Problem jest nastepujacy mam MK III 2.0R na gazniku Weber-a i nie dziala tak jak bym chcial a maianowicie i na gazie i na paliwie silnik pracuje nie rowno trac obroty i czasem gasnie a za cholere nie chce przekroczyc 3500 obrotow(jakby mu brakowalo paliwa), gaznik razem z zaplonem byl regolowany. Sa nowe przewody napieciowe, nowy palec, nowa kopulka i przerywacz oraz nowe swiece nie wsponinajac juz o regulacji zaworow a teraz bede sie przymierzal do zmiany paska zozrzadu razem z napinaczem. Co jeszcze mozna by zrobic?
Toperz / 2004-12-02 11:56:19 /
sprawdzic czy sie wydech nie zapchal...
Mysza liil (EM) / 2004-12-02 12:12:27 /
1)kondensator
2)odśrodkowy i/lub podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu
3)uszczelka pod głowicą
marian212 / 2004-12-02 12:29:43 /
no dorzuce jeszcze luzy na zaworach :)
Trójkąt / 2004-12-02 12:45:03 /
Sprawdzilem cisnienie sprezania i na wszystkich bylo 7.5 atmoswery to chyba troche malo z tego co czytalem. co moze byc tego przyczyna?
Toperz / 2004-12-07 11:43:13 /
zużycie - tłoki mają już luz, pierścienie nie trzymają, zawory tez nie trzymają co gorsza może też być wszystko naraz ;-/ i zazwyczaj jest
MikeB4 / 2004-12-07 14:51:09 /
cewke też lepiej sprawdz
Core^Cap / 2004-12-07 20:35:48 /
sprawdzilem cisnienie na goraczym silniku bylo 7.5Bar potem na zimnym z olejem w srodku i tez bylo 7.5 Bar. i badz czlowieku madry i cos wymysl. Caweka jest nowa wiec tu raczej problemu nie ma.
Toperz / 2004-12-08 18:14:04 /
to nie masz zaworów i gniazd, pewnikiem wydechowych :-(
granadziarz_3M / 2004-12-09 18:57:24 /
po zmianie paska, ustawieniu rozrzadu i wymianie swiec samochodzik kochany jezdzi duzo lepiej ale czy wie ktos czy moza jakos inaczej ustawic zawory niz 0.2 i 0.25mm? i jak ewentualnie sprawdzic czy przyspieszacz podcisnieniowy dziala prawidlowo?
Toperz / 2004-12-13 22:39:16 /
sprawdz szczeline na platynkach jak jest za duza to słaba jest iskra na wyzszycz obrotach a zamała powodyje narost na platynkach, czyli ich wypalanie. ( 0,35mm , 0,40mm + - }oraz sprawdz przyspieszać zapłonu jeżeli nic nie pomoże to zobacz rozrząd. pozdrawiam Rafał
Łukasz 33 radom / 2004-12-27 21:50:49 /
takie cisnienie w cylindrach kwalifikuje silnik do kapitalki, i nie ma co kopać przy takim silniku szkoda zdrowia lepiej poszukaj silnika.pozdrawiam Rafał
Łukasz 33 radom / 2004-12-27 21:54:40 /
Dzieks za rady ale po ustawieniu zaworow na 0,3 i 0,4 sprezanie w cylindrach podskoczylo do 11 atmosfer a samochod jak jezdzic nie chcial tak jezdzic nie chce. ma bardzo malo mocy i za cholera nie daje sie wkrecic ponad 4000 obrotow i na benzynie i na gazie. co to jeszcze moze byc?
Toperz / 2005-01-15 12:51:42 /
pozostaje aparat zapłonowy , wyjmij zobacz czy wszystko jest ok i ustaw zapłon jezeli nie pomoze pozostaje rozrzad, powodzenia Rafał
Łukasz 33 radom / 2005-01-15 15:36:59 /
oczywiscie po włożeniu ustaw zapłon
Łukasz 33 radom / 2005-01-15 15:41:09 /
srubój mu przysłonić powietrza filtr o połowe silniki ohc nieraz nie chcą chodzić na lpg jak nie jest przysłoniety ja tak kiedys spróbowałem i pomogło
Łukasz 33 radom / 2005-01-15 15:47:20 /
Jak nabylem ten samochod jakos czas temu wszystko dzialalo jak nalezy i nawet do 7tys krecil bez problemu. potem powymienilem kopulke palec i cala reszte jak kondensator swiece kable itd. i juz sam nie wiem co moze jeszcze nie dzialac tak jak powinno.
Toperz / 2005-01-15 21:14:45 /
Ja osobiście przeczyścił bym gaznik.
erni25 / 2005-01-19 23:26:31 /
gaznik byl czyszczony i byly sprawdzone dysze. wszystko ok a samochodzik dalej powyzej 3.5 tys krecic nie chce:(
Toperz / 2005-01-21 22:17:49 /