Wie ktoś może jak ogarnąć podciśnienia z motorcraftem vv, zdejmowałem ten gaźnik jakiś czas temu i zupełnie nie pamiętam jak to miało wyglądać, pamiętam tylko plątaninę wężyków i jakieś zaworki ale co i jak to nie mam zielonego pojęcia, pomogło by nawet jakieś zdjęcie albo schemat, na forum tego nie widziałem więc może innym też się przyda. Pozdro
MichałTCIII / 2014-01-15 19:04:47 /
jeśli jakimś sposobem nie wywalisz go , to mam chyba kluczową NEW FUCK OLD STOCK membrankę do niego
marian212 / 2014-01-15 20:57:29 /
No właśnie próby wywalenia go spełzły na niczym, zakładałem webera DGV ale nie chodziło to tak jak należy, nie trzymał obrotów i tym podobne, problem pewnie polegał na wielkości dysz. Postaram sie jutro zrobić zdjecie tego co sie z tymi podciśnieniami dzieje. Gaźnik był rozbierany i obie membrany są dobre.
MichałTCIII / 2014-01-15 21:43:45 /
Dobra szuflada nie jest zła - kiedyś w starym taunusie 1.6 przejeździłem 6 lat z VV pod maską i za bardzo nie narzekałem. Problemy miewałem jedynie z automatycznym ssaniem, dokładne wyregulowanie tegoż bywało kłopotliwe, ale nie wiem na ile te problemy wynikały ze starości sprzętu, a na ile z samej natury tego gaźnika. Jeżeli masz na myśli "wężyki" podłączone do gaźnika, to mam gdzieś ich schemat i nawet opis działania, czy też tłumaczenie forda po co to wprowadził - niemniej jednak u mnie gaźnik ten działał bez tego układu zwanego "spark control" czy jakoś tak.
val-demar / 2014-01-15 22:36:41 /
http://www.taunus.pl/?alias=technika&id=349
marian212 / 2014-01-16 06:57:19 /
Powrót do koncepcji z weberem a szuflady dwie w najbliższym czasie będą do sprzedania, jedna w pełni kompletna acz kolwiek z niewiadomych przyczyn nie dająca paliwa przy rozruchu silnika, może ktoś byłby zainteresowany.
MichałTCIII / 2014-01-16 21:25:39 /