Panowie mam taki nie wyjaśniony problem,
może akurat ktoś ma zdemontowany przedni grill
zdjęcie przedstawia o co chodzi, a mianowicie kabel z wtyczką znajduje się tuż zaraz pomiędzy lampą a chłodnicą od strony pasażera
moje pytanie co tam powinno być podłączone, dodam tyle że mam griil na pojedyncze lampy nie mam halogenów i co najważniejsze auto rozbierał do malowania lakiernik i sam je składał
DzIoBak'73 / 2015-01-24 16:25:50 /
clarkson ?
marian212 / 2015-01-24 16:52:04 /
u mnie klakson jest po lewej str i ma inna wtyczke, ale w tym miejscu chyba nie ma wielu innych opcji
mateush (proko) 3M / 2015-01-24 18:13:21 /
nie wiem jak w dziobie, ale w capri mk1 był w wyposażeniu X i wyżej podwójny "dwutonowy" klakson.
marian212 / 2015-01-24 19:19:46 /
klakson mam z prawej strony od kierowcy i tak się zastanawiam co by tam mogło być po tej lewej stronie, puki mam odkręcony grill
DzIoBak'73 / 2015-01-24 19:53:00 /
Czy wy są wszystkie ślepe? Toż to jakiś patent.
Mysza liil (EM) / 2015-01-24 20:13:09 /
drugi klakson, a kable ktoś puścił z pierwszego...
AndrzejKudowa / 2015-01-24 20:56:21 /
Jak Mysza wyżej napisał, to nie są kable Forda, więc mogło być tam cokolwiek sobie umyślił ich autor
gryziu liil (EM) / 2015-01-24 22:59:06 /
...aha, obstawiał bym jakąś instalację do świateł dalekosiężnych.
gryziu liil (EM) / 2015-01-24 23:00:18 /
dodam rónież że ten z osłonką na wtyczkę wychodzi z głównej wiązki a zerowy- masa jest w ogole ani z jednej ani z drógiej strony nie przykręcony
czyli specjalnie tam nic nie było dołączone ??? według waszych aut
DzIoBak'73 / 2015-01-25 12:39:41 /
Ja również mam podchwytliwe pytanie... Otóż dlaczego przepala mi bezpiecznik od pompy paliwa (wiązka z 2,9 12V) rok, nawet dłużej nie było problemu, jeździł normalnie, a teraz odpalić odpali, jechać pojedzie ale jak chce go przytrzymać na obrotach pow. 4k na 1,2,3 biegu przepala bezpiecznik jak będę nim ciśnął na 4 i 5 to nic się z bezpiecznikiem nie dzieje, na jałowym też nie przepala... Jakieś pomysły?:)
DaiKaioshin / 2015-01-27 21:18:47 /
Przetarty kabel i robi się zwarcie od drgań? Może mocowanie pompy luźne i również na stykach robi zwarcie??
Trójkąt / 2015-01-28 08:23:10 /
Pompa jest w baku bo bak z jakiegoś fiata jest, a kabel nówka do tego po całości w koszulce sprawdzony i brak przetarć... A ile powinno być bezpieczników w wiązce? bo mam dwa 15A i 20A( od pompy) a od czego ta 15A? Dodam że był przepalony ale nie zauważyłem żeby wpływał na pracę silnika... Patrzyłem na schemat i jedyne do czego by to pasowało to zwarcie pinów kompa 90,91,95,99?
DaiKaioshin / 2015-01-28 22:09:35 /
Witam ponownie... co do wywalania bezpiecznika to sprawa ma się tak, że wiązkę złożyłem na nowych przewodach, połączenie do pompy również nowym przewodem ale bezpiecznik nadal pali:/ jaki byłby objaw zacierającej się pompy oprócz przerywania? Czy nie powodowała by przepalania bezpiecznika? Innego pomysłu już brak kablowo wszystko nówka:/ help?
DaiKaioshin / 2015-02-19 10:22:10 /
Zależy jak wydajną masz tą pompę. Mnie w łorjonie jak się pompka kończyła to najpierw auto zmulało na wysokich obrotach. Wyprzedzanie to była ryzykowna sprawa. Potem zaczęła wybijać bezpiecznik po czym łorjon się rozkraczył na środku skrzyżowania w Krakowie akurat jak jechałem z panną na randkę :)
Jeśli pompa ma spory zapas wydajności to spadek mocy nie koniecznie musi wystąpić.
Poszukaj w necie jaki pobór prądu ma mieć ta pompka i wepnij miernik pod swoją i sprawdź jaki ma twoja. Tak sprawdzisz najpewniej.
Aldaron / 2015-02-19 10:45:34 /
Na schemacie elektrycznym jest coś takiego jak wyłącznik uderzeniowy to jest wbudowane w kompa czy gdzieś na kablach było?-
DaiKaioshin / 2015-02-19 13:56:00 /
Było na kablach, w różnych autach umieszczone różnie. sierra/scorpio tylny pas.
coś takiego:
Trójkąt / 2015-02-19 15:25:28 /
A dokładniej w tym plastiku co rygiel od klapy bagara.
leetvoos / 2015-02-19 21:03:08 /
To w Scorpio.
Sierra ma we wnęce koła zapasowego(przedlift) i w nogach kierowcy pod plastikiem(polift).
DrStein / 2015-02-19 22:11:53 /