Jeszcze raz o zaworach ,ale wybaczcie,bo mam rozgrzebane pod blokiem i zanim się zciemni chciałbym zrobić. Reguluję na platynki i jak wszystko na pierwszym sie zgadza (tłok ,platynki),to znak na kole jest ok. 5cm niżej ząbków.Czy sie tym nie przejmować i regulować na platynki? Na mijanie regulowałem niedawno i jak silnik wchodził w pracę na wyrzszym biegu to bardzo tłukły.Zamierzam dać 30 i35 .Dieki za podpowiedzi.
aeroarte / 2005-02-11 15:06:40 /
jesli silnik pracowal wczesniej i nie ruszales aparatem to ustawiaj zawory tego cylindra, ktory wskazywany jest palcem rozdzielacza, ustawisz najszybciej. No i pospiesz sie bo u mnie juz sie sciemnia ;p zaraz zaraz, co to ja pilem...
Mysza liil (EM) / 2005-02-11 17:16:35 /
>Na mijanie regulowałem niedawno i jak silnik wchodził w pracę na wyrzszym biegu to bardzo tłukły<
A może coś z zapłonem jest nie tak (np. za wczesny)
Wolff(miłosz) / 2005-02-11 17:53:38 /
(W 2.3 cylidry 1,2,3 to sw-sw-ws, 4,5,6 to sw-ws-ws),coś mi tu nie gra,czy nie jest to tak-1,2,3 sw-ws-ws ,4,5,6,sw-ws-ws?
aeroarte / 2005-02-11 21:31:03 /
nie patrz tak bo sie zakrecisz. swieca skierowana jest w strone wydechowego - WSZYSTKO!
Mysza liil (EM) / 2005-02-11 21:47:38 /
nie moze byc tak jak w drugim przypadku (czyli tak samo)
glowice sa identyczne wiec jedna jest po prostu obrocona o 180 stopni wzgledem drugiej
numeracja dla obu stron zaczyna sie od przodu silnika czyli dla kazdej glowicy z innej strony (nie zamotalem Cie?)
poza tym widac ktory kanal wydechowy jest podwojny
camaro / 2005-02-11 21:55:48 /
DZIĘKI!!! ,a ja ustawiałem jak symetryczne.
aeroarte / 2005-02-11 22:17:38 /