Będzie to na pewno dużo przyjemniejsze niż wyrzucanie/ skreślanie członków. Pokażemy się z lepszje strony.
Hrabia® / 2005-04-22 13:08:32 /
Parlez polonais! ne me stressez pas, je ne compris rien!
Mysza liil (EM) / 2005-04-22 13:13:11 /
A wiedzcie że jest sięczym pokazać!!
Ok, zbaczamy z tematu. I to ja zacząłem pieprzyć bez związku z tym postem. Mysza: krk4m napisał to samo co Zakrzak. A auto fajne.
Hrabia® / 2005-04-22 13:32:59 /
bardzo dziekuje dla wszystkich ....Ford Capri viva la leggendia .....et que la légende continue ....
klarx / 2005-04-22 13:45:13 /
Musisz przyjechać na którys ze zlotów na korepetycje z języka polskiego ;) A my się podciągniemy z fracuskiego ;)
Hrabia® / 2005-04-22 13:53:08 /
thaaa, tylko jakies korepetytorki przywieź ;-P
Mysza liil (EM) / 2005-04-22 13:55:46 /
Zwłaszcza, że większość Polaków bardzo lubi operowac językiem po francusku, ale nie bardzo potrafi operować językiem francuskim :) I tu korepetytorki mogą okazać się nieocenionymi.
N'est pas?
KRK 4m / 2005-04-22 14:10:04 /
Oui, c'est ca Krk4m ;)
revenons a nos moutons: mam/ miałem Kenta 1.3 GT w mk2.
Hrabia® / 2005-04-22 14:28:56 /
O ile wiem, to Kenty 1.6 występowały w Capri MkIII całkiem oficjalnie, 1.3 potem Ford się wyparł i w katalogach nie występuje. Ale jedne i drugie były przeznaczone akurat na Francję i Włochy (co nie znaczy, że nie trafiały do okolicznych państw, np. mój egzemplarz pochodził z Belgii) i były tam dość popularne.
Jakoś nikt nie wspomniał o najprostszym sposobie rozróżnienia: Kent ma kolektor wydechowy po lewej stronie, a dolotowy z gaźnikiem po prawej. Pinto dokładnie odwrotnie.
Pour klarx: Personne n'a mentionné le plus facile: Kent avait le collecteur d'échappement a gauche (du côté du conducteur) et le collecteur d'admission avec le carburateur a droite. Pinto tout a l'inverse. Excuse-moi pour manque de lettres francaises, elles ne sont pas accessiblées dans cette site a cause du script de l'Europe centrale, et pour mon francais - et a bientot, je vais l'améliorer. :-)
Rafał L. / 2005-04-22 17:10:15 /
Dziekuje bardzo
klarx / 2005-04-23 10:04:15 /