Jak w temacie. Dodam, że blok jest juz całkowicie rozbrojony, zostały tylko szklanki i wałek. Wałek rozrządu wychodzi tylko do drugiej krzywki i koniec, coś go tam blokuje. Z góry dziękuję za odpowiedź. Acha jeszcze jedno pytanko: jak oddzielic tłok od korbowodu?
nowy / 2002-10-08 09:35:01 /
Jeśli chcesz wyjąć wałek musisz wyjąć szklanki, a to co Ci blokuje to pewnie popychacz do pompy paliwa (musisz go wyjąć). Tłok od korbowodu możesz oddzielić na prasie, ponieważ sworzeń jest pasowany na ciasno z panewką korbowodową (nie ma tam żadnych zabezpieczeń)
kavaler / 2002-10-08 11:43:09 /
Thx
Jak tylko wrócę do domku to zaraz to przetestuje. Faktycznie popychacza od pompy nie wyciągnołem.
Pozdr.
nowy / 2002-10-08 13:28:15 /
możesz spróbować odwrócić silnik do góry miską i po paru kombinacjach może uda ci się wyjąć wałek bez wyjmowania szkłanek, jeżeli nie ma potrzeby ich wyjmowania....
ADRIANna44 / 2002-10-10 19:27:28 /
Takie pytanie bez tworzenia nowego wątku: czy wałek rozrządu od 2.0 jest taki sam jak w 2.3???
docencik12 / 2016-03-23 16:41:49 /
Chyba wszystkie gaźnikowe miały takie same wałki, dopiero k-jet miał lepszy.
No i oczywiście przed którymś tam rokiem walki mają mniejsze czopy i co za tym idzie panewki w bloku.
m.kozlowski / 2016-03-23 16:55:38 /
Czyli szansa jest, że będzie pasił. Dzięki.
docencik12 / 2016-03-23 17:01:22 /
Na pewno były dwa rodzaje wałków: z małymi czopki i dużymi.
michukrk / 2016-03-26 00:59:15 /
Ech ten smarkfon...
Z małymi czopami i dużymi
michukrk / 2016-03-26 01:00:26 /
są różne:
http://www.capri.pl/forum/113712
granadziarz_3M / 2016-03-26 23:03:55 /