Jako że poprzedni trochę za szybko został zamknięty to tu umieszcze moje pytanie.
Prosiłbym o opis jakie cylinderki występowały w jakich latach i z jakimi mostami oraz silnikami w MKIa i MKIb.
Pytanie dla potomnych, a mi też się przyda. Bo kupiłem takie:
Na aucie mam takie:
Zatem potrzebuje pewnie takie: ?
SKUN_3M / 2014-05-20 14:57:33 /
a jakie są te różnice ?
marian212 / 2014-05-20 15:17:50 /
no też o to pytam :P pierwszy obecnie przeze mnie zakupiony jest za krótki o jakieś 2 cm :P Konstrukcja tego co mam na aucie i tego co wydaje mi się że wymiar miałby podobny też jest trochę inna.
SKUN_3M / 2014-05-20 15:26:47 /
Kupiłeś cylinderki od escorta mkI a te co ci potrzeba sa od capri mkI zarówno wersja a jak i b
Różnica jest w średnicy tłoczki w zależności od pojemności silnika
Jezeli potrzebujesz takie do capri to mam nowe
CHUDER / 2014-05-21 06:40:24 /
Mam kilka pytań odnośnie ww cylinderków
Czy one mają charakter że tak powiem pływających cylinderków?
Po drugie wg instrukcji powinny być dwie blaszki mocujące ale po co w tych blaszkach dziurki?, wydaje mi się że coś tam powinno być bo inaczej to raczej się rozsuną i wypadną a w instrukcji nic nie widzę.
nietykalny / 2018-06-02 20:47:41 /
Mam pytanie o te cylinderki, a właściwie to o ogólne działanie tego rozwiązania z pływającymi cylinderkami. Czy nie ma z tym jakichś dużych problemów? I czy przygotowując most, raczej spokojnie można je zostawić, zakładając oczywiście nowe osłony gumowe itp itd?
szecho / 2021-04-23 13:40:18 /
Jedyny problem jest taki że są cholernie drogie w porównaniu do tych nowszego typu... U mnie są w Capri mk2 z 1974r.
Morales / 2021-04-24 07:28:57 /