Chodzi o ten most co na zdjęciach. Zamontowany byl w capri mk3,ale pierwszy raz spotkalem sie z mostem w capri nie mającym z tylu przykręcanego dekla,a jednolitą obudowe. Są tam jakies symbole,ale nieznalazlem zadnych odpowiedników na tej stronie. Interesuje mnie glównie do jakich silników montowany byl ten most, w jakich modelach, jakie ma przelozenie itd. ??
pozdrawiam
zachar / 2005-01-16 23:56:04 /
to jest most typ banjo / timken
glownie wystepowal w capri z silnikiem 1.6 lata 74-79 ale co do lat to pewien na 100%
wg mnie bardzo slaby most zeby zmienic olej lub go uszczelnic trzeba rozbierac caly most podobnie jest rozbierany most w transicie
rodzaj przelozenie bedzie na wiencu taleza nabity i jeszcze powinien byc namalowany
CHUDER / 2005-01-17 00:20:23 /
ja miałem przy 1,3 taki sam
papajPeCeKa / 2005-01-17 09:26:46 /
ogolnie most do caprikow z malymi pojemnosciami i starsze roczniki
pozdro
Zakrzak! / 2005-01-17 10:46:45 /
Ja też taki miałem i zmieliłem w pył 3 lata temu. Ojjjj słabiuśki
DZIOBEK / 2005-01-17 10:55:31 /
ja tez taki mam + silnik 2.0 R4, i juz dość dużo przeszedł... co prawda laków nie pale (nomoże raz czy dwa sie zdazyło :)) czasmi ostrzej sie troche pojeździ, moim zdaniem fajmy most, ale tylko do standardowych rzędówek...
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2005-01-17 12:25:10 /
dzięki za przestrogi:) a chcialem go zalożyć... może jeszcze to zrobie,ale pierw rozkręce i sprawdze symbole żeby wiedzieć z jakim silnikiem powinien wspólpracować. Pozdrawiam.
zachar / 2005-01-17 21:51:39 /