Witam, zakupiłem mk 1 do całkowitego remontu i zastanawiam się nad przeróbką dachu na typ targa. Wiem że wielu z was się to nie spodoba, ale to ma się podobać mnie! Moje pytanie jest następujące: czy taka przeróbka jest możliwa i gdzie można coś takiego profesjonalnie zrobić.
zukpio / 2005-01-09 20:51:50 /
jest możliwa - zrobisz to w warsztacie blacharskim ??
wątek bez sensu
MikeB4 / 2005-01-09 21:46:29 /
nie bez sensu bo zastanawiałem się czy nie spowoduje to osłabienia konstrukcji samochodu
zukpio / 2005-01-09 21:54:44 /
Oczywiście, że spowoduje, tak samo jak nieoryginalne szklane daszki i inne temu typu wynalazki, ale zrobisz jak zechcesz... a i nie wiem jak z przeglądem będzie...
Ludwik 3M / 2005-01-09 21:57:49 /
spowoduje - przecież to oczywiste - możesz zostawić środek dachu tak jak w starych Trans Amach i go nieco wzmocnić profilami jak wzmocnienia od maski pod spodem - tylko że to dużo roboty - ale skoro chcesz ;-))
przy okazji - był juz taki wątek ... trzeba go było odgrzać :-)
http://www.capri.pl/forum/3d73d41b0da0f#3f04c20407a59
no i jeszcze jeden
http://www.capri.pl/forum/3e1980412c574
MikeB4 / 2005-01-09 22:02:23 /
O3wiscie musisz zostawić przełączke na środku dachu - jak w Datsunach 280Z. Nawet widziałem w GB tak zrobione Capri MkII i wyglądało nieźle. A jak sensownie to zaprojektujesz rysunkowo, to powinien wykonac każdy warsztat instalujący szyberdachy. Im lepiej wykona, tym wieksza szansa na przejście przez przegląd :)
Pozdro.
KRK 4m / 2005-01-09 22:32:20 /
Drzwi powinny być bez ramek jeżeli to ma dobrze wyglądać, powinno wyglądać tak jak w camaro - tam jest to bardzo dobrze wykonane.
Seemann / 2005-01-10 10:20:31 /
IMHO kiepsko to bedzie wygladać, gdzieś na ebayu było na sprzedaż zólte mk3 z t-top'ami, sylwetka capri z dachem + rynienkami kiepsko sie na tego typu zabawy nadaje, topy musiały by być dobrze zgrane z lina dachu i imho koniecznie w kolorze nadwozia, inaczej psuja cała sylwetke capri, jak znajde fotki zółtka podrzuce sam ocenisz.
pozdro
coke - popatrz w mój link powyżej ;-)
MikeB4 / 2005-01-10 11:16:35 /
oups, fakt, ale myslalem o jeszcze innym zołtku z t-topem :)
pozdro
mam jeszcze 2 inne fotki tego mk3
MikeB4 / 2005-01-10 11:43:58 /
no własnie o te mi chodziło :)
pozdro
to jest to samo Capri tylko w nowych rękach - bez plastików mu znacznie lepiej ;-)
MikeB4 / 2005-01-10 15:30:48 /
Ale wydaje mi się że mkI będzie lepiej wyglądało z targą niż mkIII. Jak myślicie bo ten mkIII to wygląda tak sobie, a ja myślę o targa/dze w kolorze nadwozia.
zukpio / 2005-01-10 15:41:15 /
Jak dla mnie to po prostu Capri ma za duży dach na takie zabawy... w transamie czy nawet w nissanie 100nx dach jest o wiele krótszy a ztyłu jest klapa bagażnika z szybą, dzięki którym cały dach jest krótszy...
Ludwik 3M / 2005-01-10 16:18:13 /
Znajomy ma targę w MancieB, tylko nie jakąś radosną twórczość, lecz całkiem konkretną robotę. w capri z racji drzwi, jakoś nie bardzo widzę tego typu przeróbkę, ale mogę poratować spostrzeżeniami:
należy przede wszystkim usztywnic bude. skoro dach nie będzie już przejmował naprężeń zginających to istnieje duże prawdopodobieństwo, że trzydziesto letnia buda sie złoży. widziałem patenty z wspawanymi dodatkowymi progami, usztywnienia podłogi przez dołożenie stakowej rurki plus zastrzały i inne patenty. ale do tego musi być zdrowiutka buda, progi, podłoga, podłużnice...inaczej kiedyś nie zamkniesz drzwi
pozdro.
Daniello / 2005-01-10 18:59:09 /