czy od 2,0 v6 solex 32eeit czy jakiś inny co polecacie
wiem ze dysze paliwa bedzie trzeba dać mniejsze.I jeszcze jedno. w moim solexie najpierw otwiera sie pierwsza przepustnica a potem druga, a v v6 równocześnie(czy można zmienić na zębatkach czas otwarcia drugiej przepustnicy?)
capriman / 2004-12-15 08:34:40 /
a to 1.7v4 ma kolektor pod gaznik podwojny??
Mysza liil (EM) / 2004-12-15 12:41:19 /
tak na podwojny jesli to v4 z capri bo np. w tranzitach byl 1 gardzielowy :P
a gaznik solex 32 lub chyba 35 pozdro
Zakrzak! / 2004-12-15 12:42:41 /
Był podwójny zaś model 1,7 V4 nosił dumną nazwę GT .W zwiazku z tym też mozna próbować z gaźnikami z np.2.0 V6 z pewnościa będzie pasował .
bogdanw / 2004-12-15 14:04:01 /
doadam tylko, ze jezeli przepustnice nie chodza równoczesnie, to prawdopodobnie nie jest to eeit, i w takim zestawieniu z silnikiem widlastym jest bardzo nie wskazany, sprawdz czy ten gaznik to gaznik podwójny, tj. czy przeloty i gardziele sa tej samej srednicy czy oba przeloty posiadaja doprowadzone paliwo podczas biegu jałowego etc.
32/32 moze byc, na 35/35 bedzie lepiej a 38/38 rakieta ;))
czy V4 nie miała przypadkiem solexa 32/32 TDID ?
Mike Mk3 / 2004-12-15 19:11:35 /
do 1,5 V4 powinien być PDSiT 28/32
howgh
Kornik / 2004-12-16 07:53:47 /
V4 1.3 1.5 i 1.7 maja jednogardzielowy gaznik forda
tylko 1.7 GT mial dwugardzielowego solexa 32TDID
mozna zalozyc nowszy gaznik od 2.0V6, ale wieksze od 2.3/2.8 to przesada
camaro / 2004-12-16 23:15:31 /
czyli solex 32 EEIT?
capriman / 2004-12-17 08:35:46 /
tak
lub starszy typ do 2.0V6 32DDIST
camaro / 2004-12-17 09:01:29 /