W jakim modelu Scorpio było LSD i z jakimi przełożeniami ? Szukam przełożennia w okolcach 3.6 do 3.9.
Czy cześci do naprawy takich dyfrów są dostepne ?
Jarek / 2014-04-28 11:24:18 /
Od 85r do 94 roku było dość sporo ze szperą, w wielorybie była już kontrola trakcji i szpera trafiała się rzadko.
Przełożenia takie jak niżej przy dyfrach 7.5cala.
3.36 -2.5td
3.64 -2.9 12V/24V
3.91 -2.0 Dohc 8v
Dyfer oczywiście można zregenerować, komplet łożysk to jakieś 200 zł, uszczelnienia chyba około 100zł, smar do szpery około 80zł, no i wiadomo olej do tego i robota.
PiotrekGran / 2014-04-28 11:48:34 /
Czy po nr vin poznam czy jest LSD ? Jak nie to jest jakaś opcja bez rozbierania dyfra ?
Znalazłem taką rozpiskę. Czy te kody są na dyfrze ?
Sierra 1987-1993:
91GG 4006 ABA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.91 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
91GG 4006 GA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.91 Sierra/Granada/Scorpio typ 2
91GG 4006 AAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.36 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
85GG 4006 DC - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.92 Sierra/Granada/Scorpio typ 2
V87BG 4006 BAA/CAA/DAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.62 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
V86BB 4006 AAA - AXLE ASY - RR LWHD & B RATIO 3.64 Sierra Cosworth LSD typ2
Sierra 1982-1986:
V86BB 4006 AAA - AXLE ASY - RR LWHD & B RATIO 3.64 Sierra Cosworth LSD typ2
V87BG 4006 BAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.62 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
Granada/Scorpio 1985-1992
85GG 4006 ACA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.64 Granada/Scorpio LSD typ2
85GG 4006 AAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.36 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ2
91GG 4006 AAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.36 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
91GG 4006 ABA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.91 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
91GG 4006 ACA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.64 Granada/Sierra LSD (Cosworth) typ2
91GG 4006 GA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.91 Sierra/Granada/Scorpio typ 2
91GG 4006 ADA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.64 64 Granada/Scorpio LSD (Cosworth) typ2
Granada/Scorpio 1992-1994
V87BG 4006 BAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.62 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
85GG 4006 DC - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.92 Sierra/Granada/Scorpio typ 2
86GG 4006 AAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.92 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
91GG 4006 AAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.36 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
91GG 4006 ABA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.91 Sierra/Granada/Scorpio LSD typ 2
91GG 4006 ACA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.64 Granada/Scorpio LSD typ 2
91GG 4006 GA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.91 Sierra/Granada/Scorpio typ 2
Scorpio 1994 – 1998
95GG 4006 AAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 4.09 Granada/Scorpio LSD typ2
95GG 4006 ACA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.64 Granada/Scorpio LSD typ2
96GG 4006 CA - AXLE ASY-RR LWHD & B 4.09 Granada/Scorpio typ2 different mounting bracket (koala)
96GG 4006 BAA - AXLE ASY-RR LWHD & B 4.09 Granada/Scorpio LSD different mounting bracket (koala)
96GG 4006 DA - AXLE ASY-RR LWHD & B 4.27 Granada/Scorpio typ2 different mounting bracket (koala)
96GG 4006 BCA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.64 Granada/Scorpio LSD typ2 different mounting bracket (koala)
96GG 4006 BDA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.36 Granada/Scorpio LSD typ2 different mounting bracket (koala)
95GG 4006 AA - AXLE ASY-RR LWHD & B 4.09 Granada/Scorpio typ2
95GG 4006 JA - AXLE ASY-RR LWHD & B 3.64 Granada/Scorpio typ2
95GG 4006 LA - AXLE ASY-RR LWHD & B 4.27 Granada/Scorpio typ2
Jarek / 2014-04-28 14:39:09 /
Na tabliczce przykręconej pod jedną ze śrub od obudowy.
Ligacz 3M / 2014-04-28 15:08:19 /
Ale zazwyczaj jest ona nieczytelna :)
PiotrekGran / 2014-04-28 19:35:19 /
mam pare do sprzedania http://allegro.pl/dyfry-ford-sierra-scorpio-i4178053002.html
krzys escort mk2 / 2014-04-28 21:30:48 /
jak podniesiesz tylne koła i na luzie pokręcisz jednym to drugie Ci odpowie na pytanie o szpere.
zapek??? !G.O.P!
/ 2014-04-29 06:58:55 /
Wystarczy podnieść jedno koło :)
PiotrekGran / 2014-04-29 09:10:56 /
w scorupie szpera jest tak słaba na postoju że kręcąc jednym kołem mozna się zastanawiać czy to nie aby zwykły dyfer zalany gęstym olejem :)
ale owszem jest to do rozpoznania w taki sposób
Piter M / 2014-05-15 15:56:12 /
Piter, pogadaj z Michałem (FourM) jak zrobic zeby ta słaba szpera robiła robote tak jak powinna(i nie mam na myśli spawania rzecz jasna)
mateush (proko) 3M / 2014-05-15 21:14:35 /
U mnie te szpery są powiedział bym bardzo silne i aby obrócić tak kołem to muszę się przyłożyć dość. Kiedyś próbowałem obrócić flansze w dyfrze który mam teraz w granadzie i ręcznie nie dało rady wogóle, dopiero po założeniu na auto mogłem kołem obrócić ale nie było łatwo.
zapek??? !G.O.P!
/ 2014-05-15 21:33:23 /
Witam
Podepnę się z pytaniem... Może ktoś z Was by wiedział.
Chodzi o dyfry Scorpio/Sierra.
Czy ktoś spotkał się z dyferencjałem o przełożeniu 3.92:1 z LSD ale w rozmiarze 7.5"?
Jeśli tak, to bardzo bym się chciał dowiedzieć w jakim samochodzie/wersji silnikowej tego szukać?
Na pewno Ścierki 4x4 DOHC miały dyfry 3.92, ale raczej tylko 7" a mi chodzi o 7,5" (i nie mówię tutaj o przełożeniu 3.91)
Z góry dzięki za jakiekolwiek info.
♠Zoggon♠
/ 2018-01-15 10:21:11 /
w ramach ciekawostki mogę dodać ze mam dyfer 7.5” 3.92 ;) i nie pomyliłem się 3.92 nabite na wieńcu a wieniec wyraźnie grubszy , zdjęcie mam na kompie mogę dorzucić później
PanDioda / 2018-01-15 10:35:14 /
Panie Dioda... czy ten dyfer ma LSD i czy jest Pan z nim jakoś szczególnie mocno związany emocjonalnie? :)
♠Zoggon♠
/ 2018-01-15 10:38:20 /
Zoggon zawsze możesz zrobić z dwóch jeden i przełożyć szperę do tego 3.92.
Ludwik 3M / 2018-01-15 16:05:17 /