No tak więc :
pierwszy przypadek - prostszy - drży lewo-prawo przy hamowaniu ( na 99% zwichrowane tarcze - będą przetoczone na dniach). Przy mocniejszym wciśnięciu pedału drżenie maleje. Sworznie i gumy wszystkie ( oprócz górnego mocowania belki) nowe. Brak luzu na maglu. Jeśli są inne sugestie - czekam na info ;)
Przypadek drugi : Od około 125-130 km/h w górę drży kierownica oraz ogólnie przód samochodu (góra-dół, nie drży na boki). Problem nie zniknął do 140km/h - więcej się nie odważyłem.
Felgi są proste, opony wyważone ( 2.5 g dokładność), opony DOT 12/12, jednak miały wyząbkowane częściowo boki ( objaw jak przy zużytych amortyzatorach) - pracuję nad zniwelowaniem tego ( szybkie zakręty ;), ale to chwilę potrwa.
Pytanie za 100pkt co może powodować to drżenie, bo choć mało uciążliwe na codzień ( z racji prędkości przy której występuje) to jednak przy jeździe autostradą może wkurzyć ;)
PPPPS czyli pomoc premiowana piwem przy spotkaniu ;)
michalch83 / 2014-04-29 21:43:45 /
wał
bobik liil / 2014-04-29 22:05:05 /
rozwiń myśl ;)
michalch83 / 2014-04-29 22:06:31 /
felgi masz oryginalne czy dokładane?takie objawy bicia mogą występować jak felga na piaście ma luz,zamień koła przód tył,może opony jednak felerne?
felgi zendery 7x16, są pierścienie centrujące założone.
Przód tył nie bardzo da radę przełożyć bo przód 215/60 a tył 225/55.
michalch83 / 2014-04-29 22:34:56 /
Najprościej:załóż na przód cokolwiek,jakieś inne koła i sie przejedź.Jak dalej bedzie to samo to trzeba szukać na wahaczach.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2014-04-29 22:38:47 /
tak jak pisze kolega powyzęj zmien koła na inne i zrób test zanim zaczniesz szukać przyczyń w zawieszeniu i tarczach
CHUDER / 2014-04-30 15:56:07 /
Weż te wyząbkowane opony do Płocka przy okazji, dam Ci adres firmy która frezuje takie opony na równo, mają specjalną maszynę własnej konstrukcji.
Mysza liil (EM) / 2014-05-05 21:29:18 /