logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » dziwne cos miedzy pompka i gaźnikiem

dziwne cos miedzy pompka i gaźnikiem

mam takie cos miedzy gaźnikiem a pompka przymocowane do blotnika w granadzie w V6 wyglada mi to na cos w stylu odciecia podawania paliwa gdy pompka poda za duzo i wytworzy sie za duze cisnienie w kazdyn razie zaczelo mi to ciec i paliwko mi ucieklo :( jeżdze na gazie ale chcialbym zawsze miec troche benzyny i mam pytanie czy moge to pominac i puscic przewod bezposrednio do gaxnika od pompki paliwa bo we wczesniejszych V6 tego nie mialem

michałP / 2005-02-26 10:19:36 /


a nie jest to zawór odcinający paliwo kiedy jedziesz na gazie?wszystko na to wskazuje.

monter25 / 2005-02-26 10:23:55 /


nie no bez jaj wiem jak zawor odcinajacy wyglada to jest tam orginalnie zawor jest za tym

michałP / 2005-02-26 10:25:11 /


Jeżeli ma trzy wyprowadzenia to może byc regulator ciśnienia?

mtango / 2005-02-26 10:51:33 /


jeśli masz TRIP to to urządzenie jest przepływomierzem. można je pominąć ale nie bedzie wskazywał zurzycia benzyny w czasie jazdy :D

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-26 11:25:04 /


A nie jest to czsaem zwykły zawór przelewowy?:))
Geneza jest taka.:
- CZasami z gaźnika był wąż powrotny - paliwo wracało tędy, gdy zaworek przed komorą pływakową odcinał dopływ paliwa - by nie powstawało za duże ciśnienie na popmce paliwa. Do gaźnika szły dwa przewody paliwowe, z czego jeden powrotny.
- później zastosowano takie samo rozwiązanie, ale przed gaźnikiem, był to trójnik z zaworkiem przelewowym. Jeśli ciśnienie w przewodzie paliwowym zbyt wzrosło, otwierał sie zaworek i paliwo wracało do zbiornika.

Tyle:))

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-26 11:48:10 /


Palio ma rację- mam u siebie taki sam zaworek. Jeżeli tylko czasami jeździsz na benie to uważam, że jak to pominiesz to nie bedzie problemu.

Wolff(miłosz) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-26 13:12:27 /


Miałem podobny problem i mechanik doradził zeby załozyć trójniczek podobno jest taki od poldka który ma duży wlot duzy wylot i jeszcze jeden wylot tyle ze mały (dom niego podłącz powrót do zbiornika)i mówił ze będzie działać bo paliwo pójdzie tam gdzie łatwiej(duzy wylot do gaźnika)a jak pływak zablokuje to pójdzie na powrót. Nie wiem czy naprawde to zadziała bo znalazłem tą część i wymieniłem na sprawną.

Jumpik / 2005-02-26 14:49:55 /


Zadziała bo ja to wymieniałem na trójniczek na powrot ma byc mniejsza srednica i smigam tak bez problemow

Targo / 2005-02-26 16:02:22 /


Co to??
Czy to jest zawór przelewowy o którym pisał Palio?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-07 14:00:52 /


trójnik (rozgałęźnik) gdy nie masz powrotu paliwa z gaźnika do baku

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-10-07 14:53:53 /


To jest FuelTrap. W wersji gdy do baku jest rurka przelewowa a gaźnik ma jeden króciec tylko.

Mysza liil (EM) / 2010-10-07 16:41:25 /


Odkleję tan wątek.
Mam taki fuel trap, bo gaźnik bez powrotu.
Cienki króciec podłączyłbym jako powrót do baku.
A teraz pytanie pod który podpiąć wejście z pompy, a pod który wyjście na gaźnik?

Jest to fabrycznie zamontowane na podłużnicy w Granadzie.
Wężyk od pompy daje od przodu auta czy od kabiny? Wydaje mi się, że od przodu, ale chciałbym się upewnić.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-01-10 21:56:12 /


na tym trojniku powinna byc strzalka na dekielku od spodu. u mnie jest. ew. moge sprawdzic u siebie, tyle ze ja mam toto z przeplywomierzem, wiec troche inna bajka.
Generalnie te dwa krocce w jednej linii plyna zgodnie ze strzalka na deklu, a ten na bok odprowadza do baku to, czego gaznik juz nie przyjmuje.

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-01-12 08:14:23 /


Przyjrzyj się dokładnie, są strzałki.

Mysza liil (EM) / 2015-01-12 19:31:54 /


Szybkie pytanie: czy mogę ominąć ten regulator na "chwilę" i dać zasilanie gaźnika bezpośrednio z pompy? Prawdopodobnie membrana w nim umarła i całe ciśnienie paliwa ucieka powrotem a nic "do góry" do gaźnika...
Ile tak mogę pojeździć zanim nie wypchnie mi uszczelek w gaźniku?

Konar / 2016-08-09 14:06:53 /


Aha, jeszcze jedno: gaźnik bez powrotu czyli całe ciśnienie "opierałoby" się na zaworze iglicowym.

Konar / 2016-08-09 14:09:46 /


Jeździłem tak jakiś czas i nie było problemu.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-08-09 14:59:42 /


Zaporożec tak miał całe życie.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-08-09 15:45:20 /