ktoś się spotkał z takim czymś? nie mam opisanych bepiecników, poratujcie od czego jest 2gi od góry (czarny8A) to będe wiedział gdzie zwarcia szukać w okolicy czego
Hoover 3M / 2005-04-09 23:21:14 /
O ile pamietam 2-gi jest od wycieraczek przod/tyl... Znaczy 2-gi od kabiny, ja tam od dawna mam 16 wstawiona :-)
Ananiasz / 2005-04-10 00:41:36 /
http://www.capri.pl/garage/fuses
PiotrekFCapri / 2005-04-10 00:46:08 /
oświetlenie: tablicy rejestracyjnej, schowka, zapalniczki, włącznika wentylacji i regulatorów wentylacji, deski rozdzielczej, zegarka, wskaźnika położenia dźwigni automatycznej skrzyni biegów (opcja)
(obwód zasilany tylko przy włączniku świateł w pozycji "światła pozycyjne" lub "światła mijania/drogowe")
czyli zwarcie musi byc gdzies na tych elementach czy nie koniecznie?
Hoover 3M / 2005-04-10 03:24:55 /
No coz... kazdy moze sie pomylic... Ale to jest cos dziwnego, u mnie czasami cos nie kontaktuje i wtedy nie dziala zegarek, spryskiwacze i swiatlo wewnatrz... A jak sie pali drugi (w sumie tylko mi sie wydaje, ze drugi, moze byc trzeci albo pierwszy...) bezpiecznik, to nie dzialaja wycieraczki... A jara sie przy probie wlaczenia tylnej wycieraczki. Takie cuda.
Ananiasz / 2005-04-10 11:30:54 /
Dobrze pisalem! - drugi od gory: 6 - 16A - światło biegu wstecznego, silnik wycieraczki przedniej szyby, silnik wycieraczki tylnej szyby, pompka spryskiwacza tylnej szyby (obwód zasilany tylko przy stacyjce w pozycji "zapłon"). A juz nie moge usunac osla :-(
Ananiasz / 2005-04-10 11:33:26 /
racja 2gi od góry to jest 6 TY, ale co to zmienia?
16A
światło biegu wstecznego, silnik wycieraczki przedniej szyby, silnik wycieraczki tylnej szyby, pompka spryskiwacza tylnej szyby
(obwód zasilany tylko przy stacyjce w pozycji "zapłon")
Olek znasz przyczyne palenia bezpiecznika? może to jakiś banalny myk powatrzający sie notorycznie u posiadaczy FC
Hoover 3M / 2005-04-10 13:36:55 /
Hoover a wlozyles juz 16A ? Bo pali sie pewnie dlatego ze jest na za male natezenie ;)
Michał (drzewiej to było Wydmikufel) / 2005-04-10 13:47:15 /
wkladałem wszystkie łacznie z 16A i też spaliło!
ale dzisiaj powyłącząłem wszystkie halogeny, wycieraczki,podgrzewania szyb,itp i nie pali bezpiecznika
WNIOSEK: Nie dotykać przycisków kokpitu:D
Hoover 3M / 2005-04-10 15:10:17 /
Ja odlaczylem wlacznik wycieraczki tylej szyby, kazda proba jej uruchomienia podowala charzakterystyczne "pyk" pod maska :-). Tez bede mial poszukiwania, w ktorym miejscu zwiera. Najprawdopodobniej wiazka przy klapie, ale moglem tyz namerdac, grzebiac przy desce...
Ananiasz / 2005-04-10 17:14:02 /
Hoover
jesli nie przepala gdy masz wszystko wylaczone to sprawdzaj po kolei po przycisnieciu ktorego przycisku sie przepala, to zawezi poszukiwania
prawdopodobnie masz gdzies z tylu zwarcie
camaro / 2005-04-11 08:36:55 /
Szukam i nie mogę znaleźć, więc podpinam się tutaj. Ten sam bezpiecznik (drugi od góry 16A), tyle że w Grani. Za co jest "odpowiedzialny"? U mnie wogóle go nie było a każda próba włożenia kończy się natychmiastowym przepaleniem. Wszystko wyłączone, nawet kluczyka w stacyjce nie ma. Wycieraczki zatrzymują się gdzie popadnie, klaksonu brak, światełek pod sufitem również - choć żarówki są ok. Gdzie jeszce sprawdzić?
artoo (posiadacz wiedzy innej niż wszyscy) / 2005-08-24 19:37:35 /
pokoleji odłanczaj odbiorniki te które są podejzane jak wycieraczki itp.
scskomplex / 2005-08-24 23:00:43 /
jeśli to grania to na puszce od bezpieczników masz rozpiske który do czego jest ;)
black_consul / 2005-08-24 23:34:34 /
Witam, ten sam bezpiecznik (podswietlenie zegarów etc. FC MK3). W momencie wrzucenia biegu wstecznego bezpiecznik się pali. Światła cofania działają dalej, wkońcu to jakby inny obwód ;] Kupiłem nowy włącznik, zamontowałem go w skrzyni, święcie przekonany, że to winowajca, jednak okazało się, że to coś innego... Pomysły?
Konrad vel smasher / 2006-04-18 20:43:58 /
może zwarcie w konsoli zegarka ?? tam jest podświetlanie i moze się zwierać ?
Trójkąt / 2006-04-18 20:47:22 /
Pod konsolą od zegarka i dźwigni zmiany biegów biegną dwa przewody. Jeden, jak mniemam, prowadzi do czujnika hamulca ręcznego, a drugi (biało żółty) kończy się na wysokości dźwigni zmiany biegów końcówką żeńską, taką okrągłą, zalaną gumą. Końcówka ta dostała się pod drążek zmiany biegów i przy wrzucaniu biegu wstecznego stopniowo przecierała się gumowa izolacja, tak by wkońcu zwierać do nadwozia. Problem u mnie rozwiązany.
Konrad vel smasher / 2006-05-04 15:58:55 /