logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » K-Jetronik

K-Jetronik

Poszukuję kogoś kto zna system K-Jetronik. Sprawa pilna.

erni25 / 2005-01-19 23:31:54 /


kilku z nas zna go nieco, ale każdy z innej strony. Napisz dokładnie jaki masz problem, to się coś wymyśli, ale najpierw proponuję przestudiowanie wyników wyszukiwania po wbiciu w wyszukiwarkę frazy: k-jet i zaznaczeniu "dokładnie podanego ciągu znaków"

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-01-21 08:06:19 /


Już szukałem i nic z tego a problem mam taki jak zimny silnik to mam problemy z uruchomieniem to znaczy zapala i za chwile gasnie i tak kilka razy nastepnie chwyci pracuje nierówno i po upływie około 1-2 minut mozna jechac po nagdzaniu idzie jak złoto jest super. i tak dopuki silnik jest ciepły. Jak ostygnie od nowa problem.

erni25 / 2005-01-31 22:09:31 /


sprawdź czy wtryskiwacz dodatkowy dostaje napięcie i czy nie jest zapchany

Abo!GOP! Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-01-31 22:19:45 /


sprawdaono jest oki

erni25 / 2005-01-31 22:24:55 /


masz cos nie tak z osprzetem wtrysku
sa tam dwa urzadzenia odpowiedzialne za prace silnika na zimno
jedno to cos jak trabka z wtyczka i dwoma wezami, odpowiada za dostarczanie dodatkowej dawki powietrza aby zwiekszyc obroty, czesto jest to nawalone
drugie to regulator dawki paliwa zamocowany na kolektorze ssacym z przodu obok wylotu wody do chlodnicy, ma wtyczke, wezyk podcisnienia i dwa wezyki paliwowe do rozdzielacza
po pierwsze posprawdzaj wszystkie polaczenia, czy elektryka dziala (na stronie jest schemat) , czy to podcisnienie nie przepuszcza
jak silnik jest zimny i pracuje to zagniec jeden z wezy od tej trabki, jesli praca silnika sie nie zmienia to ona nie dziala (byc moze przez brak zasilania)
prace regulatora mozna sprawdzic manometrem na rozdzielaczu

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-01-31 22:27:15 /


wtryskiwacz rozruchowy ulatwia jedynie samo uruchamianie, nie prace na zimno
jesli nie dziala to silnik ciezej zaskakuje ale pozniej pracuje ladnie

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-01-31 22:29:56 /


Widzisz Camaro to tez sprawdziłem i oba urzadzenia są Ok. Zaczynam podejrzewac czy może co cylindrów nie przedostaje sie woda w bardzo małych iliściach . Po ilości w chłodnicy nie widac aby ubywała ale niew\ielkie ilości jak dostaną sie na cylindry mogawywo.łac podobne efekty. Co ty na takie ppodejrzenie.

erni25 / 2005-01-31 22:33:42 /


woda raczej nie ma nic z tym wspólnego! sprawdź jeszcze raz osprzęt od ssnia. .tak jak pisał camaro.. bo masz klasyczne obiawy skopanego urządzenia wzbogacającego mieszankę na zimno..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-01 00:38:28 /


Dzięki za poradę , po ponownym sprawdzeniu okazało się,że regulator termiczny jast zabrudzony i zmniejszał dawkę paliwa na zimno. Teraz jest oki. Tenx

erni25 / 2005-02-01 18:35:29 /


czesciowo podobny problem jak w watku.

auto stalo pare miesiecy ~od kwietnia, parokrotnie przepalone-przestawione w inne miejsce na podworku. dzis w koncu wymieniona skrzynia i pasowalo ja sprawdzic, oczywiscie pojawil sie problem z odpaleniem.
o ile na gazie zapala i chodzi ladnie, to na benzynie nicholery a jak juz zaskoczy to nie chce trzymac niskich obrotow poprostu gasnie.
gdy jedna reka lekko uchyle przepustnice a druga rownie lekko dzwigne klape w airboxie to jest troche lepiej, ale ponizej 1000obr/min nie udalo mi sie zejsc.
nic nie bylo ruszane z regulacja, jedynie uplyw czasu.
klapa chodzi z pewnym oporem ale plynnie, rozebrac to jakos i nasmarowac?

objaw troche jakby ciagnal lewe powietrze, ale na gazie (BLOS) chodzi w pozadku wiec raczej to nie to.

jakies sugestie? czy bede musial przeregulowac rozdzielacz?

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-16 23:55:12 /


zapomnialem dodac ze jak sie zagrzeje to objawy nie mijaja. wlasciwie nic sie nie zmienia. operujac pedalem obrotow nizszych niz 2.5-3k utrzymac sie praktycznie nie da.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-16 23:59:18 /


na 99% nieszczelność pomiędzy zaworami ssącymi a tarczą. Wężyki podciśnieniowe, sparciała faja, i inne tym podobne pierdoły.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-17 09:12:23 /


BINGO!
wczoraj niedokladnie obejzalem,peknieta jest rura,harmonijka, miedzy blosem a airboxem :/ sama z siebie od stania pekla :P trza ja bedzie wymienic na cos innego...
a tak poza tym to co to jest "nieszczelność pomiędzy zaworami ssącymi a tarczą" i gdzie sie znajduje?

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-17 18:38:51 /


tak czytam i oczom nie wierze ;) troche usmazony dzis jazda przez caly dzien autem bez chlodzenia ;) i mozg nie dziala jak powinien.
juz zlokalizowalem przestrzen miedzy zaworami a tarcza ;D

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-17 18:50:47 /