Witam
Mam pytanie co może być przyczyną ,że na gaźniku z zewnątrz widać coś w rodzaju oleju .Dokładnie jest to widoczne na uszczelkach oraz pompkach przyśpieszenia . Auto stało okres zimowy i tylko było raz na miesiąc palone .Dzięki za info.
veli3m / 2014-02-16 17:09:48 /
tak wygląda kiedy cieknie spod uszczelki i z pompki przyspieszacza
marian212 / 2014-02-16 19:23:51 /
przynajmniej nie koroduje.
Przy przeprowadzce kilka moich rzeczy zostało przeniesionych do starego domu tynkowane tynkami wapiennymi, mocno zawilgocony. Z gaźników nie zostało nic, oprócz kupy białego proszku.
Powyginany gaźnik przez milion papraków w nim grzebiących. Nawet jak dasz nowe membrany to będzie się pocić spod dekli.
granadziarz_3M / 2014-02-17 11:31:32 /
Kilka lat temu zacząłem szykować tutorial do tego, ale jakoś nie mogę go skończyć. Ty masz zdjęcie o co chodzi.
http://www.capri.pl/image/page/1945/94824
Przyłóż suwmiarkę tak jak na zdjęciu i spójrz pod światło jak wygląda powierzchnia. Podobnie zrób z dekielkiem przykręconym w to miejsce.
Mówiłem Ci, żebyś w końcu do mnie wpadł z tym autem, tobyś się wiele dowiedział i mniej musiałbyś pytać :-)
granadziarz_3M / 2014-02-17 11:39:56 /
Cześc jestem tu nowy. Jak wyregulować ten gaźnik, zalewa go, na wysokich obrotach strzela z tłumika która to śruba to zmniejszenia dawki paliwa. Chyba to gaźnik solex 35/35.
bolbot123 / 2014-03-12 18:49:39 /
śruba reguluje dawkę na wolnych obrotach. Jak na wysokich się zalewa, to raczej utopiony pływak.
granadziarz_3M / 2014-03-12 21:08:53 /
U mnie jest bez powrotu, ale u Ciebie ten zaslepiony przewod powinien chyba isc spowrotem do baku. Pompka cisnie caly czas i paliwo musi sie gdzies podziac. Chyba ze masz regulator na wezu z pompki.
A którymi śrubami wyregulować wolne obroty?
bolbot123 / 2014-03-13 08:39:23 /
Na początek wykręcić tą śrubę zatykającą wlot powietrza do układu obejściowego.
szwagierr / 2014-03-13 09:49:36 /