mam problem bo sie pogubiłem jak idzie obieg wody :
a) chłodnica pompa nagrzewnica silnik czy
b) chłodnica pompa silnik nagrzewnica
całkowicie sie zaplontałem w tych rurkach :-(
black_consul / 2004-12-23 23:39:45 /
a nie mozna bylo poszukac !!!!!!!!!!!!!!!!
np:
http://www.capri.pl/services/forum-category.php?cat=q
Wojdat / 2004-12-23 23:45:01 /
No i tak mozna.
Ale dobrze że możesz na kolegów liczyć zawsze postarają się pomóc.
CORONER / 2004-12-23 23:48:41 /
tak dla wyjasnienia, zadna z twoich wersji
chlodzenie ma dwa obiegi
pierwszy tzw maly chodzi non stop, jest to silnik (ma sie rozumiec z pompa) i nagrzewnica, jak temperatura wzrosnie to otwiera sie duzy obieg czyli dodatkowo chlodnica, sluzy on tylko wymianie plynu dla malego obiegu na chlodniejszy
to wszystko nie jest polaczone szeregowo
camaro / 2004-12-24 00:29:25 /
camaro tutaj bym sie kłócił ... bo płyn z chłodnicy caly czas pobiera ...
i moze to jest właśnie mój problem ale nie wydaje mi sie ze w 1,7 V4 Koeln było takie rozwiązanie ... nie widziałem tam zadnego termostatu ... który mógł by odcinać jakiś obieg ... :( ale sprawdze tio jeszcze rass
black_consul / 2004-12-24 11:15:19 /
hehe, jak to nie widziales termostatu :)
moze po prostu jest nawalony albo wyjety
termostat w V4 jest na kolektorze ssacym pod taka aluminiowa kopulka w ksztalcie osemki
jak odkrecisz korek chlodnicy na zimnym silniku to plyn powinien stac nieruchomo
camaro / 2004-12-25 15:27:32 /
no brakuje mi termostatu czy ktoś sie orientuje ile taki kosztuje i gdzie mozna dostać ?? (V4 1,7)
black_consul / 2004-12-26 10:33:52 /
u mnie taki mozna dostac, oryginal za 57zl
camaro / 2004-12-26 10:54:12 /
dobra znalazłem juz termostat w gratach od consula ale dzięki za chęci ;)
black_consul / 2004-12-27 23:17:46 /
wszystko działa ... oprócz ogrzewania zakładalęm na odwrót rurki do nagrzewnicy ale i tak nie dziala .... ktoś wie co to moze być??
black_consul / 2004-12-28 09:01:17 /
moze nagrzewnica jest zapchana
moze silnik nadal niedogrzany
moze sterowanie klapami w nagrzewnicy nie dziala
sprawdzales czy jak dmuchniesz w rurke nagrzewnicy to jest przelot?
jesli tak to czy weze z plynem przy nagrzewnicy sa gorace?
jesli tak to albo sterowanie albo nagrzewnica jest zapchana w 95% i plyn leci bezposrednio z wlotu do wylotu
jesli weze sa zimne to albo plyn w nich stoi albo silnik jest niedogrzany
camaro / 2004-12-28 10:27:38 /