logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Przeróbka na amortyzatora na "gwint"

Przeróbka na amortyzatora na "gwint"

Potrzebuje informacji w jakiej odległości od góry McPhersona powinien zaczynać się gwint z zestawu do przerobienie na "gwint". Przeróbka standardowym zestawem z Burtona.

Pzdr

Jarek / 2014-10-08 09:19:40 /


Zalezy jakie sprężyny, jaki amorek, jaki efekt chcesz osiągnąc.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-10-08 09:28:24 /


Generalnie gwint powinien się kończyć tak jak kończy się McPherson.

Poszukaj sobie w necie Capri coilover struts.

Ja do Capri z 2.9 władowałem sprężyny 2.25" (na foto 2.5") 8" długie o sztywności 275 lbs, przy czym akumulator mam w bagażniku. Musisz pamiętać, że dłuższa sprężyna o niższej twardości oznacza iż auto może "siedzieć" niżej niż na krótszej sprężynie o wyższej twardości.

Zależy jeszcze co chcesz zrobić z autem - obniżyć (tor), a może podnieść (rajdy), czy może tylko usztywnić?

Poszukaj w którymś poście na forum pisałem o standardowych wysokościach i twardościach sprężyn w Capri - będziesz miał odniesienie.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-10-08 10:27:20 /